folder Tahribat.com Forumları
linefolder Oyunlar
linefolder Gladiatus Oynayan?



Gladiatus Oynayan?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    gladiatus oynayan var mı? Oynamayıpta vermek isteyen ya da satmak isteyen?
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    up olsun daha bulamadım
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    çooook eskiden oynardım da, bi yerden sonra sıktı baya. ama ondan sonra yine girdim yeni özellikler ekstra karakter türü şeyler filan eklemişlerdi, onla da uğraşamam dedim. ama bi bakıyım hesabım silinmemişse pm atarım.

    edit:silmişer ya da kullanıcı adımı yanlış hatırlıyorum. insan bi kullanıcı adımı unuttum koyar, zaten mail veriyoruz niye bide kullanıcı adı istiyosa

    hsyN tarafından 23/Mar/13 17:09 tarihinde düzenlenmiştir

    test 1 2
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    __hsyN__ bunu yazdı

    çooook eskiden oynardım da, bi yerden sonra sıktı baya. ama ondan sonra yine girdim yeni özellikler ekstra karakter türü şeyler filan eklemişlerdi, onla da uğraşamam dedim. ama bi bakıyım hesabım silinmemişse pm atarım.


    edit:silmişer ya da kullanıcı adımı yanlış hatırlıyorum. insan bi kullanıcı adımı unuttum koyar, zaten mail veriyoruz niye bide kullanıcı adı istiyosa



    Hadi be hacı hatırla şunu :D
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Velespit Kampçısı
    ruhi
    ruhi's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2011
    Erkek
    __hsyN__ bunu yazdı

    çooook eskiden oynardım da, bi yerden sonra sıktı baya. ama ondan sonra yine girdim yeni özellikler ekstra karakter türü şeyler filan eklemişlerdi, onla da uğraşamam dedim. ama bi bakıyım hesabım silinmemişse pm atarım.

    edit:silmişer ya da kullanıcı adımı yanlış hatırlıyorum. insan bi kullanıcı adımı unuttum koyar, zaten mail veriyoruz niye bide kullanıcı adı istiyosa

    bende aynı sekılde :S

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek

    abiler maillerinize bi bakın ya

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hacked75
    hacked75's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 09/Aralık/2012
    Erkek
    Baya baya eskiden oynardım eskiden iyi sarıyordu bırakalı çok oldu hesabı verirdimde kullanıcı adını bile unutmuşum.

    İçinizde hâlâ bomba atmasını bilmeyen hayvanlar var.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    hacked75 bunu yazdı
    Baya baya eskiden oynardım eskiden iyi sarıyordu bırakalı çok oldu hesabı verirdimde kullanıcı adını bile unutmuşum.


    :D mailine bi baksana belki duruyodur
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hsyN
    hsyN's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2011
    Erkek

    Hocam dünden beri kassaydın biraz geliştirmiş olurdun :)


    test 1 2
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    __hsyN__ bunu yazdı

    Hocam dünden beri kassaydın biraz geliştirmiş olurdun :)



    2-3 kişi vercem diyodu onları bekliyorum ama 0'dan başlıycam bu gidişle mettoman tarafından 24/Mar/13 08:16 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mettoman
    mettoman's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Aralık/2009
    Erkek
    supporta durumu bildirseniz ya
Toplam Hit: 1669 Toplam Mesaj: 20