Google Chrome Giriş Şifresi Koymak
-
selamın aleyküm mürid arkadaşlarım
bazı bilgi belgelerim farklı kişilerce yönlendirilmemesi değiştirilmemesi için google chrome tarayıcıma şifre koymak ve yalnız kendim kullanmak istiyorum bu mümkün m ü google kendisine sordum cevap alamadım bulamadım bilişim sektöründe çığır açmış tbtmizin fikir alış veriş ortamında sizlerden bilgi bekliyorum saygılar
-
Bir bak bakalım ...
http://www.nebigarci.net/tarayicima-nasil-sifre-koyarim.nega
-
ne0n12 bunu yazdı
Bir bak bakalım ...
http://www.nebigarci.net/tarayicima-nasil-sifre-koyarim.nega
linkteki eklenti olu
-
arkadaşın verdiği linkteki site https://chrome.google.com/webstore/detail/browser-locker/hnnecpmejibghfcebehiepoppfhceppl/reviews bu eklentiye yönlendiriyor ama o sitede yanlışlink vermişler sanırım. burdan da ulaşamazsan google'a "browser locker" diye aratınca direk çıkıyor. eklentinin yorumlarında güzel olduğu fakat kaldırılamadığı yazıyor. böyle bir eklenti dışında guest hesabı açabilirsin pc'ne.
-
https://chrome.google.com/webstore/detail/simple-startup-password/ojoalkffommhmdmbohjphohoejjmgepc
-
Ayarlardan yeni kullanici olustur. tarayicinin sol ust tarafindan gecis yap. Sadece senin kullanici hesabini kapat digeri acik kalsin. En son hangi tarayiciyi kapatirsan ilk actiginde o acilir. O yuzden once kendi kullanici hesabini. Sonra diger hesabi kapat. Boylece birisi chrome u acarsa senin hesabin degil diger hesap acilir. Boylece senin hesabina girilmez.
-
en güzeli guest hesap açmak..
masaüstüne karışamıyor.. adminden izinsiz program kuramıyor vs..
-
yunusdogan bunu yazdı
en güzeli guest hesap açmak..
masaüstüne karışamıyor.. adminden izinsiz program kuramıyor vs..
Bencede en iyisi o şekil
-
Tarayıcıların çoğunluğu kişiselleştirmek istiyorsanız yeni windows hesabı açın diyor. Sonuçta her windows hesabının kendine ait tarayıcı oturumu var. Öylesi daha temiz oluyor :)
-
En temizi gizli tarayıcı kurmak.Masaüstünde Firefox var.Program Files'ta Yandex.Browser. :)
-
şuan bende onu arıyordum konuyu görünce amk google yazacağıma tahribatamı yazdım dedim :)
