Galaxy S3 Almalı Mıyım?
-
lumia al yada iphone al ama s3 alma :D
bende yıllar sonra emekliye ayırdım emektarı ve lumia 820 aldım
kardesım bu sure zarfında sureklı telefon degiştirdi şu an s3 kullanıyor ondan once s2 kullandı hep kurcaladım telefonlarını
s3 çok kasıyor hata veriyor kitleniyor vs, geçen tuning gosterisine gittik kamera hatası verdi açıllmadı bi süre :D
bende bunları gorunce androidden soğudum
çok arastırdım wp8ler performans konusunda ve kullanım kolaylıgında lider dendi hep forumlarda
gittim markete ya ip4 alacaktım yada 820 ıkısı aynı para
ikisini eline alınca pekte düşünmüyorsun aldım geldim :D
bi dene istersen
DestinatioN tarafından 20/Haz/13 20:56 tarihinde düzenlenmiştir -
Bence note ii al hocam.
-
Almalısın tabiki
-
alabiliyorsan note 2 al derim 1200 bütçeye her türlü bişiler koyarsın
-
bende Ipone 4 almayı dusunuyorum ne dersiniz 840 TL ye ?
-
CooLSTuFF bunu yazdı
bende Ipone 4 almayı dusunuyorum ne dersiniz 840 TL ye ?
bin tl ye 4s oluyor, kovala ve al :)
-
-
Vodafone dan almayı düsünüyordum,piyasa o dedigin fiyata bulmak zor gibi :D
-
CooLSTuFF bunu yazdı
bende Ipone 4 almayı dusunuyorum ne dersiniz 840 TL ye ?
iPhone 4'lere seneye desteği kesecek Apple.Alma.Alırsan elinde patlar.
-
tamam dostum cok saol..
