Gladiatus Oynayan?
-
gladiatus oynayan var mı? Oynamayıpta vermek isteyen ya da satmak isteyen?
-
up olsun daha bulamadım
-
çooook eskiden oynardım da, bi yerden sonra sıktı baya. ama ondan sonra yine girdim yeni özellikler ekstra karakter türü şeyler filan eklemişlerdi, onla da uğraşamam dedim. ama bi bakıyım hesabım silinmemişse pm atarım.
edit:silmişer ya da kullanıcı adımı yanlış hatırlıyorum. insan bi kullanıcı adımı unuttum koyar, zaten mail veriyoruz niye bide kullanıcı adı istiyosa
hsyN tarafından 23/Mar/13 17:09 tarihinde düzenlenmiştir -
__hsyN__ bunu yazdı
çooook eskiden oynardım da, bi yerden sonra sıktı baya. ama ondan sonra yine girdim yeni özellikler ekstra karakter türü şeyler filan eklemişlerdi, onla da uğraşamam dedim. ama bi bakıyım hesabım silinmemişse pm atarım.
edit:silmişer ya da kullanıcı adımı yanlış hatırlıyorum. insan bi kullanıcı adımı unuttum koyar, zaten mail veriyoruz niye bide kullanıcı adı istiyosa
Hadi be hacı hatırla şunu :D -
__hsyN__ bunu yazdı
çooook eskiden oynardım da, bi yerden sonra sıktı baya. ama ondan sonra yine girdim yeni özellikler ekstra karakter türü şeyler filan eklemişlerdi, onla da uğraşamam dedim. ama bi bakıyım hesabım silinmemişse pm atarım.
edit:silmişer ya da kullanıcı adımı yanlış hatırlıyorum. insan bi kullanıcı adımı unuttum koyar, zaten mail veriyoruz niye bide kullanıcı adı istiyosa
bende aynı sekılde :S
-
abiler maillerinize bi bakın ya
-
Baya baya eskiden oynardım eskiden iyi sarıyordu bırakalı çok oldu hesabı verirdimde kullanıcı adını bile unutmuşum.
-
hacked75 bunu yazdıBaya baya eskiden oynardım eskiden iyi sarıyordu bırakalı çok oldu hesabı verirdimde kullanıcı adını bile unutmuşum.
:D mailine bi baksana belki duruyodur -
Hocam dünden beri kassaydın biraz geliştirmiş olurdun :)
-
__hsyN__ bunu yazdı
Hocam dünden beri kassaydın biraz geliştirmiş olurdun :)
2-3 kişi vercem diyodu onları bekliyorum ama 0'dan başlıycam bu gidişle mettoman tarafından 24/Mar/13 08:16 tarihinde düzenlenmiştir -
supporta durumu bildirseniz ya
