folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Global Fire Power Da Sıralamamız Düşmüş



Global Fire Power Da Sıralamamız Düşmüş

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighElf
    HighElf's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek

    http://www.globalfirepower.com/countries-listing.asp


    1) ABD

    2) Rusya

    3) Çin

    4) Hindistan

    5) İngiltere

    6) Fransa

    7) Almanya

    8) Güney Kore

    9) İtalya

    10) Brezilya

    11) Türkiye

    ...

    39) Suriye

    49) Yunanistan

    58) Irak

    60) Gürcistan

    -----------------------

     

    8. sıraya kadar çıkmıştık ya umarım şu Türk tankı helikopteri filan tekrar bir canlılık getirir bize. En azından ilk 10 da olalım yahu


    Bir Arnavut atasözü der ki: Burri pa arme si gruaja pa breke ! Silahsiz adam donsuz kadin gibidir !
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo

    1. olana tank hediyesi mi veriyor bu site ? Yok yani 8. sırada olmamız neyi değiştirecek. 11. sırada olduğumuz zaman ne değişecek. Bir ülke savaş açmadan bu siteye mi giriyor ? Mevzu nedir şunu anlatın hele. Askeri gücümüz olduğu zaman ne olacak. Ülkenin tanka tüfeğe değil doktora öğretmene hastaneye okula ihtiyacı var. Üniversite mezunları işsiz işsiz dolanırken senin açtığın konunun ve en azından ilk 10 da olaydık iyiydi yaaa demendeki mantığı çözemiyorum. Nerede yaşıyorsun çok merak ediyorum. Yoksa tamamen milliyetçi duyguların kabardıda mı açtın konuyu ?


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    srsr_mnyk
    srsr_mnyk's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Şubat/2010
    Erkek

    bunlar hikaye brezilya ve italya kimmiş ? yahu 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HighElf
    HighElf's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Aralık/2008
    Erkek
    interfector bunu yazdı

    1. olana tank hediyesi mi veriyor bu site ? Yok yani 8. sırada olmamız neyi değiştirecek. 11. sırada olduğumuz zaman ne değişecek. Bir ülke savaş açmadan bu siteye mi giriyor ? Mevzu nedir şunu anlatın hele. Askeri gücümüz olduğu zaman ne olacak. Ülkenin tanka tüfeğe değil doktora öğretmene hastaneye okula ihtiyacı var. Üniversite mezunları işsiz işsiz dolanırken senin açtığın konunun ve en azından ilk 10 da olaydık iyiydi yaaa demendeki mantığı çözemiyorum. Nerede yaşıyorsun çok merak ediyorum. Yoksa tamamen milliyetçi duyguların kabardıda mı açtın konuyu ?

    Tamamen milliyetçi duygularla açtım hocam.

     

    italya tarihten beridir avrupa gücü, brezilya ise yeni dünya süpergücü olma yolunda malum BRIC ülkeleri brezilya rusya hindistan çin


    Bir Arnavut atasözü der ki: Burri pa arme si gruaja pa breke ! Silahsiz adam donsuz kadin gibidir !
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    anarsistherif
    anarsistherif's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Ağustos/2009
    Erkek

    insanların ölmesini isteyen, gözlerini kan bürümüş ülkelerin listesi. ne kadar aşağıda olursak o kadar iyi.


    =)
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    interfector
    interfector's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2011
    Homo
    anarsistherif bunu yazdı

    insanların ölmesini isteyen, gözlerini kan bürümüş ülkelerin listesi. ne kadar aşağıda olursak o kadar iyi.

    Brezilya iyidir be hacı öyle deme :D Samba falan futbol :D Festival :D


    Aldanma insanların samimiyetine, menfaatleri için gelirler vecde, vaad etmeseydi allah cenneti, ona bile etmezlerdi secde..
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    PanxeR
    PanxeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ekim/2007
    Erkek

    10.sıradayken de bırak büyük bir savaşı dağdakileri bitirmeye yetmiyordü gücümüz.

    Askeriyeden ve Diyanetten fazlalıklar alınıp eğitime üniversiteye bilime bilişime ve ekonomiye destek verilmesi lazım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CEO
    CEO's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Şubat/2009
    Erkek

    Olamaaz 11. Sıraya Düşmüşüüüüüzz :(

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    arnavutr
    arnavutr's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2011
    Erkek
    interfector bunu yazdı

    1. olana tank hediyesi mi veriyor bu site ? Yok yani 8. sırada olmamız neyi değiştirecek. 11. sırada olduğumuz zaman ne değişecek. Bir ülke savaş açmadan bu siteye mi giriyor ? Mevzu nedir şunu anlatın hele. Askeri gücümüz olduğu zaman ne olacak. Ülkenin tanka tüfeğe değil doktora öğretmene hastaneye okula ihtiyacı var. Üniversite mezunları işsiz işsiz dolanırken senin açtığın konunun ve en azından ilk 10 da olaydık iyiydi yaaa demendeki mantığı çözemiyorum. Nerede yaşıyorsun çok merak ediyorum. Yoksa tamamen milliyetçi duyguların kabardıda mı açtın konuyu ?

     

     

    Onlarda lazım fakat savaş çıktığında ülkeyi neyle koruyacaksın.Eğer güçlü ve büyük ülke olmak istiyorsak büyük ve güçlü ordu bulundurmamız lazım.Barış istiyorsak savaşa hazır olmalıyız.Herşey toz pembe değil ki.Ülkede savaş çıktığında görürüm seni.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    CyberAngel
    CyberAngel's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Eylül/2008
    Erkek

    Bu site ile ilgili 2 tane konum var.2 sene önce 6. sıradaydık.Bu siteye siz önem vermeyebilrisiniz ama yabancılar bunun hakkında çok fazla konuşuyor.Öyle ki biz 6. sırada iken youtube'da çekilen fire golobal power videolarında Türkiye olmayınca, Türkiye nerede diye soruyorlardı.Herneyse çok araştırdım 11. sıraya düşmemizin tek sebebi savunma bütçesini büyük ölçüde azaltmış olmamızdır.2009 yılında savunma bütçesine ayırdığımız parayı tayyip affiyetle yemiş.Bende araştırırken buldum.Biz bunu harcamasak ekonomik kriz olurdu da demiş üstelik.

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    unbalanced
    unbalanced's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Haziran/2006
    Erkek

    barışın sağlanması için ülkemizin her alanda güçlü olması gerek. elbette savaşın olmasını kimse istemez ama türkinin konumu malum düşmanlarla

    çevrili ve hala adamların kötü emelleri var. Amerika silah ve savunma sanayinde türlü türlü atılımlar yapıyor, uzay üsleri düşünüyorlar, 100 yıl sonra

    ABD ile savaşmayacağının garantisini nasıl verirsin ya da rusya ile ya da çin ile ? o yüzden hazırıklı olmak gerek. Ayrıca savaşın bizimle olması da

    şart değil. Emperyalizm yanlızda bizim ülkemizde olacak diye bi şey yok. Başka ülkelere de emperyal amaçla girmiş ülkeleri de kovabilmek marifet.

    Tabi bahsettiğim şeyler şuan için türkiyenin harcı olan şeyler değil..


    Ülkesini Seven Her Türk Vatandasi, Ülkesinin Sessiz Istilasi'na karsi durmak zorunda.
Toplam Hit: 1733 Toplam Mesaj: 15