folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Gamo Vs Crossman



Gamo Vs Crossman

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkwood
    darkwood's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    yascakucuk bunu yazdı:
    -----------------------------

    crossman acayip havalı görünüyo

    ayrıca bunların vergisi falan varmıdır??

    kullanmak için ne gerekir ?? 


    -----------------------------
    hiç bi boku yok yaş sınrı filan yok 16 yaşımdaym adam parasın getit tık al dedi

    netten baktm toplantı ve gösteri yapılan yerlerde taşınması yasak


    SEMPER PARATUS
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ugur0
    ugur0's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek

    bunlarla banka soyarsin la zaaaa:D (crossman in sitesinden...)


    imza
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    afrasiab
    afrasiab's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 18/Eylül/2007
    Erkek

    hocam bu konudaki cehaletimi mazur görürseniz bir şey daha sormak istiyorum

    bu mermi atmıyormu??

    mermi atıyorsa normal silahtan farkı nedir??

    herkesde olabiliryorsa polis yakalarsa adamı acıtmaz mı :) ?? 


    Acı veriyorsa geçmiş, geçmemiş demektir...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkwood
    darkwood's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    herkez alabiliyo polis bi bok yapamoz çünkü havalı ateşli silah deyil ayrıca ahanda mermisi

     

     


    SEMPER PARATUS
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Buremba
    Buremba's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Haziran/2006
    Erkek
    bunla hayvan vurulur mu? bir de insana 20mt uzaktan ateş etsen adam ne olur

    . . .. . ... .
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkwood
    darkwood's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek

    Buremba bunu yazdı:
    -----------------------------
    bunla hayvan vurulur mu? bir de insana 20mt uzaktan ateş etsen adam ne olur
    -----------------------------
    vurulur ama havvann küçük olması lagzım (tavşan sincam kuş ) ve tüfegin gücüne baglı

    havanı öldüremezsen yaralı kalır acı çeker  

    2. si adam kıçına ve biyerine atarsan vucudunda yeni bir delik açılır

    göze filan gelirse kör edebilir unutmayınki bu oyuncak deyil ölümcül bile olabilir


    SEMPER PARATUS
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suKo
    suKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2008
    Erkek
    Bi kere model belirtmemişin.Fotoya bakarak tüfek mi alınır:D Kanunen havalılarla avlanmak yasaktır.İnce memet pellet saçma kullananlar tüfeklerine ve psikolojilerine yazık etmiş olurlar bu arada isabetsiz capaklı sacma sapan bi pellettir.Havalı silah almak için 18 yaşını doldurmuş olmakta yeterlidir.
    Ve son olarak
    Pistonlularda Diana mod 54 52 48 weihrauch hw97k yi tek geçerim.

    Kafam oldu galiba:|
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    darkwood
    darkwood's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mart/2008
    Erkek
    sagolasın ama adam bana bunları anlatttı

    SEMPER PARATUS
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    suKo
    suKo's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mart/2008
    Erkek
    darkwood bunu yazdı:
    -----------------------------
    sagolasın ama adam bana bunları anlatttı
    -----------------------------
    Ya bayideki adamların çoğu havalı tüfek hakkında bilgiye sahip değil oyuncak gözüyle bakıyolar.

    Kafam oldu galiba:|
Toplam Hit: 7669 Toplam Mesaj: 20