Godaddy İndirim Kodları

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi

    Selamlar,

    İşinize yararsa diye elimdeki GoDaddy indirim kodlarını paylaşayım dedim, ısrarla gönderiyorlar, kullanmıyorum, lanet olsun kayıtlarına da hostlarına da. Çok da işe yarar şeyler değil muhtemelen ama belki lazım olur.

    75$ üstüne %25 indirim, 31.12.12'ye kadar: HPFBA75

    60$ üstüne %20 indirim, 29.12.12'ye kadar: NC5PD13A 

    .COM 'lar 8.99$, 25.12.12'ye kadar: NC5PD17NA

    Her şeyde %20 indirim, 21.12.12'ye kadar: NC5PD21A

    75$ üstüne %20 indirim, süre belirtilmemiş: gdbbd1920

    .COM 'larda %30 indirim, süre belirtilmemiş: gd456bb

    Zaman zaman geliyor böyle, GoDaddy kurbanı olmak isteyen olursa yazarım geldikçe.



    sigara değil, balık olan.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek

    godaddy den aldığın herhangi bi domain de ne gibi problem yaşattılar ? 2-3 ay önce bi proje için domain aldıydım sıkıntı çıkarmasın yrn bigün

    MaviGozluDev tarafından 18/Ara/12 23:35 tarihinde düzenlenmiştir

    .
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Castaway
    Castaway's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Mayıs/2012
    Homo
    MaviGozluDev bunu yazdı

    godaddy den aldığın herhangi bi domain de ne gibi problem yaşattılar ? 2-3 ay önce bi proje için domain aldıydım sıkıntı çıkarmasın yrn bigün

    senelerdir domainlerimi godaddy den alıyorum, hiç bir sıkıntı yaşamadım bu güne kadar.


    ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    Yahoo bunu yazdı
    MaviGozluDev bunu yazdı

    godaddy den aldığın herhangi bi domain de ne gibi problem yaşattılar ? 2-3 ay önce bi proje için domain aldıydım sıkıntı çıkarmasın yrn bigün

    senelerdir domainlerimi godaddy den alıyorum, hiç bir sıkıntı yaşamadım bu güne kadar.

    bende turhost kullanıyorum genelde ama ucuz olduğundan sebep godaddy den aldım bu sefer, hostta sövüyolarda domainde sövdüklerini görmemiştim godaddy ye, mürit öyle deyince kısa süreli bi heycan yaşadım :D


    .
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mürşide
    izzmarit
    izzmarit's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Dişi
    MaviGozluDev bunu yazdı

    godaddy den aldığın herhangi bi domain de ne gibi problem yaşattılar ? 2-3 ay önce bi proje için domain aldıydım sıkıntı çıkarmasın yrn bigün

    Birkaç farklı sorun yaşadım. Birinde bir gece 10 kadar sorgulama yapmıştım, ertesi gün yarısından çoğu alınmıştı. Birinde private registration yaptım, whois çekince her şeyim hala kabak gibi yazıyor, üç aydan fazla geçti parayı aldıkları halde ısrarla çözemiyorlar. Birinde kendi hesabımdan giriş yaparak bir arkadaşımın kredi kartıyla alışveriş yaptım, siteyi kurduk on gün geçti, iki hesap birbirini tutmadığı için askıya almışlar. Bu benim cehaletimden de olabilir hesap ve kart bilgilerinin tutması gerektiğini biliyor olmalıydım belki ama insan bir kenara köşeye bak arkadaş sen adına şu demişsin ama bu insanın kartından çekiyorsun biz sana bunun hesabını soracağız diye yazar. Parayı al, beni hiç bilgilendirme, üstünden vakit geçsin, ondan sonra bilgiler tutmuyor diye kapat, bir de kredi kartı sahibinin devlet onaylı kimlik bilgilerini iste. Hadi ona da tamam, arkadaşın ehliyetini taradık gönderdik, efenim ehliyet olmazmış kimlik ya da pasaport lazımmış. E yazmışsın oraya ehliyet de kabul edilir diye? Bi ton dert anlat ondan sonra. Bi domain için kütüğümüzü kaydettiler. Ararsın açmazlar, açarlar bi saat bekletirler fatura girer, ticket yazarsın aldık diye autoreply'ı bile ertesi gün gelir..

    Ne dolmuşum ya :D daha bi paragraf yazarım böyle de yazarken bunaldım. Hostingleri apayrı bi sinir harbi sebebi.

