folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Galaxy Note 3 Vs Discovery Elite



Galaxy Note 3 Vs Discovery Elite

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Retro
    by_Tet
    by_Tet's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    JiggSaw bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı

    Görselleri düzenlersen hocam :) doğrudur ben pek incelemiyorum şuanlık discovery düzle idare ediyorum :D ama 2binliram olaaydı elite alırdım ya. Nolursa olsun para paradır.

    edit: cidden g2 'ilginç' ötesiymiş :D

    Hocam Elite 1.350 TL ya :)

    http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-general-mobile-discovery-elite-32gb-fiyati,2203099.html

    Heh işte onu diyorum 2bin liram olsa g2 note3 de alabilirim bişekilde ama yine de elite alırım o anlamda :)

    edittt: utandım :( g2 1,125 falanmış Ben 2bin civarı sanıyodum :D

    Edit2: g2ye aşık oluyorum g2 alırım galiba :D

    by_Tet tarafından 28/May/14 19:56 tarihinde düzenlenmiştir

    iyibu! yeniden..
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    JiggSaw
    JiggSaw's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Şubat/2012
    Erkek
    by_Tet bunu yazdı
    JiggSaw bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı

    Görselleri düzenlersen hocam :) doğrudur ben pek incelemiyorum şuanlık discovery düzle idare ediyorum :D ama 2binliram olaaydı elite alırdım ya. Nolursa olsun para paradır.

    edit: cidden g2 'ilginç' ötesiymiş :D

    Hocam Elite 1.350 TL ya :)

    http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-general-mobile-discovery-elite-32gb-fiyati,2203099.html

    Heh işte onu diyorum 2bin liram olsa g2 note3 de alabilirim bişekilde ama yine de elite alırım o anlamda :)

    edittt: utandım :( g2 1,125 falanmış Ben 2bin civarı sanıyodum :D

    Edit2: g2ye aşık oluyorum g2 alırım galiba :D

    :-)


    İmza YOK !!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheKorsans
    TheKorsans's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Nisan/2012
    Erkek
    JiggSaw bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı
    JiggSaw bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı

    Görselleri düzenlersen hocam :) doğrudur ben pek incelemiyorum şuanlık discovery düzle idare ediyorum :D ama 2binliram olaaydı elite alırdım ya. Nolursa olsun para paradır.

    edit: cidden g2 'ilginç' ötesiymiş :D

    Hocam Elite 1.350 TL ya :)

    http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-general-mobile-discovery-elite-32gb-fiyati,2203099.html

    Heh işte onu diyorum 2bin liram olsa g2 note3 de alabilirim bişekilde ama yine de elite alırım o anlamda :)

    edittt: utandım :( g2 1,125 falanmış Ben 2bin civarı sanıyodum :D

    Edit2: g2ye aşık oluyorum g2 alırım galiba :D

    :-)

    Hocam g2 iyidir iyi ama ısınınca bir boka yaramayan bir telefon. Snapdragonun o serisi ısındıkça ghz düşürüyor. düştükçe zorlanıyor falan bir döngüye girip bok yoluna kısıyor işlemciyi. Soğukken iyi çok iyi ama sıcakken biraz sıkıntı oluyor


    Hayattaki yegane üstünlüğüm, Türk doğmaktır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rhodostethia
    rhodostethia's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Aralık/2009
    Erkek

    Sony Xperia z1 alsın yada z2

    Samsung pişmanlıktıııırrr.

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    Atakan
    Atakan's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2012
    Erkek
    JiggSaw bunu yazdı
    by_Tet bunu yazdı

    Görselleri düzenlersen hocam :) doğrudur ben pek incelemiyorum şuanlık discovery düzle idare ediyorum :D ama 2binliram olaaydı elite alırdım ya. Nolursa olsun para paradır.

    edit: cidden g2 'ilginç' ötesiymiş :D

    Hocam Elite 1.350 TL ya :)

    http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-general-mobile-discovery-elite-32gb-fiyati,2203099.html

    by test :D yaşıtım dh de tonla inceleme o bu baktım lg g2 , elite öper :d niye dersen adama kitkat verdi. adam düzgün iş çıkalıyor bataryası daha fazla. ha note3 daha iyi bence niye samsung arkasında daha çok rom desteği var ve büyüktür note 3 noe iyi diyorlar

     


    Çılgın şeyh Müritleri coşturuyor...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kaan
    Kaan's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek

    Yaklasik 6 aydir note3 kullaniyorum.

