Geçmiş Olsun Ayt

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    mustaphachan bunu yazdı:
    -----------------------------

    http://www.youtube.com/watch?v=ggbJGfYnOYg


    -----------------------------


    Mesele, Türkiye'nin şeftali yerine, motor üretmek istemesiydi. N. Erbakan
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ExpirE
    ExpirE's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Temmuz/2005
    Erkek

    "Ülkemiz maalesef dinci yada milliyetçi görünümlü hırsız ve sapıklarla dolu. Buda ayrı bir ayağı işte. Sitelerinde bolca bayrak, vatan millet sakarya girişimleriyle gaz verme çabaları içindeydiler. Ülkelerii tarihini kullanarak reklam yapıp insanların paralarını çalıyorlar." İddia bu yönde.


    "bea"
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Jilet_Boris
    Jilet_Boris's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2009
    Erkek

    pirax bunu yazdı:
    -----------------------------
    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    pirax bunu yazdı:
    -----------------------------
    bi lulzsec in lideri kadar olmadın, bak adam nasıl gizleniyo, yakalayamıyorlar tüü sana bekir :)
    -----------------------------

    hocu yaptığın kıyaslama karıncayla-fil gibi :D adamlar güvenli telefon hattı açıyolar hack önerileri için :D


    -----------------------------
    hocam haberi görmüyor musun nasıl bahsetmişler, sanırsın fbi, cia e falan girmiş, ne bilim sanki çok büyük bir şey var gibi ortada ama bakınca bir şey göremiyorum, anlatabiliyor muyum :D yanlışsam uyar :)

    -----------------------------

    haklısın hocu türk milleti olarak bi lulzsec te biz yaratamadık :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mclaren
    mclaren's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ocak/2003
    Erkek

    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    pirax bunu yazdı:
    -----------------------------
    Stargazer bunu yazdı:
    -----------------------------

    pirax bunu yazdı:
    -----------------------------
    bi lulzsec in lideri kadar olmadın, bak adam nasıl gizleniyo, yakalayamıyorlar tüü sana bekir :)
    -----------------------------

    hocu yaptığın kıyaslama karıncayla-fil gibi :D adamlar güvenli telefon hattı açıyolar hack önerileri için :D


    -----------------------------
    hocam haberi görmüyor musun nasıl bahsetmişler, sanırsın fbi, cia e falan girmiş, ne bilim sanki çok büyük bir şey var gibi ortada ama bakınca bir şey göremiyorum, anlatabiliyor muyum :D yanlışsam uyar :)

    -----------------------------

    haklısın hocu türk milleti olarak bi lulzsec te biz yaratamadık :D


    -----------------------------

    Haci  daha iyiside var turkiyede  ama The_tekir degil.. Sadece public olmayacak kadar prolar. 

    Paypalda cirit atiyorlar kardeslerim :)......


    Siz arkadaslarimdan rica ediyorum lutfen sirk, hayvanat bahceleri veya gosteri havuzlari denen o iskence kamplarini ziyaret etmeyin , ettirmeyin. Ozgurluk sadece insanlar icin gecerli bir kavram degildir. --------------------------- SINCE 2001 TILL FOREVER TBT Güçlü bir halk lidere ihtiyaç duymaz. E.Z
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Mastika.
    Absolut
    Absolut's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ağustos/2011
    Erkek

    VBDream bunu yazdı:
    -----------------------------

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    PanxeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ayyıldız tim = Amele Team.


    -----------------------------

     

    ne ameleliği var ayyıldızın en aktif gurup  şuan türkiyede


    -----------------------------

     

    aktifti baskında kaydılar pasif oldu.


