Galip Derviş (Çakma Monk) Başlıyor.

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Odd Emoji 3D
    BerkayCit
    BerkayCit's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Şubat/2011
    Erkek

    diziyi hala izlememiş olanlar varsa 1. bölümünü izlemelerini kesinlikle öneriyorum ayrıca bugün 2. bölümü var... 1. bölümü çok güzeldi inaşallah böyle devam eder. bugün boşsanız mutlaka tavsiye ediyorum Kanal D de sanırım 23:00 da 


    havalı bir şeyler yazdığımı hayal edin
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek
    u235 bunu yazdı

    Hemen nie çakma makma diyonuz ki adamlar bişeyler yapmaya çalışıyor.Dünyada hemen hemen her tür film çekildi.Tamamen özgün bişey olması  için zaten Burhanın yerine dansöz kılığına girip elinde İsveç çakısıyla savaşan, yemeğini hacıoğlundan yiyen,Barış Manço kadar uzun saçlı bir Japon dedektif olmalı.Anca o zaman sizin istediğiniz gibi %100 orjinal olur.

    Zaten;

    - Topu topu 7 nota var kaç ayrı beste yapılabilir ki? - Serdar Ortaç

    - 640K ought to be enough for anybody - Bill Gates

    - Matematik dediğin 4 işlemdir - Matematik hocam

    - Toplam 10 tane rakam var, kaç tane farklı sayı olabilir ki?

    dimi? 

     

    İşte bu düşünce yapısını "sikmek" lazım.


    Ehl-i Byte
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Peroksit
    Peroksit's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Eylül/2003
    Erkek
    trampfd bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Hemen nie çakma makma diyonuz ki adamlar bişeyler yapmaya çalışıyor.Dünyada hemen hemen her tür film çekildi.Tamamen özgün bişey olması  için zaten Burhanın yerine dansöz kılığına girip elinde İsveç çakısıyla savaşan, yemeğini hacıoğlundan yiyen,Barış Manço kadar uzun saçlı bir Japon dedektif olmalı.Anca o zaman sizin istediğiniz gibi %100 orjinal olur.

    Zaten;

    - Topu topu 7 nota var kaç ayrı beste yapılabilir ki? - Serdar Ortaç

    - 640K ought to be enough for anybody - Bill Gates

    - Matematik dediğin 4 işlemdir - Matematik hocam

    - Toplam 10 tane rakam var, kaç tane farklı sayı olabilir ki?

    dimi? 

     

    İşte bu düşünce yapısını "sikmek" lazım.

    :D hahahaha hocam öyle deme tarığı kırma şimdi


    http://www.youtube.com/watch?v=OH4eOQ6ZI0Q - - - - - http://www.youtube.com/watch?v=TqErNP20gpI - - - - - https://www.youtube.com/watch?v=fhr5UBZh1rY
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    trampfd bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Hemen nie çakma makma diyonuz ki adamlar bişeyler yapmaya çalışıyor.Dünyada hemen hemen her tür film çekildi.Tamamen özgün bişey olması  için zaten Burhanın yerine dansöz kılığına girip elinde İsveç çakısıyla savaşan, yemeğini hacıoğlundan yiyen,Barış Manço kadar uzun saçlı bir Japon dedektif olmalı.Anca o zaman sizin istediğiniz gibi %100 orjinal olur.

    Zaten;

    - Topu topu 7 nota var kaç ayrı beste yapılabilir ki? - Serdar Ortaç

    - 640K ought to be enough for anybody - Bill Gates

    - Matematik dediğin 4 işlemdir - Matematik hocam

    - Toplam 10 tane rakam var, kaç tane farklı sayı olabilir ki?

    dimi? 

     

    İşte bu düşünce yapısını "sikmek" lazım.

    Hayatında hiç esinlenmek,ilham almak gibi kelimeler duydun mu? Duyduysan bu mesajı nie yazdın? 

    South park ve family guy o zaman simpsonların çakması.How I met your mother,friends in çakması.

    C.Ronaldo,Luis Ronaldonun çakması falan filan.Kaldı ki koskoca bilgisayar bilimiyle,koskoca müzikle yada matematik gibi uçsuz bucaksiz  bilim dalıyla bir dedektif komedisi dizisini karşılaştırıyorsan bence herşeyden önce senin mantığını sikmek lazım.

    Biliyorum evinin bodrum katındaki laboratuvarında atom parçalıyorsun,haftada 3 gün Holywood'da film çekiyorsun arta kalan boş vakitlerinde çerez olsun diye roman,şiir falan yazıyorsun ama biraz sakin ol herkes senin kadar zeki ve yaratıcı değil Rocky :)

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    trampfd
    trampfd's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Mayıs/2006
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    trampfd bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Hemen nie çakma makma diyonuz ki adamlar bişeyler yapmaya çalışıyor.Dünyada hemen hemen her tür film çekildi.Tamamen özgün bişey olması  için zaten Burhanın yerine dansöz kılığına girip elinde İsveç çakısıyla savaşan, yemeğini hacıoğlundan yiyen,Barış Manço kadar uzun saçlı bir Japon dedektif olmalı.Anca o zaman sizin istediğiniz gibi %100 orjinal olur.