    Surekli yanimda, tornanin frezenin ustune koymuslugum da var. Makina yagli ellerimle kullanmisligim da. Ekranda koruma filmi de yok.

    Su an bakin telefona, sifirdan farksiz. Ekrani da cizilmiyor, köşeleri de asinmiyor. 

    Kalem olayini aktif kullaniyorum. Bu ozelliklerin 5 kati olan kalemsiz bir telefon bile kullanamam bu saatten sonra.

    Kamerasi mukemmel, Ekranin kalitesi de 1920x1080 yansimasiZ gamut panel bilgisayarimdan bile daha iyi.

    Hergün iyi ki almisim su aleti diyorum. Tavsiye ederim. 

    Masallah masallah.

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Premium.
    h2so4
    h2so4's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Mayıs/2009
    Erkek
    kaanstain bunu yazdı

    Yaklasik 6 aydir note3 kullaniyorum.


    Surekli yanimda, tornanin frezenin ustune koymuslugum da var. Makina yagli ellerimle kullanmisligim da. Ekranda koruma filmi de yok.


    Su an bakin telefona, sifirdan farksiz. Ekrani da cizilmiyor, köşeleri de asinmiyor. 


    Kalem olayini aktif kullaniyorum. Bu ozelliklerin 5 kati olan kalemsiz bir telefon bile kullanamam bu saatten sonra.


    Kamerasi mukemmel, Ekranin kalitesi de 1920x1080 yansimasiZ gamut panel bilgisayarimdan bile daha iyi.


    Hergün iyi ki almisim su aleti diyorum. Tavsiye ederim. 


    Masallah masallah.



    benim ekranı da S view çizdi aq şansa bak sürtünme yapmış çizdi birde orijinal kılıf garanti kapsamına girer mi ki? ama haklısın kesinlikle pişman olmaz note serisi candir
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek
    kaanstain bunu yazdı

    Yaklasik 6 aydir note3 kullaniyorum.

    Surekli yanimda, tornanin frezenin ustune koymuslugum da var. Makina yagli ellerimle kullanmisligim da. Ekranda koruma filmi de yok.

    Su an bakin telefona, sifirdan farksiz. Ekrani da cizilmiyor, köşeleri de asinmiyor. 

    Kalem olayini aktif kullaniyorum. Bu ozelliklerin 5 kati olan kalemsiz bir telefon bile kullanamam bu saatten sonra.

    Kamerasi mukemmel, Ekranin kalitesi de 1920x1080 yansimasiZ gamut panel bilgisayarimdan bile daha iyi.

    Hergün iyi ki almisim su aleti diyorum. Tavsiye ederim. 

    Masallah masallah.

    bende de note3 var ekran çizilmiyor tamam da köşeler düşürünce nikelaj görünümünü yitiriyor, siyah renk çıkıyor alttan. yani neden kasayı alüminyum çerçeve yapmamışlar hala anlam veremiyorum, bu kadar kalitesiz malzeme kullanılmayaydı daha iyi olacaktı. kamera da gece bok gibi çekiyor iyi değil. kalem fonksiyonu anormal iyi kalemde mukayese edilebilecek bir telefon değil tablet bile yok note3 ün karşısında, defter gibi kullanıyorum bazen. ekran gerçekten iyi şimdiye kadar daha iyi ekranlı bir telefon yada panel görmedim. su dayanıklılığını bilmiyorum ıslatmaya niyetim yok :) telefonu sevdiğimi söyleyemem fakat şimdiye kadar kullandığım en iyi telefonlardan biri diyebilirim.


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
Toplam Hit: 2919 Toplam Mesaj: 29