Game Of Thrones 4. Sezon

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TR-SCOPJE
    TR-SCOPJE's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2012
    Erkek

    Ben gece yayınlancak sanıyordum şimdi çıkmış.. 


    Yargılamak için bilmek, bilmek için anlamak, anlamak için dinlemek gerekir...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    piradomim
    piradomim's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2009
    Erkek
    TR-SCOPJE bunu yazdı

    Ben gece yayınlancak sanıyordum şimdi çıkmış.. 

    Amerika yayinindan 24saat sonra 

    (Yani bu gece) tr de yayin hakki olan kanalda yayinlanacak

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RaAmLis
    RaAmLis's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Eylül/2005
    Erkek

    Dizilerin yayın günlerini buradan takip edebilirsiniz.

    http://www.pogdesign.co.uk/cat/

     

    Turuncuya boyalı günler yayınlanacak olan değilde yayınlanmış olanlar. Pazartesi turuncu gözüküyor yani pazartesi gününde gözüken diziler yayınlandı hepsi internette bulunabilir.


    Hayattaki amacını bulamayan, bulmaya yaklaştığını hissettiğinde ise alıkoyulan bu yüzden herşeyi oluruna bırakan ama bunu da beceremeyen kişi.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Öff ne kadar tırt artık. Yeminle geyiğine izliyorum. İyice boka sardı.


    while (1<2)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    KrypT bunu yazdı

    Öff ne kadar tırt artık. Yeminle geyiğine izliyorum. İyice boka sardı.

    Eski aksiyon yok maalesef.


    Naber la?
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Robinson_Crusoe
    Robinson_Crusoe's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Nisan/2007
    Erkek

    Eski aksiyon yok diyenler 4x8 bölümü izlemedi galiba millet şok geçirdi son sahnede yahu,


    Gençliğimden bu yana et yenilmesine karşıyım. Bir gün insanların hayvanları öldürmeyi tıpkı insan öldürmek gibi cinayet kabul edeceğine inanıyorum,
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    bugrahan45
    bugrahan45's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    ahaha adana karpuzu gibi patladı :)


    Bengü il tuta olurtaçı sen Türk budun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    sanane
    sanane's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Ağustos/2002
    Erkek
    Robinson_Crusoe bunu yazdı

    Eski aksiyon yok diyenler 4x8 bölümü izlemedi galiba millet şok geçirdi son sahnede yahu,

    hele dur izliyoz daha


    Naber la?
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Böcüklerin Efendisi
    krypt
    krypt's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Mart/2004
    Erkek

    Aksiyon değil hocam dert. Birinci sezon kötü değildi, umut vaadediyordu. Sonunda en az Yüzüklerin Efendisi kadar komplex bir fantastik dünyayı dizi olarak ekrana taşıyacaklar diye çok seviniyordum şahsen. Ortalama oyunculuk, 90'lardan kalma cgi falan hiç önemli değildi. Karakterlerin bir derinliği vardı. Belki de ilk kez tanıştığımız içindi bilemiyorum.


    Şimdi bir derinlik, karmaşıklık hissi vermeye çalışıyorlar ama her şey çok basit ve sığ. Dizi komple deus ex machina üzerinden dönüyor. Karakterler sırf felsefe yapma uğrunu çok gereksiz, lüzumsuz ve alakasız dialog ve monologlar yapıyorlar. Karakterlerin çoğunun isimlerini falan unutuyorum çünkü ilginç değiller. Senaryo çok tırt, ya da çok tırt işleniyor. Bu sefer kim ölecek acaba mantığıyla dizi izlenir mi lan? Çok dandik. Fantastik dünya pazarlamak kolay tabi. Bence Game of Thrones güzel görünümlü ama çok sıradan bir yapım.Sıradan sebeplerle birbirini öldüren ve meme gösteren insanlardan ibaret bir vakit kaybı bence şu an. Sırf pazartesileri vakit geçsin diye izliyorum.

    İnsanlar sırf MODA olduğu için izliyorlar ya. Yabancı kalmamak için birbirleri ile Game of Thrones'u ne kadar sevdiklerini yarıştırıyorlar. Çok seviyorum diyen 10 kızı çevir 9'u 7 krallığı sayamaz mesela.

    Edit: Bir kavgaya aksiyon demek de çok zorlama.

    krypt tarafından 03/Haz/14 11:41 tarihinde düzenlenmiştir

    while (1<2)
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bandito
    Bandito's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2014
    Erkek

    bu diziyi bir ben sevemedim heralde hiçbirşey bulamadım 2 sezon izledim hoşuma gitmedi :S

    Bandito tarafından 03/Haz/14 11:47 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 3365 Toplam Mesaj: 22