Geceye Bir Şarkı Bırak

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    umit
    umit's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Mayıs/2007
    Erkek
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    2021 Talihlisi
    joe_black
    joe_black's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ocak/2006
    Erkek
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek

    bunlar da benden olsun. manuş baba ve aynı şarkının 15 yaşlarında 2 kız tarafından seslendirilmiş hali :) çok tatlı kızlar sesler de bir o kadar iyi bence. birinin de mimikler süper :D

     

    https://www.youtube.com/watch?v=OjEwWI_qaYc

    https://www.youtube.com/watch?v=nfqnVeyTHZ4

     


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    satrekarte
    satrekarte's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 11/Ocak/2016
    Erkek
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ltcelik
    ltcelik's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mayıs/2007
    Erkek

    https://youtu.be/sDJzlkdinxQ

    Orhan Atasoy Gemiler

    https://youtu.be/sDJzlkdinxQ

     

    Ben niye yapamıyom video yerleştirmeyi?..

     

    https://www.youtube.com/watch?v=sDJzlkdinxQ

     

    sağolasın KotomineKirei

     

     

    ltcelik tarafından 30/Eyl/17 19:24 tarihinde düzenlenmiştir

    Din Kitaplarını Okuyup Anlayana Ateist, Okuyup Anlamayanlara "dindar" denir... Nikola TESLA.. ben mi? Ne okurum ne anlarım... Kendi kendime de uyuz oluyorum ama olamıyorum.. "Ama efsaneyi çıkarıp atarsan ve yaptıkları eylemlere bakarsan... ..Jedi'ların mirası başarısızlıktır. İkiyüzlülüktür, kibirdir."
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KotomineKirei
    KotomineKirei's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Temmuz/2013
    Erkek
    ltcelik bunu yazdı

     

     

    Ben niye yapamıyom video yerleştirmeyi?..

     

     

     

    valla hocam direk ben tarayıcıdan linki kopyalayıp yapıştırıp alt satıra iniyorum tak diye oluyor. senin linkin sonunda .be var ondandır belki.


    They were crying when their sons left. God is wearing black. He's gone so far to find no hope, He's never coming back. They were crying when their sons left. All young men must go. He's come so far to find the truth, He's never going home.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HyP-X
    HyP-X's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Mayıs/2012
    Erkek
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cankol
    cankol's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2008
    Erkek

    Bu da benden gelsin o halde

    https://www.youtube.com/watch?v=r-vC7xp3HXE

     


    imza.
Toplam Hit: 5110 Toplam Mesaj: 35
müzik şarkı