Game Of Thrones 4. Sezon
-
Ben gece yayınlancak sanıyordum şimdi çıkmış..
-
TR-SCOPJE bunu yazdı
Ben gece yayınlancak sanıyordum şimdi çıkmış..
Amerika yayinindan 24saat sonra
(Yani bu gece) tr de yayin hakki olan kanalda yayinlanacak
-
Dizilerin yayın günlerini buradan takip edebilirsiniz.
http://www.pogdesign.co.uk/cat/
Turuncuya boyalı günler yayınlanacak olan değilde yayınlanmış olanlar. Pazartesi turuncu gözüküyor yani pazartesi gününde gözüken diziler yayınlandı hepsi internette bulunabilir.
-
Öff ne kadar tırt artık. Yeminle geyiğine izliyorum. İyice boka sardı.
-
KrypT bunu yazdı
Öff ne kadar tırt artık. Yeminle geyiğine izliyorum. İyice boka sardı.
Eski aksiyon yok maalesef.
-
Eski aksiyon yok diyenler 4x8 bölümü izlemedi galiba millet şok geçirdi son sahnede yahu,
-
ahaha adana karpuzu gibi patladı :)
-
Robinson_Crusoe bunu yazdı
Eski aksiyon yok diyenler 4x8 bölümü izlemedi galiba millet şok geçirdi son sahnede yahu,
hele dur izliyoz daha
-
Aksiyon değil hocam dert. Birinci sezon kötü değildi, umut vaadediyordu. Sonunda en az Yüzüklerin Efendisi kadar komplex bir fantastik dünyayı dizi olarak ekrana taşıyacaklar diye çok seviniyordum şahsen. Ortalama oyunculuk, 90'lardan kalma cgi falan hiç önemli değildi. Karakterlerin bir derinliği vardı. Belki de ilk kez tanıştığımız içindi bilemiyorum.
Şimdi bir derinlik, karmaşıklık hissi vermeye çalışıyorlar ama her şey çok basit ve sığ. Dizi komple deus ex machina üzerinden dönüyor. Karakterler sırf felsefe yapma uğrunu çok gereksiz, lüzumsuz ve alakasız dialog ve monologlar yapıyorlar. Karakterlerin çoğunun isimlerini falan unutuyorum çünkü ilginç değiller. Senaryo çok tırt, ya da çok tırt işleniyor. Bu sefer kim ölecek acaba mantığıyla dizi izlenir mi lan? Çok dandik. Fantastik dünya pazarlamak kolay tabi. Bence Game of Thrones güzel görünümlü ama çok sıradan bir yapım.Sıradan sebeplerle birbirini öldüren ve meme gösteren insanlardan ibaret bir vakit kaybı bence şu an. Sırf pazartesileri vakit geçsin diye izliyorum.İnsanlar sırf MODA olduğu için izliyorlar ya. Yabancı kalmamak için birbirleri ile Game of Thrones'u ne kadar sevdiklerini yarıştırıyorlar. Çok seviyorum diyen 10 kızı çevir 9'u 7 krallığı sayamaz mesela.
Edit: Bir kavgaya aksiyon demek de çok zorlama.
krypt tarafından 03/Haz/14 11:41 tarihinde düzenlenmiştir -
bu diziyi bir ben sevemedim heralde hiçbirşey bulamadım 2 sezon izledim hoşuma gitmedi :S
Bandito tarafından 03/Haz/14 11:47 tarihinde düzenlenmiştir