    Şu ana kadar kazasız belasız gittiysen sorun yaşamazsın sanırım ama sen.. Bütün dünyanın kullandığı servis, bana gıcığı vardı herhalde.

    izzmarit tarafından 18/Ara/12 23:58 tarihinde düzenlenmiştir

    sigara değil, balık olan.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MaviGozluDev
    MaviGozluDev's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Eylül/2005
    Erkek
    izzmarit bunu yazdı
    MaviGozluDev bunu yazdı

    godaddy den aldığın herhangi bi domain de ne gibi problem yaşattılar ? 2-3 ay önce bi proje için domain aldıydım sıkıntı çıkarmasın yrn bigün

    Birkaç farklı sorun yaşadım. Birinde bir gece 10 kadar sorgulama yapmıştım, ertesi gün yarısından çoğu alınmıştı. Birinde private registration yaptım, whois çekince her şeyim hala kabak gibi yazıyor, üç aydan fazla geçti parayı aldıkları halde ısrarla çözemiyorlar. Birinde kendi hesabımdan giriş yaparak bir arkadaşımın kredi kartıyla alışveriş yaptım, siteyi kurduk on gün geçti, iki hesap birbirini tutmadığı için askıya almışlar. Bu benim cehaletimden de olabilir hesap ve kart bilgilerinin tutması gerektiğini biliyor olmalıydım belki ama insan bir kenara köşeye bak arkadaş sen adına şu demişsin ama bu insanın kartından çekiyorsun biz sana bunun hesabını soracağız diye yazar. Parayı al, beni hiç bilgilendirme, üstünden vakit geçsin, ondan sonra bilgiler tutmuyor diye kapat, bir de kredi kartı sahibinin devlet onaylı kimlik bilgilerini iste. Hadi ona da tamam, arkadaşın ehliyetini taradık gönderdik, efenim ehliyet olmazmış kimlik ya da pasaport lazımmış. E yazmışsın oraya ehliyet de kabul edilir diye? Bi ton dert anlat ondan sonra. Bi domain için kütüğümüzü kaydettiler. Ararsın açmazlar, ticket yazarsın aldık diye autoreply'ı bile ertesi gün gelir..

    Ne dolmuşum ya :D daha bi paragraf yazarım böyle de yazarken bunaldım. Hostingleri apayrı bi sinir harbi sebebi.

    Şu ana kadar kazasız belasız gittiysen sorun yaşamazsın sanırım ama sen.. Bütün dünyanın kullandığı servis, bana gıcığı vardı herhalde.

    bileydim sormazdım bu kadar dolu olduğunu :D ama iyi oldu rahatladın işte :D
    bu dediklerini yaşamamam umarım , bnm olsa neysede başkasına verdiğimiz domain, çemkirirler sonra çok feci :d 


    .
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    yeni bir alan adı alacakken benden nüfus kağıdımın önlü arkalı resmini istediklerinde godaddy den vazgeçmek zorunda kaldım.

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek

    Haci, 0.99 cent'e .com kodu dun denk geldi ama kullanmadim, bakayim gorursem yazayim. cok dusuyorda bi dunya domain var ise yaramiyor

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek

    0.99 + 0.18 = 1.17$ dolara 1 domain olabiliyorsunuz.

    3 domain alabiliyorsunuz hesap için.

  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    byhewal
    byhewal's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ocak/2010
    Erkek
    RootB bunu yazdı

    0.99 + 0.18 = 1.17$ dolara 1 domain olabiliyorsunuz.

    3 domain alabiliyorsunuz hesap için.

    =0.18 Ödemeden direk aldim 3 adet.  Aksini idda etmedim ki, Altini cizmene gerek yok Kupon varsa verde insanlar faydalansin.

    Not: Buldum codu hayirli olsun  : ) coupon code : cjc99FWX2

    byhewal tarafından 19/Ara/12 00:13 tarihinde düzenlenmiştir
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RootB
    RootB's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Ekim/2008
    Erkek
    byhewal bunu yazdı
    RootB bunu yazdı

    0.99 + 0.18 = 1.17$ dolara 1 domain olabiliyorsunuz.

    3 domain alabiliyorsunuz hesap için.

    =0.18 Ödemeden direk aldim 3 adet.  Aksini idda etmedim ki, Altini cizmene gerek yok Kupon varsa verde insanlar faydalansin.

    Not: Buldum codu hayirli olsun  : ) coupon code : cjc99FWX2

    Dostum ben sana bir şey demedim ki. Sana yazmadım o mesajı.

Toplam Hit: 4167 Toplam Mesaj: 27