Godaddy İndirim Kodları
-
Selamlar,
İşinize yararsa diye elimdeki GoDaddy indirim kodlarını paylaşayım dedim, ısrarla gönderiyorlar, kullanmıyorum, lanet olsun kayıtlarına da hostlarına da. Çok da işe yarar şeyler değil muhtemelen ama belki lazım olur.
75$ üstüne %25 indirim, 31.12.12'ye kadar: HPFBA75
60$ üstüne %20 indirim, 29.12.12'ye kadar: NC5PD13A
.COM 'lar 8.99$, 25.12.12'ye kadar: NC5PD17NA
Her şeyde %20 indirim, 21.12.12'ye kadar: NC5PD21A
75$ üstüne %20 indirim, süre belirtilmemiş: gdbbd1920
.COM 'larda %30 indirim, süre belirtilmemiş: gd456bb
Zaman zaman geliyor böyle, GoDaddy kurbanı olmak isteyen olursa yazarım geldikçe.
-
godaddy den aldığın herhangi bi domain de ne gibi problem yaşattılar ? 2-3 ay önce bi proje için domain aldıydım sıkıntı çıkarmasın yrn bigün
MaviGozluDev tarafından 18/Ara/12 23:35 tarihinde düzenlenmiştir -
MaviGozluDev bunu yazdı
godaddy den aldığın herhangi bi domain de ne gibi problem yaşattılar ? 2-3 ay önce bi proje için domain aldıydım sıkıntı çıkarmasın yrn bigün
senelerdir domainlerimi godaddy den alıyorum, hiç bir sıkıntı yaşamadım bu güne kadar.
-
Yahoo bunu yazdıMaviGozluDev bunu yazdı
godaddy den aldığın herhangi bi domain de ne gibi problem yaşattılar ? 2-3 ay önce bi proje için domain aldıydım sıkıntı çıkarmasın yrn bigün
senelerdir domainlerimi godaddy den alıyorum, hiç bir sıkıntı yaşamadım bu güne kadar.
bende turhost kullanıyorum genelde ama ucuz olduğundan sebep godaddy den aldım bu sefer, hostta sövüyolarda domainde sövdüklerini görmemiştim godaddy ye, mürit öyle deyince kısa süreli bi heycan yaşadım :D
-
MaviGozluDev bunu yazdı
godaddy den aldığın herhangi bi domain de ne gibi problem yaşattılar ? 2-3 ay önce bi proje için domain aldıydım sıkıntı çıkarmasın yrn bigün
Birkaç farklı sorun yaşadım. Birinde bir gece 10 kadar sorgulama yapmıştım, ertesi gün yarısından çoğu alınmıştı. Birinde private registration yaptım, whois çekince her şeyim hala kabak gibi yazıyor, üç aydan fazla geçti parayı aldıkları halde ısrarla çözemiyorlar. Birinde kendi hesabımdan giriş yaparak bir arkadaşımın kredi kartıyla alışveriş yaptım, siteyi kurduk on gün geçti, iki hesap birbirini tutmadığı için askıya almışlar. Bu benim cehaletimden de olabilir hesap ve kart bilgilerinin tutması gerektiğini biliyor olmalıydım belki ama insan bir kenara köşeye bak arkadaş sen adına şu demişsin ama bu insanın kartından çekiyorsun biz sana bunun hesabını soracağız diye yazar. Parayı al, beni hiç bilgilendirme, üstünden vakit geçsin, ondan sonra bilgiler tutmuyor diye kapat, bir de kredi kartı sahibinin devlet onaylı kimlik bilgilerini iste. Hadi ona da tamam, arkadaşın ehliyetini taradık gönderdik, efenim ehliyet olmazmış kimlik ya da pasaport lazımmış. E yazmışsın oraya ehliyet de kabul edilir diye? Bi ton dert anlat ondan sonra. Bi domain için kütüğümüzü kaydettiler. Ararsın açmazlar, açarlar bi saat bekletirler fatura girer, ticket yazarsın aldık diye autoreply'ı bile ertesi gün gelir..
Ne dolmuşum ya :D daha bi paragraf yazarım böyle de yazarken bunaldım. Hostingleri apayrı bi sinir harbi sebebi.
