

General Mobile Discovery Brick Oldu HİÇ Açılmıyor....
-
win8 e mustafa hocanın verdigi driverler işe yaramıyor ama internette çözümü var hocam
crystalmeth tarafından 19/Eki/14 12:54 tarihinde düzenlenmiştir
edit http://forum.pittech.net/index.php?topic=19551.0 -
Hocam 4gb. versiyon için stock rom olarak şu vereceğim linktekini indir ve ayrıca PRELOADER!!!!!!!!!!!!'i kesinlikle seçme yani onun tikini kaldır aman diyeyim ha! :D Hoş seçsen de halledilir ya...
-
Hallettim arkadaşlar çok sağolun telefonu hayata dönderdim stock rom ile şimdi miui yüklüyorum (uslanırmıyım hiç :D)
Nasipse detaylıca bir anlatım da yapacağım
Sorun windows xpnin telefonu driverla da olsa tanımamasından kaynaklanıyormuş diyebiliriz özetle sonraki herşey internette yazıyor da parça parça toplayıp güzel birşekilde yazacam nasip olursa
-
s.a hayırlı akşamlar
yeni konu açmak istemedim
gmd 4gb var usb soketi arızalıydı yapıldı geldi pc görmuyor
flaslayamıyoruzda telefon logo ekranında kalıyor costum recovery yok
elinde olan varsa recovery den user data back up yapıp upload edebilecek birileri varmı