Google.Com Daki Sorun Sadece Bendemi Var?
-
yaklasık bir saattir felan açılmıyo sayfa.. o kadar alışmışım ki şimdi açılmayınca dumur oldum sorun bendemi sadece?
-
giriyor hocam sorun sende
-
Google da sorun var.Google suzda olmuyormuş...
-
bir de şöyle bir durum var... ben konyadayım.msn den bi kaç kişi açılıyomu fln diye sordu yok hyr dedim.onlarda da açılmıyomuş..onlarda konyada şuan.. dns fln oynasak varmı bu türden yapabilceğimiz bişey.. 195.175.40.39 / 195.175.39.39 du dns ler..otomatige aldım yine bi gelişme yok.
-
aciliyor sunlari dene
8.8.8.8
8.8.4.4
-
Sorun iç anadoluda sanırım...
-
4.2.2.5
4.2.2.4
dns ayarlarını böyle çevir veya 7-19 arkadaşın yapdığı gibi yap .Ben msn de bi problem yaşamadım google a da giriyor.
-
Sorun yok.
-
PieRRe_ bunu yazdı:
-----------------------------
4.2.2.5
4.2.2.4
dns ayarlarını böyle çevir veya 7-19 arkadaşın yapdığı gibi yap .Ben msn de bi problem yaşamadım google a da giriyor.
-----------------------------
eyvallah hoca.. snn verdiklerin işe yaradı giriyo şuan birde google birlikte youtube de iptaldi oda düzeldi şuan saolasın.. -
rhodostethia bunu yazdı:
-----------------------------
bir de şöyle bir durum var... ben konyadayım.msn den bi kaç kişi açılıyomu fln diye sordu yok hyr dedim.onlarda da açılmıyomuş..onlarda konyada şuan.. dns fln oynasak varmı bu türden yapabilceğimiz bişey.. 195.175.40.39 / 195.175.39.39 du dns ler..otomatige aldım yine bi gelişme yok.
-----------------------------hoca o dns leri yazmayacaksın onlar zaten ttnet dns otamatik yaptığında ordan cıkıyor elle verdiğin zaman 8.8.8.8/8.8.4.4 veya 4.2.2.5/4.2.2.4 gibi yap
-
kocak33 bunu yazdı:
-----------------------------
rhodostethia bunu yazdı:
-----------------------------
bir de şöyle bir durum var... ben konyadayım.msn den bi kaç kişi açılıyomu fln diye sordu yok hyr dedim.onlarda da açılmıyomuş..onlarda konyada şuan.. dns fln oynasak varmı bu türden yapabilceğimiz bişey.. 195.175.40.39 / 195.175.39.39 du dns ler..otomatige aldım yine bi gelişme yok.
-----------------------------hoca o dns leri yazmayacaksın onlar zaten ttnet dns otamatik yaptığında ordan cıkıyor elle verdiğin zaman 8.8.8.8/8.8.4.4 veya 4.2.2.5/4.2.2.4 gibi yap
-----------------------------
o dns leri ben yazmamıstım bu pc ye ama olsun aklımda bulunsun hoca saol
