Genel Adsl Problemleri Ve Çözüm Yolları..
-
@god
nettin sen yaw :) o problemleri elektronik bilenlere sorsan daha iyi olur..var mı ekranda bir hata senin kablo takılı değil veya sınırlı bağlantı gibi? belki kabloda sorun war belki ethernet kartında.
-
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------@god
nettin sen yaw :) o problemleri elektronik bilenlere sorsan daha iyi olur..var mı ekranda bir hata senin kablo takılı değil veya sınırlı bağlantı gibi? belki kabloda sorun war belki ethernet kartında.
-----------------------------banane arkadaşım dükkanı açtıysan çözüceksin problemi :))
ya büyük ihtimalle devre elemanlarında poblem var cunku aynı ethernet kablosu ve kartıyla bundan başka modemleri kullanabiliyorum sorunsuz. yıldırım düştüğünde etkilenmiş olabilir bu modemcik
-
god
ölcü aletin varsa kondansatörlere baksana bir sağlammı :)
yıldırım düşmüşse zrar görmüş olabilir..yollara fln bak kısa devre fln varmı :) diyotlara bak birde..
hea birde...ara servisi yenisi al modemin..
-
zyxel modemime çok güvenmiştim ..
evi taşıdık pc kurdum adsl baglattım v.s. bi baktım modem pert çok acilde işim oldugu için santralden portları açtırtmıştım manuel.
ama zyxel'in bana kalleşliğine çok sinirlendim ve garanti belgesini bulamadıgım için yere vurup 1234 parçaya ayırdım modemi.
1 cigara almak için gizli çekmecemi açtım ,karşımda zyxelin garanti belgesi vardı ! .SON.
-
god bunu yazdı:
-----------------------------
nights_judge bunu yazdı:
-----------------------------@god
nettin sen yaw :) o problemleri elektronik bilenlere sorsan daha iyi olur..var mı ekranda bir hata senin kablo takılı değil veya sınırlı bağlantı gibi? belki kabloda sorun war belki ethernet kartında.
-----------------------------banane arkadaşım dükkanı açtıysan çözüceksin problemi :))
ya büyük ihtimalle devre elemanlarında poblem var cunku aynı ethernet kablosu ve kartıyla bundan başka modemleri kullanabiliyorum sorunsuz. yıldırım düştüğünde etkilenmiş olabilir bu modemcik
-----------------------------
Evet yıldırım dolayısıyla etkilenmiş olabilir..garantisi bitti ise tanıdıgın bir elektronikçi warsa yaptırabilirsin. -
HeroiquE bunu yazdı:
-----------------------------zyxel modemime çok güvenmiştim ..
evi taşıdık pc kurdum adsl baglattım v.s. bi baktım modem pert çok acilde işim oldugu için santralden portları açtırtmıştım manuel.
ama zyxel'in bana kalleşliğine çok sinirlendim ve garanti belgesini bulamadıgım için yere vurup 1234 parçaya ayırdım modemi.
1 cigara almak için gizli çekmecemi açtım ,karşımda zyxelin garanti belgesi vardı ! .SON.
-----------------------------
:))))) harbiden de son yani :D -
Aklın sıra 2-3 çözüm yolu yazmışsın. Sorunun asıl kaynağı telekom ve çalışanlarında. Siz hepiniz aynısınız, telekoma kafam girsin
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Aklın sıra 2-3 çözüm yolu yazmışsın. Sorunun asıl kaynağı telekom ve çalışanlarında. Siz hepiniz aynısınız, telekoma kafam girsin
-----------------------------abi öle deme yaw hıc degılse bir iki çözüm yolu gostermıs :d
-
Paylaşım ve emeğin için teşekkürler BÖC =)
Yanlız eklemek istediğim bir not olucak burdaki probleme ilişkin, yazanları uygulayan sayın arkadaşlarım eğer sorun bulamazda 4440375 ararsanızmüşteri temsilcisi size "modemin elektrik kablosunu çıkarırmısınız?" diyorsa "ben denedim, ben yaptım vs" demeyin... =)
-
EmiRReiS bunu yazdı:
-----------------------------
Aklın sıra 2-3 çözüm yolu yazmışsın. Sorunun asıl kaynağı telekom ve çalışanlarında. Siz hepiniz aynısınız, telekoma kafam girsin
-----------------------------Aslında burdan çıkarılması gereken bir not var.
Kendisini tanıyorum ve anlatmak istediğini çok iyi anlıyorum =)