    -----------------------------


    Nice babayigitler kirayi kim odeyecek, coluk cocuk ne yiyecek derdinden dolayi dunyayi degistiremiyor.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    aktifliğinden kastım terörle mücadele amaçlı sitelere saldıran avrupadaki sitelere saldıran Türkiyede ki en başarılı  grup  hee şuan aktifliği kalmamış olabilir tutuklanmışlar ama adamlar bu kadar şey yapmışken bunlara amele demek mantıksızlık


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SUPERBICO
    SUPERBICO's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek

    yalnizturk bunu yazdı:
    -----------------------------

    aktifliğinden kastım terörle mücadele amaçlı sitelere saldıran avrupadaki sitelere saldıran Türkiyede ki en başarılı  grup  hee şuan aktifliği kalmamış olabilir tutuklanmışlar ama adamlar bu kadar şey yapmışken bunlara amele demek mantıksızlık


    -----------------------------

    Katılıyorum Sana.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    n1gh7m4r3
    n1gh7m4r3's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2007
    Erkek

    ayt ye laf atanların kendileri bu güne kadar ne yapmış ?

    ne kadar bilginiz varki adamların hakkında ileri geri konuşuyorsunuz ?

    birisi lamer diyor birisi amele diyor diğeri gülüyor, adamın geçmiş postlarına bakıyorsun daha format atmayı bilmiyor ama burda gaza gelip ona buna lamer diyor...

    evet adamlar amele, evet adamlar lamer, 400bin kişilik botnet yapmak amelelik...

    ___

    server parası yok diyip milyarlık haraç almalarıını eleştirebilirsin ama adamların pc, hack bilgisini burdaki birkaç kişi hariç kimse eleştiremez.

    gerçi bu bir tahribat.com klasiğidir yıllardan beri böyle tbt. eskidende isko konuları açılırdı oyun cracki yapmayı bilmeyen çoluk çocuk foruma doluşur iskoyla dalga geçerdi...

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    _CD_
    _CD_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Mayıs/2007
    Erkek

    n1gh7m4r3 bunu yazdı:
    -----------------------------

    ayt ye laf atanların kendileri bu güne kadar ne yapmış ?

    ne kadar bilginiz varki adamların hakkında ileri geri konuşuyorsunuz ?

    birisi lamer diyor birisi amele diyor diğeri gülüyor, adamın geçmiş postlarına bakıyorsun daha format atmayı bilmiyor ama burda gaza gelip ona buna lamer diyor...

    evet adamlar amele, evet adamlar lamer, 400bin kişilik botnet yapmak amelelik...

    ___

    server parası yok diyip milyarlık haraç almalarıını eleştirebilirsin ama adamların pc, hack bilgisini burdaki birkaç kişi hariç kimse eleştiremez.

    gerçi bu bir tahribat.com klasiğidir yıllardan beri böyle tbt. eskidende isko konuları açılırdı oyun cracki yapmayı bilmeyen çoluk çocuk foruma doluşur iskoyla dalga geçerdi...


    -----------------------------

    2002 de bu yola çıktım evet haklısın çok iyi değilim ama kimin ne olduğunu anlayacak kadar zamanım oldu 400 bin kişilik botnet oluşturmak bu devirde hiçbirşey özellikle ayt gibi bir sisteme sahipsen. haberde anonymous saldıran ayt gözüküyor 400 bini bırak 4 milyon tane zombin olsun o grubun sistemini kapatamazsın ddos ile zaten saldırıyı kimin yaptığı ortada işte bu son haberlerden sonra benim gibi düşünenlerin gözünde bitmiştir bu yüzden hayır kesinlikle saygı duymuyorum vatanı milleti kullanıpta böyle şeyler yapanlara az bile


    Algoritması yok bu aşkın; 8 Harf 3 Hece.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    yalnizturk
    yalnizturk's avatar
    Kayıt Tarihi: 18/Ağustos/2008
    Erkek

    Şunu söyleyeyim benim burada eleştirdiğim şey tutuklanmaları değil bu tarz hırsızlıklarından dolayı tutuklanmaları çok doğal ama gelipte burada bu admalar bişey çakmıyor diyebilecek belki 2-3 kişi varıdr onlarda yöneticidir  gerçekten hayatında hack işinde bulunmamış kişilerin amele demesi kendi cahilliği

     

    @under

    hocam sana katılıyorum böyle bir suç işledilerse tabiki cezasız kalmasın


    Ey Türk, Titre ve Kendine Dön! Üstte mavi gök çökmedikçe, Altta yağız yer delinmedikçe, Kim bozabilir senin ilini ve töreni!.. Bilge Kağan
Toplam Hit: 12658 Toplam Mesaj: 69