folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Gitti Gidiyor Kullananlar



Gitti Gidiyor Kullananlar

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    OpTeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Dj_Alper hocam sorun yaşadığın falan oldumu hiç ? satış yapan arkadaş yokmu hiç?
    -----------------------------,

    hoca çok dolandırıcı var dikkat et :) tilki olmazsan kuralları  bilmezsen hapı yutarsın

    ben bi abimi öyle kurtardım ama aynı adaml baya gg de birilerini dolandırmış :D


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    azizsenel55
    azizsenel55's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2007
    Erkek
    ben saatım hocam sor sen

    Bir gün HERKES FENERBAHÇELİ OLACAK...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opter
    Opter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek
    Hocam ben bi yerden bi ürün buldum. ismi duyulmamış yane marka bişey değil ama 2 yıl garantili fln filan. gg de kimse satmıyo o markayı. bu benim için avantajmı olur dezavantajmı. satış yaparken nelere dikkat etmem gerekir?

    Adalet dolu dünya, merhamet dolu dünyadan daha büyüktür. | Kuşandık sarı laciyi, Saraçoğlu yokuşlarında...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Nalet
    Nalet's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Aralık/2008
    Erkek

    OpTeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam ben bi yerden bi ürün buldum. ismi duyulmamış yane marka bişey değil ama 2 yıl garantili fln filan. gg de kimse satmıyo o markayı. bu benim için avantajmı olur dezavantajmı. satış yaparken nelere dikkat etmem gerekir?
    -----------------------------

    gg e-ticaret sistemleri asında en güvenli olan yerdir bundan emin olabirsin ben de 20 işlemim oldu alım satım en ufak sorun yaşamadım.bahsettğin üründe eğer gg pazara çıkmamıssa vurdun turnayı gözünden:)benzer ürünlerin satış fiyatında bi ücret belirle gir direk işe.
    zaten gg tek riski alıcının arada elşnde olmayan ürünleri listeliyorlar gönderim yapılmıo ama satıcı rahat her türlü parası gelio :)
     


    Herkes yoluna yolcudur Yoluna kurban olduğum...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Sigortacı
    DJ_Alper
    DJ_Alper's avatar
    Bilgi/Destek Madalyası
    Kayıt Tarihi: 03/Ocak/2006
    Erkek

    şimdi gittigidiyorun kurallarını yazayım bazı dolandırıcıların işleyişini :)=

    ürünü aldınız ve parasını ödediniz ürün sahibi arıyor ve zararına sattım 50 lira gönderin bana diyor tabi safsanız göndereceksiniz :) ama siz ben gittigidiyorla çalışırım diyip telefonu kapatıyorsunuz adam ürünü göndermeyeceğini söylüyor sen bilirsin diyosun

    aradan 2 gün geçiyor kargo  gelmiyor gittigidiyora durumu bilgidiriyorsun ek kargo süresi veriyolar adam kargoyu gönderdim diyor ama göndermemiş

    şubeden öğreniyorsun sonra gittigidiyor son 24 saat veriyor karşı tarafa (bu ara kargoyu gönderdim deyip göndermemesi sadece oyun sizi onaya teşvik ediyorlar sakın onay vermeyin) sonra arıyor yanlışlık oldu felan filan elemanlar yanlış girmiş sen kardeşim ürün için 24 saat var elimde olmazsa onaylamam diyorsun

    onaya 2 saat kala kargo geliyo ürünü alıp onaylıyorsun

    gel zaman git zaman başka üyeler o satıcının telefonunu istiyor baya bi adamı dolandırmış bu yolla :)

     

    yaşanmış olaydır


    Sorularınızı cilginsigortaci@gmail.com a yazabilirsiniz cevaplar instagram sayfasında >>>instagram/cilginsigortaci/ █║▌│█│║▌║││█║▌║▌║
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arkinfes
    arkinfes's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Haziran/2007
    Erkek
    hem alım yapdım hemde satiş yaptım geyet güvenilir ve hızlı bir sistemleri var ben hiç sorun yapmadım

    Do majör soylu ve açık sözlü , Do minör patetik , Re majör parlak , Re minör melankolik , Mi bemol majör soylu ve patetik , aydinlik ama soylu ve karamsar tonmu lazim ozaman; mi majör , Mi minör doğanin ilk minör tonu olmasina karsin biraz melankoliktir , Fa majör karışıktır , Fa minör hepsinden patetiktir , Fa Diyez majör iste güçtür çünkü degiştirgeçlerle asiri yuklenmistir , Si majör parlak ve oyun bozannn :))
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    weskeyy
    weskeyy's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Ağustos/2005
    Erkek
    Ebay satis sistemi ve altyapisini kullaniyor güvenli buluyorum ben de.ama ürün teslim alır iken kargo da ve mümkünse kargo tutanagi ile olmasi  garanti olur.

    Bedenin BAKİRE olmasi onemli degil,Yeterki ruhun OROSPU olmasin!!!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opter
    Opter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    Nalet bunu yazdı:
    -----------------------------

    OpTeR bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hocam ben bi yerden bi ürün buldum. ismi duyulmamış yane marka bişey değil ama 2 yıl garantili fln filan. gg de kimse satmıyo o markayı. bu benim için avantajmı olur dezavantajmı. satış yaparken nelere dikkat etmem gerekir?
    -----------------------------

    gg e-ticaret sistemleri asında en güvenli olan yerdir bundan emin olabirsin ben de 20 işlemim oldu alım satım en ufak sorun yaşamadım.bahsettğin üründe eğer gg pazara çıkmamıssa vurdun turnayı gözünden:)benzer ürünlerin satış fiyatında bi ücret belirle gir direk işe.
    zaten gg tek riski alıcının arada elşnde olmayan ürünleri listeliyorlar gönderim yapılmıo ama satıcı rahat her türlü parası gelio :)
     


    -----------------------------

    kardeşim benim dediğim ürün bir kaç internet sitesinde satılıyor fakat gg de satan hiç kimse yok. Bende avantajı var diye düşünüyorum ama tanınmamış marka olması biraz korkutuyo. Bundan sonrası Allah kerim bakalım artık :)


    Adalet dolu dünya, merhamet dolu dünyadan daha büyüktür. | Kuşandık sarı laciyi, Saraçoğlu yokuşlarında...
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Lostok
    Lostok's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Mart/2009
    Erkek
    arkadaşım mp4 almış kulaklık ve batarya bahsedilenden farklı ve dandik marka çıkmış şikayet filan atmiş senin değiştirmediğini ne bilelim kargocunun yanındamı açtın demişler enkötüsü bu olur herhalde
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Opter
    Opter's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Mayıs/2008
    Erkek

    Lostok bunu yazdı:
    -----------------------------
    arkadaşım mp4 almış kulaklık ve batarya bahsedilenden farklı ve dandik marka çıkmış şikayet filan atmiş senin değiştirmediğini ne bilelim kargocunun yanındamı açtın demişler enkötüsü bu olur herhalde
    -----------------------------

    Satın alırken tek dikkat edilmesi gerek yer kargoyu getiren adamın yanında açıp kontrol etmek herhalde :)


    Adalet dolu dünya, merhamet dolu dünyadan daha büyüktür. | Kuşandık sarı laciyi, Saraçoğlu yokuşlarında...
Toplam Hit: 3459 Toplam Mesaj: 21