Gitti Gidiyor Kullananlar
-
OpTeR bunu yazdı:
-----------------------------
Dj_Alper hocam sorun yaşadığın falan oldumu hiç ? satış yapan arkadaş yokmu hiç?
-----------------------------,hoca çok dolandırıcı var dikkat et :) tilki olmazsan kuralları bilmezsen hapı yutarsın
ben bi abimi öyle kurtardım ama aynı adaml baya gg de birilerini dolandırmış :D
-
ben saatım hocam sor sen
-
Hocam ben bi yerden bi ürün buldum. ismi duyulmamış yane marka bişey değil ama 2 yıl garantili fln filan. gg de kimse satmıyo o markayı. bu benim için avantajmı olur dezavantajmı. satış yaparken nelere dikkat etmem gerekir?
-
OpTeR bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam ben bi yerden bi ürün buldum. ismi duyulmamış yane marka bişey değil ama 2 yıl garantili fln filan. gg de kimse satmıyo o markayı. bu benim için avantajmı olur dezavantajmı. satış yaparken nelere dikkat etmem gerekir?
-----------------------------gg e-ticaret sistemleri asında en güvenli olan yerdir bundan emin olabirsin ben de 20 işlemim oldu alım satım en ufak sorun yaşamadım.bahsettğin üründe eğer gg pazara çıkmamıssa vurdun turnayı gözünden:)benzer ürünlerin satış fiyatında bi ücret belirle gir direk işe.
zaten gg tek riski alıcının arada elşnde olmayan ürünleri listeliyorlar gönderim yapılmıo ama satıcı rahat her türlü parası gelio :)
-
şimdi gittigidiyorun kurallarını yazayım bazı dolandırıcıların işleyişini :)=
ürünü aldınız ve parasını ödediniz ürün sahibi arıyor ve zararına sattım 50 lira gönderin bana diyor tabi safsanız göndereceksiniz :) ama siz ben gittigidiyorla çalışırım diyip telefonu kapatıyorsunuz adam ürünü göndermeyeceğini söylüyor sen bilirsin diyosun
aradan 2 gün geçiyor kargo gelmiyor gittigidiyora durumu bilgidiriyorsun ek kargo süresi veriyolar adam kargoyu gönderdim diyor ama göndermemiş
şubeden öğreniyorsun sonra gittigidiyor son 24 saat veriyor karşı tarafa (bu ara kargoyu gönderdim deyip göndermemesi sadece oyun sizi onaya teşvik ediyorlar sakın onay vermeyin) sonra arıyor yanlışlık oldu felan filan elemanlar yanlış girmiş sen kardeşim ürün için 24 saat var elimde olmazsa onaylamam diyorsun
onaya 2 saat kala kargo geliyo ürünü alıp onaylıyorsun
gel zaman git zaman başka üyeler o satıcının telefonunu istiyor baya bi adamı dolandırmış bu yolla :)
yaşanmış olaydır
-
hem alım yapdım hemde satiş yaptım geyet güvenilir ve hızlı bir sistemleri var ben hiç sorun yapmadım
-
Ebay satis sistemi ve altyapisini kullaniyor güvenli buluyorum ben de.ama ürün teslim alır iken kargo da ve mümkünse kargo tutanagi ile olmasi garanti olur.
-
Nalet bunu yazdı:
-----------------------------OpTeR bunu yazdı:
-----------------------------
Hocam ben bi yerden bi ürün buldum. ismi duyulmamış yane marka bişey değil ama 2 yıl garantili fln filan. gg de kimse satmıyo o markayı. bu benim için avantajmı olur dezavantajmı. satış yaparken nelere dikkat etmem gerekir?
-----------------------------gg e-ticaret sistemleri asında en güvenli olan yerdir bundan emin olabirsin ben de 20 işlemim oldu alım satım en ufak sorun yaşamadım.bahsettğin üründe eğer gg pazara çıkmamıssa vurdun turnayı gözünden:)benzer ürünlerin satış fiyatında bi ücret belirle gir direk işe.
zaten gg tek riski alıcının arada elşnde olmayan ürünleri listeliyorlar gönderim yapılmıo ama satıcı rahat her türlü parası gelio :)
-----------------------------kardeşim benim dediğim ürün bir kaç internet sitesinde satılıyor fakat gg de satan hiç kimse yok. Bende avantajı var diye düşünüyorum ama tanınmamış marka olması biraz korkutuyo. Bundan sonrası Allah kerim bakalım artık :)
-
arkadaşım mp4 almış kulaklık ve batarya bahsedilenden farklı ve dandik marka çıkmış şikayet filan atmiş senin değiştirmediğini ne bilelim kargocunun yanındamı açtın demişler enkötüsü bu olur herhalde
-
Lostok bunu yazdı:
-----------------------------
arkadaşım mp4 almış kulaklık ve batarya bahsedilenden farklı ve dandik marka çıkmış şikayet filan atmiş senin değiştirmediğini ne bilelim kargocunun yanındamı açtın demişler enkötüsü bu olur herhalde
-----------------------------Satın alırken tek dikkat edilmesi gerek yer kargoyu getiren adamın yanında açıp kontrol etmek herhalde :)
