Google Yapmış [100.000 Stars]
-
Burdaki güneş daha güzel :D
http://www.solarsystemscope.com/ -
DJ_Alper bunu yazdıLizardKing bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdı
1 saattir :D

eheh sorun var sende, hangi tarayıcıyla giriyorsun? chrome denemelisin.
ff
opera ve ff da denedim çalışmadı :S
-
aksata bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdıLizardKing bunu yazdıDJ_Alper bunu yazdı
1 saattir :D

eheh sorun var sende, hangi tarayıcıyla giriyorsun? chrome denemelisin.
ff
opera ve ff da denedim çalışmadı :S
chrome dene hocam, tabii görmek istersen.
-
LeoHaklar bunu yazdıKutikula bunu yazdı
17 ışık yılı uzakta voyager 1 güneş sisteminden çıkmış artık vay be
17 ışık yılı değil 17 au uzaklıkta voyager. yani 17x150,000 dır.
bir ışık yılı ise 9,460,730,472,580.800 km dir. voyagerin 1 ışık yılı gitmesi bile imkansızdır :D zaten 4 ışık yılı gitse alfa centauri yıldızına girder oraları gezerdi :D 17 ışık yılı gitse başka canlılar bile bulurdu garanti :D 17 ışık yılı mesafede birçok yıldız sistemi var.
17 ışık saatini yanlış okumuş işte.
DJ_Alper domainin Türkçesi bile "chrome deneyimi" ama sen chrome ile açmamakta inat etmişsin. -
VBDream bunu yazdıLeoHaklar bunu yazdıKutikula bunu yazdı
17 ışık yılı uzakta voyager 1 güneş sisteminden çıkmış artık vay be
17 ışık yılı değil 17 au uzaklıkta voyager. yani 17x150,000 dır.
bir ışık yılı ise 9,460,730,472,580.800 km dir. voyagerin 1 ışık yılı gitmesi bile imkansızdır :D zaten 4 ışık yılı gitse alfa centauri yıldızına girder oraları gezerdi :D 17 ışık yılı gitse başka canlılar bile bulurdu garanti :D 17 ışık yılı mesafede birçok yıldız sistemi var.
17 ışık saatini yanlış okumuş işte.
DJ_Alper domainin Türkçesi bile "chrome deneyimi" ama sen chrome ile açmamakta inat etmişsin.Chrome yi evden içeri sokmam :D
-
DJ_Alper bunu yazdıVBDream bunu yazdıLeoHaklar bunu yazdıKutikula bunu yazdı
17 ışık yılı uzakta voyager 1 güneş sisteminden çıkmış artık vay be
17 ışık yılı değil 17 au uzaklıkta voyager. yani 17x150,000 dır.
bir ışık yılı ise 9,460,730,472,580.800 km dir. voyagerin 1 ışık yılı gitmesi bile imkansızdır :D zaten 4 ışık yılı gitse alfa centauri yıldızına girder oraları gezerdi :D 17 ışık yılı gitse başka canlılar bile bulurdu garanti :D 17 ışık yılı mesafede birçok yıldız sistemi var.
17 ışık saatini yanlış okumuş işte.
DJ_Alper domainin Türkçesi bile "chrome deneyimi" ama sen chrome ile açmamakta inat etmişsin.Chrome yi evden içeri sokmam :D
:D :D
-
baya bildigin noktayız amk :D
-
bu arada olay müthiş olmuş.
-
http://www.sunaeon.com/
-
Arkadaşlar buna da bakmanızı öneririm: http://htwins.net/scale2/ hatta bağış yaparsanız da çok iyi olur
