Google"Dan 23 Nisan"A Özel Logo
-
Yaptirmasiini Bilenler olmasa biraz zor.))
-
Ramazan Bayramında "Mahya" şeklinde Google yazsalar : )
-
Çok Hoş Bir Davranış
-
Bu arada şey aklıma geldi.Şimdi ortada iki "o" eksik birisi çocuk diğeride çizdiği resim.Şimdi çocuk yuvarlakmı oluyor :D
-
evet bende buguh sabah girdigiyimde googla cok sevındım hatta linki aldım nıckıme yapıstırdım su cop adamları hareketlendırmıstı onn lınkını gorene kadar:D
-
Hayret yenimi işine geldi google'nin...
Genede güsel olmuş, adamlar keşke bizim her milli günümüzde yapsa =) -
gugıl şeker insan yaw. :D
seviyorum kerataları :D
Helal olsun
-
bence www.googlebizelogoyapsana.com hedefine ulaşamamış çünkü onların asıl hedefi bence tv makinasına beyaz showa falan çıkmaktı.
vbir de sitelrinde diyorlardı ki onların bayramı tüm dünyada çıkıyor bizimki de çıksın diyorlardı. yoksa türkiye sayfasında çıkması için bir siteye gerek yoktu bir kaç kişi yaptığı tasarımları da yollayıp googlea istek yollasa olurdu bu iş türkiyeyle sınırlı kalarak.asıl dünyada çıksa alnından öperdim o siteyi yapanları ama özentiler bence.
-
afferim gögüle işte bu yüzden bill gates in kıçına tekmeyi vurdularya :D
Toplam Hit: 2938 Toplam Mesaj: 20
