Godaddy Domain Kaydı 1.18$
-
Godaddy.com ' a domain kaydı yaptıran/transfer eden YENİ müşteriler .COM, .US, .MOBI, .BIZ, .NET, .ORG, .CA, .CO.UK ve .IN için 1$+ICANN 0.18$ = 1.18$ ödeyecekler.
Kullanacağınız indirim kodu : GETLUCKY16 nisana kadar geçerli ilk 10.000 kişiyle sınırlı.
sadece yeni üyeler faydalanabiliyor basın fakeleri :)
-
bu arada godaddy kredi kartı numaranızı kayıt eder ve her yıl o numaradan çeker eğer kartınızı silerseniz domaininizi siler
-
iyimiş
edit : 10 yıllık alsam 10 doalr olurmu acaba :D:D
-
syntr bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada godaddy kredi kartı numaranızı kayıt eder ve her yıl o numaradan çeker eğer kartınızı silerseniz domaininizi siler
-----------------------------nasıl yani? eminmisin
iyimiş ama kampanya..
-
syntr bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada godaddy kredi kartı numaranızı kayıt eder ve her yıl o numaradan çeker eğer kartınızı silerseniz domaininizi siler
-----------------------------alakası yok, hepsinin ayarı var...
kartını istersen kaydedersin istersen kaydetmezsin, eğer kaydetmezsen son 3 ay 2 ay 1 ay diye kısalan zamanlarda admin mailine mail atar domaini uzat diye, girer panelden uzatırsın...
-
syntr bunu yazdı:
-----------------------------
bu arada godaddy kredi kartı numaranızı kayıt eder ve her yıl o numaradan çeker eğer kartınızı silerseniz domaininizi siler
-----------------------------yok arkadaşım öyle bişey.
domain kayıt ederken sana zaten soruyor otomatik yenileme aktif olsun mu diye evet dersen eğer kredi kartı bilgilerin şifren aynı ise süresi bitmeden yeniliyor eğer değiştirmişsen mail atıp senden yenilemeni istiyor.
-
en iisi düşük limitli bi kart çıkarmak ya.. böle olmuyo alamıyorum hiç bi haltı :)
ayrı ayrı üyeliklerle uraşmasamda 3 tane birden alsam gene aynı fiyattan olur mu ki :) -
inanmayin bikac ay sonra veya 1 sene sonra domaini suspend ediyorlar hakkinizda sikayet var bahanesi ile. sonrada geri acmak icin 75 dolar istiyorlar siz kar edecem derken 70 domain parasi daha oduyorsunuz. tecrubem varda hehe
-
bana .fm lazım çok pahalı ya :) nasıl ayapacaz bilmiyorum .tv bile okadar pahalı değil .fm neden pahalı a.q
-
MecTruy bunu yazdı:
-----------------------------
inanmayin bikac ay sonra veya 1 sene sonra domaini suspend ediyorlar hakkinizda sikayet var bahanesi ile. sonrada geri acmak icin 75 dolar istiyorlar siz kar edecem derken 70 domain parasi daha oduyorsunuz. tecrubem varda hehe
-----------------------------aboo bak bu hoş olmadı şimdi :)
-
cakma hesap acsak yakalanma riski varmi ?
yakalaninca ne yaparlar ??
