Geleceğe Kendinize Mesaj Atın!
-
-
hahaa attım
-
muhtemelen askerden dönmüş olacağım tarihe gönderdim :D unuturm zaten bikaç gün sonra böyle bişey yaptığımı süpriz olur dönünce :D
-
manfolder bunu yazdı:
-----------------------------
-----------------------------lise 2de yollamıştım,beklemedeyim hala :D
-
kendime küfür etmek istemiorum ,)
-
captha olmasaydı ben bunu denyoyla bir otomatiğe bağlardım da :)
-
attım bakalım resimde koydum :P :D
-
lisedeyken ayfa bir yapardım. her sene alıyorum birkaç tane. :)
-
hayat için şimdi söversek ilerde reddebilirmiyiz ?
-
ben 5yıl sonraya atdım
-
msj attıktan sonra üye olun falan diyor ya ben önce atsam sonra üye olsam attığım adresle daha önce yani üye olmadan önce attığım mesajları gösterir mi ?
Toplam Hit: 2477 Toplam Mesaj: 15
