Gamo Vs Crossman
-
yascakucuk bunu yazdı:
-----------------------------crossman acayip havalı görünüyo
ayrıca bunların vergisi falan varmıdır??
kullanmak için ne gerekir ??
-----------------------------
hiç bi boku yok yaş sınrı filan yok 16 yaşımdaym adam parasın getit tık al dedinetten baktm toplantı ve gösteri yapılan yerlerde taşınması yasak
-


bunlarla banka soyarsin la zaaaa:D (crossman in sitesinden...)
-
hocam bu konudaki cehaletimi mazur görürseniz bir şey daha sormak istiyorum
bu mermi atmıyormu??
mermi atıyorsa normal silahtan farkı nedir??
herkesde olabiliryorsa polis yakalarsa adamı acıtmaz mı :) ??
-
herkez alabiliyo polis bi bok yapamoz çünkü havalı ateşli silah deyil ayrıca ahanda mermisi

-
bunla hayvan vurulur mu? bir de insana 20mt uzaktan ateş etsen adam ne olur
-
Buremba bunu yazdı:
-----------------------------
bunla hayvan vurulur mu? bir de insana 20mt uzaktan ateş etsen adam ne olur
-----------------------------
vurulur ama havvann küçük olması lagzım (tavşan sincam kuş ) ve tüfegin gücüne baglıhavanı öldüremezsen yaralı kalır acı çeker
2. si adam kıçına ve biyerine atarsan vucudunda yeni bir delik açılır
göze filan gelirse kör edebilir unutmayınki bu oyuncak deyil ölümcül bile olabilir
-
Bi kere model belirtmemişin.Fotoya bakarak tüfek mi alınır:D Kanunen havalılarla avlanmak yasaktır.İnce memet pellet saçma kullananlar tüfeklerine ve psikolojilerine yazık etmiş olurlar bu arada isabetsiz capaklı sacma sapan bi pellettir.Havalı silah almak için 18 yaşını doldurmuş olmakta yeterlidir.
Ve son olarak
Pistonlularda Diana mod 54 52 48 weihrauch hw97k yi tek geçerim. -
sagolasın ama adam bana bunları anlatttı
-
darkwood bunu yazdı:
-----------------------------
sagolasın ama adam bana bunları anlatttı
-----------------------------
Ya bayideki adamların çoğu havalı tüfek hakkında bilgiye sahip değil oyuncak gözüyle bakıyolar.
