Gelenler
-
IRET bunu yazdı:
-----------------------------okuduğum binlerce şeyden sonra mantıklı gibi görünen mantıksız gibi de görünen; buradaki yahudilerin çoğunun inandığı illimunati olgusuna (teoride) yakınlaşmaya başladım, oluşumun tepesinde bir cin oturuyor, aşağıya doğru uzanan yapıda mason locaları ve dini yapılanmalar kullanılıyor, yahudilere hristiyanlar, hristiyanlara müslümanlar kullandırılıyor, sonuç itibariyle şeytanın istekleri gerçekleştiriliyor ve tüm dünya onun yönetimine kalıyor, dini gruplar ve devletlerse kendi çıkarları için oluşumu kullanmaya çalışıyor, israilin vaadedilmiş toprakları elde etmeye çalışması, iranın rejiminin devamını sürdürebilmeye çalışması gibi... garip okumaya araştırma devam...
-----------------------------
Tepedeki cin değil deccal dir, bu mason felsefeinde Ra, İslamiyette deccal, hristiyanlıkta antichristtir. Zaten piramidin üstündeki herşeyi gören göz henüz piramitin tepesine oturmamıştır. Yeni dünya düzeni kurulduğunda deccalin gelişiyle Novus Ordo Seclorum dedikleri (amerikan dolarının arkasındada yazılıdır zaten) düzen gelecek.
-
VBDream bunu yazdı:
-----------------------------
IRET bunu yazdı:
-----------------------------
okuduğum binlerce şeyden sonra mantıklı gibi görünen mantıksız gibi de görünen; buradaki yahudilerin çoğunun inandığı illimunati olgusuna (teoride) yakınlaşmaya başladım, oluşumun tepesinde bir cin oturuyor, aşağıya doğru uzanan yapıda mason locaları ve dini yapılanmalar kullanılıyor, yahudilere hristiyanlar, hristiyanlara müslümanlar kullandırılıyor, sonuç itibariyle şeytanın istekleri gerçekleştiriliyor ve tüm dünya onun yönetimine kalıyor, dini gruplar ve devletlerse kendi çıkarları için oluşumu kullanmaya çalışıyor, israilin vaadedilmiş toprakları elde etmeye çalışması, iranın rejiminin devamını sürdürebilmeye çalışması gibi... garip okumaya araştırma devam...
-----------------------------tepedeki cin değildir hocam, cinler insanlar kadar zeki değildir diye biliyorum ben. Uzaylı muzaylı değişik birşeyde insan evladı böyle orospu çocukluğu yapmaz çünkü 7 milyara
-----------------------------hahamlar garip insanlar hocam, güya iblis soyundan geliyormuş, onun simgelerini taşıyıp teslim olanın önü açılıyormuş, daha uzun ömürlü oluyormuş falan... zamanı gelince dünyaya inecekmiş. mistik şeyler araştır esgeç bizimkisi yüzüklerin efendisini okur gibi araştırıyoruz işte.
-
dan brown kayıp sembolü okuyan varmı tam da bu konudan bahsediyor..
-
bakıcam buna da bugün kurtcebe sağolsun sikkofieldın sayfasını yayınladı beynim sikildi kaç saattir youtube da sold soul devil lar mı olsun kliplerdeki masonik semboller mi olsun araştırıp durdum mısır firavunları resimlerine felan baktım arada, ertesi güne vizem var sıfır çalıştım amk :D
-
Zaten Amaçları insan Nufusunun 3/2 Gibi Bir Yanı 2 Milyar İnsanı Öldurmek Ve İlk Olarakta Kendı Halklarından Başlıycaklar, Sizce Uzaylı Varmı Bana Göre Yok Nedenmı 51.Bölge Diye Bi Olay Var 30.km Ötesine Yaklaşmak Yasaktır Askerler Tarafından Korunuyor... Amaçları Dünyaya Uzaylıların Var Olduğunu İnandırmak Ve Bir Uzay Gemısı Yapıp Dünyaya Uzaylıların Saldırdığına Düşünmelerini Sağlayıp Emellerine Ulaşmları...51.Bölgede Şuan Uzay Gemısı Yapılıyor Ve Bundan Seneler Önce 51.Bölgenın Genarelı Ölüm Döşeğindeyken Şunu Dedi (51.Bölgede Dunya Dışı Varlıklar Vardır Ve Teknelojılerı Ele Geçirilmek İsteniliyor) Demiştir Hepsi Bir Düzenek Oyun Asıl İstenilen Uzaylılara İnanmamız Ve Yapılıcak Saldırıda Uzaylıların Yaptığını Düşünmemizdir
-
nothin bunu yazdı:
-----------------------------
dan brown kayıp sembolü okuyan varmı tam da bu konudan bahsediyor..
-----------------------------evet okudum aynen dediğin gibi, hatta üstüne de eldon taylor "zihin programlama" kitabını okudum, dumur oldum, reklamlardaki, filmlerdeki, televizyondaki çoğu şeyde bilinçaltına gönderilen mesajları farkedebiliyorsun. Zihin Programlama' yı sana da tavsiye ederim.
