Geforce 8500Gt

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PHP-SEO Developer
    Erdem
    Erdem's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Haziran/2002
    Erkek

    aslında sana daha güzel ve ucuz ekran kartı söylüyim sonic :) diye bi marka harika direk overclok lu geliyor hemde 60 70 milyona :) benim ev arkadaşım aldı 8500 gt den daha iyi bi ekran kartı bence :)

    8500gt ye over clok yapmama rağmen onun overcloklu haline zar zor geldi :) yani harika bi ekran kartı daha yolun başında olduğundan ve çoğu kimsenin bilmediğinden fiyatı öyle ama bir kaç yıl içince piyasada yerini alacağına eminim :)

    harikadır ama sen bilirsin sen yinede ben 100 150 verecem diyorsan sen bilirsin iyi araştır ...

    bizim arkadaş donanımcıdır..:) ucuz paralara harika şeyler toplar:)

    tavsiyeme uy internette araştır bence :) kardeşim ..

    sonic :) markası tam modelini hatırlamıyorum ... overcloklu halini alacaksın

    300 küsürde 8500 normalde overclok yapınca 600 a 650 ye kadar çıkıyo sonic direk 650 de :)

    hadi kolay gelsin kardeşim ...


    Php for SEO nun ardından Php for Gcode (CNC)
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hepaq
    Hepaq's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2008
    Erkek
    Zxone bunu yazdı:
    -----------------------------

    kardeşim öyle bi şey yok benim bilgisayarım 8500 gt var canavar gibi çalışıyo üstüne over clok dahil yapılı bi sorun yok :)

    eski bi ekran kartının soğutucusu vardı fan yani onuda taktım hiç bi şey yok :)

    almak istiyorsan al manyak bi ekran kartı benim hoşuma gidiyo en azından :) kaldırmadığı oyun yok daha :)


    -----------------------------

    crysis oynaya biliriz demi high de olmasada :D hani medium da filan :D şimdi alıcagım bu pc bi ev bilgisiyarı yani dogal olarak oyun oynanacak :D


    hepaq işte bildigin hepaq hep-aq degil :D
Toplam Hit: 2023 Toplam Mesaj: 13