Şu ana kadar kazasız belasız gittiysen sorun yaşamazsın sanırım ama sen.. Bütün dünyanın kullandığı servis, bana gıcığı vardı herhalde.
izzmarit tarafından 18/Ara/12 23:58 tarihinde düzenlenmiştir -
izzmarit bunu yazdıMaviGozluDev bunu yazdı
godaddy den aldığın herhangi bi domain de ne gibi problem yaşattılar ? 2-3 ay önce bi proje için domain aldıydım sıkıntı çıkarmasın yrn bigün
Birkaç farklı sorun yaşadım. Birinde bir gece 10 kadar sorgulama yapmıştım, ertesi gün yarısından çoğu alınmıştı. Birinde private registration yaptım, whois çekince her şeyim hala kabak gibi yazıyor, üç aydan fazla geçti parayı aldıkları halde ısrarla çözemiyorlar. Birinde kendi hesabımdan giriş yaparak bir arkadaşımın kredi kartıyla alışveriş yaptım, siteyi kurduk on gün geçti, iki hesap birbirini tutmadığı için askıya almışlar. Bu benim cehaletimden de olabilir hesap ve kart bilgilerinin tutması gerektiğini biliyor olmalıydım belki ama insan bir kenara köşeye bak arkadaş sen adına şu demişsin ama bu insanın kartından çekiyorsun biz sana bunun hesabını soracağız diye yazar. Parayı al, beni hiç bilgilendirme, üstünden vakit geçsin, ondan sonra bilgiler tutmuyor diye kapat, bir de kredi kartı sahibinin devlet onaylı kimlik bilgilerini iste. Hadi ona da tamam, arkadaşın ehliyetini taradık gönderdik, efenim ehliyet olmazmış kimlik ya da pasaport lazımmış. E yazmışsın oraya ehliyet de kabul edilir diye? Bi ton dert anlat ondan sonra. Bi domain için kütüğümüzü kaydettiler. Ararsın açmazlar, ticket yazarsın aldık diye autoreply'ı bile ertesi gün gelir..
Ne dolmuşum ya :D daha bi paragraf yazarım böyle de yazarken bunaldım. Hostingleri apayrı bi sinir harbi sebebi.
Şu ana kadar kazasız belasız gittiysen sorun yaşamazsın sanırım ama sen.. Bütün dünyanın kullandığı servis, bana gıcığı vardı herhalde.
bileydim sormazdım bu kadar dolu olduğunu :D ama iyi oldu rahatladın işte :D
bu dediklerini yaşamamam umarım , bnm olsa neysede başkasına verdiğimiz domain, çemkirirler sonra çok feci :d -
yeni bir alan adı alacakken benden nüfus kağıdımın önlü arkalı resmini istediklerinde godaddy den vazgeçmek zorunda kaldım.
-
Haci, 0.99 cent'e .com kodu dun denk geldi ama kullanmadim, bakayim gorursem yazayim. cok dusuyorda bi dunya domain var ise yaramiyor
-
0.99 + 0.18 = 1.17$ dolara 1 domain olabiliyorsunuz.
3 domain alabiliyorsunuz hesap için.
-
RootB bunu yazdı
0.99 + 0.18 = 1.17$ dolara 1 domain olabiliyorsunuz.
3 domain alabiliyorsunuz hesap için.
=0.18 Ödemeden direk aldim 3 adet. Aksini idda etmedim ki, Altini cizmene gerek yok Kupon varsa verde insanlar faydalansin.
Not: Buldum codu hayirli olsun : ) coupon code : cjc99FWX2
byhewal tarafından 19/Ara/12 00:13 tarihinde düzenlenmiştir -
byhewal bunu yazdıRootB bunu yazdı
0.99 + 0.18 = 1.17$ dolara 1 domain olabiliyorsunuz.
3 domain alabiliyorsunuz hesap için.
=0.18 Ödemeden direk aldim 3 adet. Aksini idda etmedim ki, Altini cizmene gerek yok Kupon varsa verde insanlar faydalansin.
Not: Buldum codu hayirli olsun : ) coupon code : cjc99FWX2
Dostum ben sana bir şey demedim ki. Sana yazmadım o mesajı.
