

Geceye Bir Şarkı Bırak
-
-
-
-
bunlar da benden olsun. manuş baba ve aynı şarkının 15 yaşlarında 2 kız tarafından seslendirilmiş hali :) çok tatlı kızlar sesler de bir o kadar iyi bence. birinin de mimikler süper :D
https://www.youtube.com/watch?v=OjEwWI_qaYc
https://www.youtube.com/watch?v=nfqnVeyTHZ4
-
-
-
https://youtu.be/sDJzlkdinxQ
Orhan Atasoy Gemiler
Ben niye yapamıyom video yerleştirmeyi?..
https://www.youtube.com/watch?v=sDJzlkdinxQ
sağolasın KotomineKirei
ltcelik tarafından 30/Eyl/17 19:24 tarihinde düzenlenmiştir -
ltcelik bunu yazdı
Ben niye yapamıyom video yerleştirmeyi?..
valla hocam direk ben tarayıcıdan linki kopyalayıp yapıştırıp alt satıra iniyorum tak diye oluyor. senin linkin sonunda .be var ondandır belki.
-
-