folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Geçmi$ Olsun Stifler :/



Geçmi$ Olsun Stifler :/

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExcaliburTBT
    ExcaliburTBT's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Aralık/2005
    Erkek
    Ak elleri kırılasıcalar dicem olmucak çünkim stifcanıma tekmek atmı$lar :/ gözü ne hale gelmi$ adamın :S bi geçmi$ olsun diin olm xP

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    geçmiş olsun amk. hoca noldu kim naptı nese msn de yazacm şimdi

    matyardim.com
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    retrem
    retrem's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2005
    Erkek
    ooo seko :| felaket yemi$sin :|

    geçirilmiş olsun:|
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek
    geçmiş olsun hoca. ne bu hal noldu anlat bakalım kısa kestir istersen.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ---RudeboY---
    ---RudeboY---'s avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek
    Stif geçmiş olsun :| amq bune?O ibne komşumu yine nedir bbu bıçak izi gibi duruo?Neyse geçmiş olsun :(

    Söz gümüşse, altın paradır...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    WebCrow
    WebCrow's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2005
    Erkek
    noluyo tarikata birimiz deliniyo birimiz yarılıyo :|
    helak oluyoruz galiba :|
    Geçmiş olsun :|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HeYeT
    HeYeT's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek
    yok yaw maçta  tekme ymiş  tekrar geçmiş olsun  ;)

    matyardim.com
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    essan
    essan's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Temmuz/2007
    Erkek

    HeYeT bunu yazdı:
    -----------------------------
    yok yaw maçta  tekme ymiş  tekrar geçmiş olsun  ;)
    -----------------------------

    nasıl maç oluyor ki bu :) karate yapmaya falan mı gidiyorsun hoca.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zervalone
    zervalone's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek
    siteye nazar boncuğu şart oldu
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KGD
    KGD's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Nisan/2007
    Erkek

    feci yarılmış

    gçmiş olsun :D 


    kgd
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    hoca ne iş yau, geçmiş olsun :(
    msn'den sorucam durumu...

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
Toplam Hit: 3247 Toplam Mesaj: 31