

Gitar La İlgili Kücük Bi Soru !!!
-
--------------------
--------------------
------------0-------
------------0--------
---------------------
------------3---------
yanlış mı hatırlıyorum bilmiyorum ama topic yine aktif olunca bende
yazayım dedim.bugün bi parçanın tabında yukardaki gibi bişiy vardı.bunu tek pena darbesiyle mi yapçaz yaparken aradaki tele ne olcak :) -
--------------------
--------------------
------------0-------
------------0--------
---------------------
------------3---------
hocam ben klasik gitar çalıyorum ona göre yorumlarsam. 3. ve4. tel perdeye basmıycan 6.tel de 3.cü perde de basılı olarak hepsini aynı anda çalacan çünkü altalta yazılmışlar -
son ses çal bişi olmaz
-
yakışır doguhan a ibanez k7 :)
-
Removed...
-
biraderr jackson dışında oradan alacağın her gitar piyasa malıdır.zeuss muydu markası?
-
bizim burdada var bi laylaylom aynı laylaylomdan bahsetmiyoruz galiba! hangi ildesiniz siz?
-
laylaylom müzik türkiyenin bircok yerinde bayisi var... Sb.d' gitarların klavyeleri güzel benim hosuma gitti calarken rahat geldi...=)
Toplam Hit: 2018 Toplam Mesaj: 19