Geçmiş Olsun Ayt
-
mustaphachan bunu yazdı:
-----------------------------
http://www.youtube.com/watch?v=ggbJGfYnOYg
----------------------------- -
"Ülkemiz maalesef dinci yada milliyetçi görünümlü hırsız ve sapıklarla dolu. Buda ayrı bir ayağı işte. Sitelerinde bolca bayrak, vatan millet sakarya girişimleriyle gaz verme çabaları içindeydiler. Ülkelerii tarihini kullanarak reklam yapıp insanların paralarını çalıyorlar." İddia bu yönde.
-
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
bi lulzsec in lideri kadar olmadın, bak adam nasıl gizleniyo, yakalayamıyorlar tüü sana bekir :)
-----------------------------hocu yaptığın kıyaslama karıncayla-fil gibi :D adamlar güvenli telefon hattı açıyolar hack önerileri için :D
-----------------------------
hocam haberi görmüyor musun nasıl bahsetmişler, sanırsın fbi, cia e falan girmiş, ne bilim sanki çok büyük bir şey var gibi ortada ama bakınca bir şey göremiyorum, anlatabiliyor muyum :D yanlışsam uyar :)
-----------------------------haklısın hocu türk milleti olarak bi lulzsec te biz yaratamadık :D
-
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
Stargazer bunu yazdı:
-----------------------------
pirax bunu yazdı:
-----------------------------
bi lulzsec in lideri kadar olmadın, bak adam nasıl gizleniyo, yakalayamıyorlar tüü sana bekir :)
-----------------------------hocu yaptığın kıyaslama karıncayla-fil gibi :D adamlar güvenli telefon hattı açıyolar hack önerileri için :D
-----------------------------
hocam haberi görmüyor musun nasıl bahsetmişler, sanırsın fbi, cia e falan girmiş, ne bilim sanki çok büyük bir şey var gibi ortada ama bakınca bir şey göremiyorum, anlatabiliyor muyum :D yanlışsam uyar :)
-----------------------------haklısın hocu türk milleti olarak bi lulzsec te biz yaratamadık :D
-----------------------------Haci daha iyiside var turkiyede ama The_tekir degil.. Sadece public olmayacak kadar prolar.
Paypalda cirit atiyorlar kardeslerim :)......
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
yalnizturk bunu yazdı:
-----------------------------
PanxeR bunu yazdı:
-----------------------------
Ayyıldız tim = Amele Team.
-----------------------------ne ameleliği var ayyıldızın en aktif gurup şuan türkiyede
-----------------------------aktifti baskında kaydılar pasif oldu.
----------------------------- -
aktifliğinden kastım terörle mücadele amaçlı sitelere saldıran avrupadaki sitelere saldıran Türkiyede ki en başarılı grup hee şuan aktifliği kalmamış olabilir tutuklanmışlar ama adamlar bu kadar şey yapmışken bunlara amele demek mantıksızlık
-
yalnizturk bunu yazdı:
-----------------------------
aktifliğinden kastım terörle mücadele amaçlı sitelere saldıran avrupadaki sitelere saldıran Türkiyede ki en başarılı grup hee şuan aktifliği kalmamış olabilir tutuklanmışlar ama adamlar bu kadar şey yapmışken bunlara amele demek mantıksızlık
----------------------------- -
ayt ye laf atanların kendileri bu güne kadar ne yapmış ?
ne kadar bilginiz varki adamların hakkında ileri geri konuşuyorsunuz ?
birisi lamer diyor birisi amele diyor diğeri gülüyor, adamın geçmiş postlarına bakıyorsun daha format atmayı bilmiyor ama burda gaza gelip ona buna lamer diyor...
evet adamlar amele, evet adamlar lamer, 400bin kişilik botnet yapmak amelelik...
___
server parası yok diyip milyarlık haraç almalarıını eleştirebilirsin ama adamların pc, hack bilgisini burdaki birkaç kişi hariç kimse eleştiremez.
gerçi bu bir tahribat.com klasiğidir yıllardan beri böyle tbt. eskidende isko konuları açılırdı oyun cracki yapmayı bilmeyen çoluk çocuk foruma doluşur iskoyla dalga geçerdi...
-
n1gh7m4r3 bunu yazdı:
-----------------------------
ayt ye laf atanların kendileri bu güne kadar ne yapmış ?
ne kadar bilginiz varki adamların hakkında ileri geri konuşuyorsunuz ?
birisi lamer diyor birisi amele diyor diğeri gülüyor, adamın geçmiş postlarına bakıyorsun daha format atmayı bilmiyor ama burda gaza gelip ona buna lamer diyor...
evet adamlar amele, evet adamlar lamer, 400bin kişilik botnet yapmak amelelik...
___
server parası yok diyip milyarlık haraç almalarıını eleştirebilirsin ama adamların pc, hack bilgisini burdaki birkaç kişi hariç kimse eleştiremez.
gerçi bu bir tahribat.com klasiğidir yıllardan beri böyle tbt. eskidende isko konuları açılırdı oyun cracki yapmayı bilmeyen çoluk çocuk foruma doluşur iskoyla dalga geçerdi...
-----------------------------2002 de bu yola çıktım evet haklısın çok iyi değilim ama kimin ne olduğunu anlayacak kadar zamanım oldu 400 bin kişilik botnet oluşturmak bu devirde hiçbirşey özellikle ayt gibi bir sisteme sahipsen. haberde anonymous saldıran ayt gözüküyor 400 bini bırak 4 milyon tane zombin olsun o grubun sistemini kapatamazsın ddos ile zaten saldırıyı kimin yaptığı ortada işte bu son haberlerden sonra benim gibi düşünenlerin gözünde bitmiştir bu yüzden hayır kesinlikle saygı duymuyorum vatanı milleti kullanıpta böyle şeyler yapanlara az bile
-
Şunu söyleyeyim benim burada eleştirdiğim şey tutuklanmaları değil bu tarz hırsızlıklarından dolayı tutuklanmaları çok doğal ama gelipte burada bu admalar bişey çakmıyor diyebilecek belki 2-3 kişi varıdr onlarda yöneticidir gerçekten hayatında hack işinde bulunmamış kişilerin amele demesi kendi cahilliği
@under
hocam sana katılıyorum böyle bir suç işledilerse tabiki cezasız kalmasın