    Zaten;

    - Topu topu 7 nota var kaç ayrı beste yapılabilir ki? - Serdar Ortaç

    - 640K ought to be enough for anybody - Bill Gates

    - Matematik dediğin 4 işlemdir - Matematik hocam

    - Toplam 10 tane rakam var, kaç tane farklı sayı olabilir ki?

    dimi? 

     

    İşte bu düşünce yapısını "sikmek" lazım.

    Hayatında hiç esinlenmek,ilham almak gibi kelimeler duydun mu? Duyduysan bu mesajı nie yazdın? 

    South park ve family guy o zaman simpsonların çakması.How I met your mother,friends in çakması.

    C.Ronaldo,Luis Ronaldonun çakması falan filan.Kaldı ki koskoca bilgisayar bilimiyle,koskoca müzikle yada matematik gibi uçsuz bucaksiz  bilim dalıyla bir dedektif komedisi dizisini karşılaştırıyorsan bence herşeyden önce senin mantığını sikmek lazım.

    Biliyorum evinin bodrum katındaki laboratuvarında atom parçalıyorsun,haftada 3 gün Holywood'da film çekiyorsun arta kalan boş vakitlerinde çerez olsun diye roman,şiir falan yazıyorsun ama biraz sakin ol herkes senin kadar zeki ve yaratıcı değil Rocky :)

    Ben "düşünce yapısı"ndan bahsediyorum sen daha okuduğunu anlayamadan karşılaştırmalar yaptığımdan bahsedip kendince  komik örnekler vermişsin, ayrıca da bana küfür etmişsin güzel kardeşim, olmamış, ayıp.

    Seninle bir problemim olamaz, ben düşünce yapını dikkate alıyorum ve onun için gereken lafı da söyledim bitti.

    Tabi Serdar Ortaç da haklı..


    Ehl-i Byte
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    trampfd bunu yazdı
    u235 bunu yazdı
    trampfd bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Hemen nie çakma makma diyonuz ki adamlar bişeyler yapmaya çalışıyor.Dünyada hemen hemen her tür film çekildi.Tamamen özgün bişey olması  için zaten Burhanın yerine dansöz kılığına girip elinde İsveç çakısıyla savaşan, yemeğini hacıoğlundan yiyen,Barış Manço kadar uzun saçlı bir Japon dedektif olmalı.Anca o zaman sizin istediğiniz gibi %100 orjinal olur.

    Zaten;

    - Topu topu 7 nota var kaç ayrı beste yapılabilir ki? - Serdar Ortaç

    - 640K ought to be enough for anybody - Bill Gates

    - Matematik dediğin 4 işlemdir - Matematik hocam

    - Toplam 10 tane rakam var, kaç tane farklı sayı olabilir ki?

    dimi? 

     

    İşte bu düşünce yapısını "sikmek" lazım.

    Hayatında hiç esinlenmek,ilham almak gibi kelimeler duydun mu? Duyduysan bu mesajı nie yazdın? 

    South park ve family guy o zaman simpsonların çakması.How I met your mother,friends in çakması.

    C.Ronaldo,Luis Ronaldonun çakması falan filan.Kaldı ki koskoca bilgisayar bilimiyle,koskoca müzikle yada matematik gibi uçsuz bucaksiz  bilim dalıyla bir dedektif komedisi dizisini karşılaştırıyorsan bence herşeyden önce senin mantığını sikmek lazım.

    Biliyorum evinin bodrum katındaki laboratuvarında atom parçalıyorsun,haftada 3 gün Holywood'da film çekiyorsun arta kalan boş vakitlerinde çerez olsun diye roman,şiir falan yazıyorsun ama biraz sakin ol herkes senin kadar zeki ve yaratıcı değil Rocky :)

    Ben "düşünce yapısı"ndan bahsediyorum sen daha okuduğunu anlayamadan karşılaştırmalar yaptığımdan bahsedip kendince  komik örnekler vermişsin, ayrıca da bana küfür etmişsin güzel kardeşim, olmamış, ayıp.

    Seninle bir problemim olamaz, ben düşünce yapını dikkate alıyorum ve onun için gereken lafı da söyledim bitti.

    Tabi Serdar Ortaç da haklı..

