Global Fire Power Da Sıralamamız Düşmüş
-
http://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp
1) ABD2) Rusya
3) Çin
4) Hindistan
5) İngiltere
6) Fransa
7) Almanya
8) Güney Kore
9) İtalya
10) Brezilya
11) Türkiye
...
39) Suriye
49) Yunanistan
58) Irak
60) Gürcistan
-----------------------
8. sıraya kadar çıkmıştık ya umarım şu Türk tankı helikopteri filan tekrar bir canlılık getirir bize. En azından ilk 10 da olalım yahu
-
1. olana tank hediyesi mi veriyor bu site ? Yok yani 8. sırada olmamız neyi değiştirecek. 11. sırada olduğumuz zaman ne değişecek. Bir ülke savaş açmadan bu siteye mi giriyor ? Mevzu nedir şunu anlatın hele. Askeri gücümüz olduğu zaman ne olacak. Ülkenin tanka tüfeğe değil doktora öğretmene hastaneye okula ihtiyacı var. Üniversite mezunları işsiz işsiz dolanırken senin açtığın konunun ve en azından ilk 10 da olaydık iyiydi yaaa demendeki mantığı çözemiyorum. Nerede yaşıyorsun çok merak ediyorum. Yoksa tamamen milliyetçi duyguların kabardıda mı açtın konuyu ?
-
bunlar hikaye brezilya ve italya kimmiş ? yahu
-
interfector bunu yazdı
1. olana tank hediyesi mi veriyor bu site ? Yok yani 8. sırada olmamız neyi değiştirecek. 11. sırada olduğumuz zaman ne değişecek. Bir ülke savaş açmadan bu siteye mi giriyor ? Mevzu nedir şunu anlatın hele. Askeri gücümüz olduğu zaman ne olacak. Ülkenin tanka tüfeğe değil doktora öğretmene hastaneye okula ihtiyacı var. Üniversite mezunları işsiz işsiz dolanırken senin açtığın konunun ve en azından ilk 10 da olaydık iyiydi yaaa demendeki mantığı çözemiyorum. Nerede yaşıyorsun çok merak ediyorum. Yoksa tamamen milliyetçi duyguların kabardıda mı açtın konuyu ?
Tamamen milliyetçi duygularla açtım hocam.
italya tarihten beridir avrupa gücü, brezilya ise yeni dünya süpergücü olma yolunda malum BRIC ülkeleri brezilya rusya hindistan çin
-
insanların ölmesini isteyen, gözlerini kan bürümüş ülkelerin listesi. ne kadar aşağıda olursak o kadar iyi.
-
anarsistherif bunu yazdı
insanların ölmesini isteyen, gözlerini kan bürümüş ülkelerin listesi. ne kadar aşağıda olursak o kadar iyi.
Brezilya iyidir be hacı öyle deme :D Samba falan futbol :D Festival :D
-
10.sıradayken de bırak büyük bir savaşı dağdakileri bitirmeye yetmiyordü gücümüz.
Askeriyeden ve Diyanetten fazlalıklar alınıp eğitime üniversiteye bilime bilişime ve ekonomiye destek verilmesi lazım.
-
Olamaaz 11. Sıraya Düşmüşüüüüüzz :(
-
interfector bunu yazdı
1. olana tank hediyesi mi veriyor bu site ? Yok yani 8. sırada olmamız neyi değiştirecek. 11. sırada olduğumuz zaman ne değişecek. Bir ülke savaş açmadan bu siteye mi giriyor ? Mevzu nedir şunu anlatın hele. Askeri gücümüz olduğu zaman ne olacak. Ülkenin tanka tüfeğe değil doktora öğretmene hastaneye okula ihtiyacı var. Üniversite mezunları işsiz işsiz dolanırken senin açtığın konunun ve en azından ilk 10 da olaydık iyiydi yaaa demendeki mantığı çözemiyorum. Nerede yaşıyorsun çok merak ediyorum. Yoksa tamamen milliyetçi duyguların kabardıda mı açtın konuyu ?
Onlarda lazım fakat savaş çıktığında ülkeyi neyle koruyacaksın.Eğer güçlü ve büyük ülke olmak istiyorsak büyük ve güçlü ordu bulundurmamız lazım.Barış istiyorsak savaşa hazır olmalıyız.Herşey toz pembe değil ki.Ülkede savaş çıktığında görürüm seni.
-
Bu site ile ilgili 2 tane konum var.2 sene önce 6. sıradaydık.Bu siteye siz önem vermeyebilrisiniz ama yabancılar bunun hakkında çok fazla konuşuyor.Öyle ki biz 6. sırada iken youtube'da çekilen fire golobal power videolarında Türkiye olmayınca, Türkiye nerede diye soruyorlardı.Herneyse çok araştırdım 11. sıraya düşmemizin tek sebebi savunma bütçesini büyük ölçüde azaltmış olmamızdır.2009 yılında savunma bütçesine ayırdığımız parayı tayyip affiyetle yemiş.Bende araştırırken buldum.Biz bunu harcamasak ekonomik kriz olurdu da demiş üstelik.
-
barışın sağlanması için ülkemizin her alanda güçlü olması gerek. elbette savaşın olmasını kimse istemez ama türkinin konumu malum düşmanlarla
çevrili ve hala adamların kötü emelleri var. Amerika silah ve savunma sanayinde türlü türlü atılımlar yapıyor, uzay üsleri düşünüyorlar, 100 yıl sonra
ABD ile savaşmayacağının garantisini nasıl verirsin ya da rusya ile ya da çin ile ? o yüzden hazırıklı olmak gerek. Ayrıca savaşın bizimle olması da
şart değil. Emperyalizm yanlızda bizim ülkemizde olacak diye bi şey yok. Başka ülkelere de emperyal amaçla girmiş ülkeleri de kovabilmek marifet.
Tabi bahsettiğim şeyler şuan için türkiyenin harcı olan şeyler değil..
