Galaxy Note 3 Vs Discovery Elite
-
JiggSaw bunu yazdıby_Tet bunu yazdı
Görselleri düzenlersen hocam :) doğrudur ben pek incelemiyorum şuanlık discovery düzle idare ediyorum :D ama 2binliram olaaydı elite alırdım ya. Nolursa olsun para paradır.
edit: cidden g2 'ilginç' ötesiymiş :D
Hocam Elite 1.350 TL ya :)
http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-general-mobile-discovery-elite-32gb-fiyati,2203099.htmlHeh işte onu diyorum 2bin liram olsa g2 note3 de alabilirim bişekilde ama yine de elite alırım o anlamda :)
edittt: utandım :( g2 1,125 falanmış Ben 2bin civarı sanıyodum :D
Edit2: g2ye aşık oluyorum g2 alırım galiba :D
by_Tet tarafından 28/May/14 19:56 tarihinde düzenlenmiştir -
by_Tet bunu yazdıJiggSaw bunu yazdıby_Tet bunu yazdı
Görselleri düzenlersen hocam :) doğrudur ben pek incelemiyorum şuanlık discovery düzle idare ediyorum :D ama 2binliram olaaydı elite alırdım ya. Nolursa olsun para paradır.
edit: cidden g2 'ilginç' ötesiymiş :D
Hocam Elite 1.350 TL ya :)
http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-general-mobile-discovery-elite-32gb-fiyati,2203099.htmlHeh işte onu diyorum 2bin liram olsa g2 note3 de alabilirim bişekilde ama yine de elite alırım o anlamda :)
edittt: utandım :( g2 1,125 falanmış Ben 2bin civarı sanıyodum :D
Edit2: g2ye aşık oluyorum g2 alırım galiba :D
:-)
-
JiggSaw bunu yazdıby_Tet bunu yazdıJiggSaw bunu yazdıby_Tet bunu yazdı
Görselleri düzenlersen hocam :) doğrudur ben pek incelemiyorum şuanlık discovery düzle idare ediyorum :D ama 2binliram olaaydı elite alırdım ya. Nolursa olsun para paradır.
edit: cidden g2 'ilginç' ötesiymiş :D
Hocam Elite 1.350 TL ya :)
http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-general-mobile-discovery-elite-32gb-fiyati,2203099.htmlHeh işte onu diyorum 2bin liram olsa g2 note3 de alabilirim bişekilde ama yine de elite alırım o anlamda :)
edittt: utandım :( g2 1,125 falanmış Ben 2bin civarı sanıyodum :D
Edit2: g2ye aşık oluyorum g2 alırım galiba :D
:-)
Hocam g2 iyidir iyi ama ısınınca bir boka yaramayan bir telefon. Snapdragonun o serisi ısındıkça ghz düşürüyor. düştükçe zorlanıyor falan bir döngüye girip bok yoluna kısıyor işlemciyi. Soğukken iyi çok iyi ama sıcakken biraz sıkıntı oluyor
-
Sony Xperia z1 alsın yada z2
Samsung pişmanlıktıııırrr. -
JiggSaw bunu yazdıby_Tet bunu yazdı
Görselleri düzenlersen hocam :) doğrudur ben pek incelemiyorum şuanlık discovery düzle idare ediyorum :D ama 2binliram olaaydı elite alırdım ya. Nolursa olsun para paradır.
edit: cidden g2 'ilginç' ötesiymiş :D
Hocam Elite 1.350 TL ya :)
http://www.akakce.com/cep-telefonu/en-ucuz-general-mobile-discovery-elite-32gb-fiyati,2203099.htmlby test :D yaşıtım dh de tonla inceleme o bu baktım lg g2 , elite öper :d niye dersen adama kitkat verdi. adam düzgün iş çıkalıyor bataryası daha fazla. ha note3 daha iyi bence niye samsung arkasında daha çok rom desteği var ve büyüktür note 3 noe iyi diyorlar
-
Yaklasik 6 aydir note3 kullaniyorum.
Surekli yanimda, tornanin frezenin ustune koymuslugum da var. Makina yagli ellerimle kullanmisligim da. Ekranda koruma filmi de yok.
Su an bakin telefona, sifirdan farksiz. Ekrani da cizilmiyor, köşeleri de asinmiyor.
Kalem olayini aktif kullaniyorum. Bu ozelliklerin 5 kati olan kalemsiz bir telefon bile kullanamam bu saatten sonra.
Kamerasi mukemmel, Ekranin kalitesi de 1920x1080 yansimasiZ gamut panel bilgisayarimdan bile daha iyi.
Hergün iyi ki almisim su aleti diyorum. Tavsiye ederim.
Masallah masallah.
-
kaanstain bunu yazdı
Yaklasik 6 aydir note3 kullaniyorum.
Surekli yanimda, tornanin frezenin ustune koymuslugum da var. Makina yagli ellerimle kullanmisligim da. Ekranda koruma filmi de yok.
Su an bakin telefona, sifirdan farksiz. Ekrani da cizilmiyor, köşeleri de asinmiyor.
Kalem olayini aktif kullaniyorum. Bu ozelliklerin 5 kati olan kalemsiz bir telefon bile kullanamam bu saatten sonra.
Kamerasi mukemmel, Ekranin kalitesi de 1920x1080 yansimasiZ gamut panel bilgisayarimdan bile daha iyi.
Hergün iyi ki almisim su aleti diyorum. Tavsiye ederim.
Masallah masallah.
benim ekranı da S view çizdi aq şansa bak sürtünme yapmış çizdi birde orijinal kılıf garanti kapsamına girer mi ki? ama haklısın kesinlikle pişman olmaz note serisi candir -
kaanstain bunu yazdı
Yaklasik 6 aydir note3 kullaniyorum.
Surekli yanimda, tornanin frezenin ustune koymuslugum da var. Makina yagli ellerimle kullanmisligim da. Ekranda koruma filmi de yok.
Su an bakin telefona, sifirdan farksiz. Ekrani da cizilmiyor, köşeleri de asinmiyor.
Kalem olayini aktif kullaniyorum. Bu ozelliklerin 5 kati olan kalemsiz bir telefon bile kullanamam bu saatten sonra.
Kamerasi mukemmel, Ekranin kalitesi de 1920x1080 yansimasiZ gamut panel bilgisayarimdan bile daha iyi.
Hergün iyi ki almisim su aleti diyorum. Tavsiye ederim.
Masallah masallah.
bende de note3 var ekran çizilmiyor tamam da köşeler düşürünce nikelaj görünümünü yitiriyor, siyah renk çıkıyor alttan. yani neden kasayı alüminyum çerçeve yapmamışlar hala anlam veremiyorum, bu kadar kalitesiz malzeme kullanılmayaydı daha iyi olacaktı. kamera da gece bok gibi çekiyor iyi değil. kalem fonksiyonu anormal iyi kalemde mukayese edilebilecek bir telefon değil tablet bile yok note3 ün karşısında, defter gibi kullanıyorum bazen. ekran gerçekten iyi şimdiye kadar daha iyi ekranlı bir telefon yada panel görmedim. su dayanıklılığını bilmiyorum ıslatmaya niyetim yok :) telefonu sevdiğimi söyleyemem fakat şimdiye kadar kullandığım en iyi telefonlardan biri diyebilirim.