    Sen bu kısacık yorumdan benim düşünce yapımı nasıl anladın hocam.Ben sadece bir dedektif filminin çok çok değişik olamayacağını söyledim ki bizim millet ilk yorumda bahsettiğim gibi japon dedektif koysada çakma derdi,huyları budur : )

    Serdar Ortaçın yada senin matematik hocanın söyledikleri onların müzikden ve matematikden ne anladıklarını daha buzdağının görünen yüzünü görünce herşeyin bundan ibaret olduklarını gösteriyor.Yani o konuda hemfikiriz.Benim attığım mesajı tam sorgulamadan fikrime hakaret etmişsin.Herşey yolunda tabi bende sana küfür etmedim mantığına küfür ettim.Edilmemesi gerek  ama ediyoruz arada.Herneyse yorumun için sağol (düşünce yapımın sikilmesi gerektiğini söylediğin için).

    İyi akşamlar :)

    u235 tarafından 28/Mar/13 22:16 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    GusFring
    GusFring's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Haziran/2009
    Erkek

    İlk bölümünü izledim pek sarmadı, belki Monk'u izlememiş olsaydım sarardı her hareketi Monk'u aklıma getiriyor.


    Bundan 2300 yıl kadar önce Çinli filozof Chuang Tzu, rüyasında bir kelebek olduğunu görmüş ve uyandıktan sonra şu soru üzerine düşünmüştü: Chuang Tzu kimliğimle, kendimi rüyamda bir kelebek olarak mı görmüş olduğumu, yoksa aslında şu anki kelebek kimliğimle kendimi rüyamda Chuang Tzu adlı bir adam olarak mı görmekte olduğumu nasıl ayırt edebilirim?
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mataramasuko
    mataramasuko's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    trampfd bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Hemen nie çakma makma diyonuz ki adamlar bişeyler yapmaya çalışıyor.Dünyada hemen hemen her tür film çekildi.Tamamen özgün bişey olması  için zaten Burhanın yerine dansöz kılığına girip elinde İsveç çakısıyla savaşan, yemeğini hacıoğlundan yiyen,Barış Manço kadar uzun saçlı bir Japon dedektif olmalı.Anca o zaman sizin istediğiniz gibi %100 orjinal olur.




    Zaten;


    - Topu topu 7 nota var kaç ayrı beste yapılabilir ki? - Serdar Ortaç


    - 640K ought to be enough for anybody - Bill Gates


    - Matematik dediğin 4 işlemdir - Matematik hocam


    - Toplam 10 tane rakam var, kaç tane farklı sayı olabilir ki?


    dimi? 


     


    İşte bu düşünce yapısını "sikmek" lazım.



    O değil de Bill Gates ve serdar Ortaç paranın anasını sikiyor :-)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    u235 bunu yazdı
    trampfd bunu yazdı
    u235 bunu yazdı

    Hemen nie çakma makma diyonuz ki adamlar bişeyler yapmaya çalışıyor.Dünyada hemen hemen her tür film çekildi.Tamamen özgün bişey olması  için zaten Burhanın yerine dansöz kılığına girip elinde İsveç çakısıyla savaşan, yemeğini hacıoğlundan yiyen,Barış Manço kadar uzun saçlı bir Japon dedektif olmalı.Anca o zaman sizin istediğiniz gibi %100 orjinal olur.

    Zaten;

    - Topu topu 7 nota var kaç ayrı beste yapılabilir ki? - Serdar Ortaç

    - 640K ought to be enough for anybody - Bill Gates

    - Matematik dediğin 4 işlemdir - Matematik hocam

    - Toplam 10 tane rakam var, kaç tane farklı sayı olabilir ki?

    dimi? 

     

    İşte bu düşünce yapısını "sikmek" lazım.

    Hayatında hiç esinlenmek,ilham almak gibi kelimeler duydun mu? Duyduysan bu mesajı nie yazdın? 

    South park ve family guy o zaman simpsonların çakması.How I met your mother,friends in çakması.

    C.Ronaldo,Luis Ronaldonun çakması falan filan.Kaldı ki koskoca bilgisayar bilimiyle,koskoca müzikle yada matematik gibi uçsuz bucaksiz  bilim dalıyla bir dedektif komedisi dizisini karşılaştırıyorsan bence herşeyden önce senin mantığını sikmek lazım.

    Biliyorum evinin bodrum katındaki laboratuvarında atom parçalıyorsun,haftada 3 gün Holywood'da film çekiyorsun arta kalan boş vakitlerinde çerez olsun diye roman,şiir falan yazıyorsun ama biraz sakin ol herkes senin kadar zeki ve yaratıcı değil Rocky :)

    la ne cins bişeysin sen bebe :)


  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    scuderia
    scuderia's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Aralık/2005
    Erkek

    esinlenmek ii güzelde hep böyle komedi türü ihanet türü şeylerde esinleniyoruz keşke bilimsel olarak ileri bi ülke olsaydıkda fringeden falanda esinlenseydik...


    l enfer c est les autres Sartre ...
Toplam Hit: 4894 Toplam Mesaj: 39