Görme Sorunu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ziraatci
    Ziraatci's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2011
    Erkek

    Ulkede doktor yok son 2 yildir 4 farkli sehirde 10 farkli doktor ve hastaneye gittim 3 tanesi sapa saglam sifir gozler dedi 2 tanesi göz pert dedi diger 5 tanesi ise kafasi karisik ne oldugunu anlamadi 


    Tengri Türkü korusun
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Wort
    Wort's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Haziran/2015
    Erkek

    Astigmat olayı bendede var.Yıllar öncesinde miyop ameliyatı oldum.Gece ışıklar parlama yapıyor.Bu çift görme olayı uzun süre bilgisayarda bakınca oluşuyor.Üstüne sinüzit varsa fena vuruyor.Gözleri dinlendirdikten sonra geçiyor.Uygulamaları hep karanlık modda kullanıyorum, pcde flux her zaman açık.

    Yürüyüş yapmak iyi geliyor.Uzaktaki nesneleri algılayarak göz bir nevi egzersiz yapıyor.


    Karanlıklara sitem edeceğimize hepimiz bir mum yaksak karanlıklar aydınlığa dönerdi…
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    pompaci
    pompaci's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Haziran/2007
    Erkek

    hocam söylemeyi unuttum gözlük yazarsa ki yazacak doktor, gözlükçü işinin ehliyse cam takılmadan önce odaklama yaptır. gözlüğe alışma süresi çok kısalıyor ve netlik daha çok artıyor.


    hayat boş pompala çoşşş :):)...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zalimadam
    zalimadam's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Şubat/2011
    Erkek
    Tnrsk bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    net bir şekilde çift görüyorum.

     

    Nerde denedin hocam neyi cift goruyosun

    bilgisayarda net bir şekilde biri beyaz diğeri şeffaf yazı görüyorum. alttaki beyaz üstteki şeffaf

    gözlük filan yok. 

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    HoLYSeRo
    HoLYSeRo's avatar
    Kayıt Tarihi: 26/Ocak/2010
    Erkek
    zalimadam bunu yazdı
    Tnrsk bunu yazdı
    zalimadam bunu yazdı

    net bir şekilde çift görüyorum.

     

    Nerde denedin hocam neyi cift goruyosun

    bilgisayarda net bir şekilde biri beyaz diğeri şeffaf yazı görüyorum. alttaki beyaz üstteki şeffaf

    gözlük filan yok. 

    sen yinede bi doktora gözük hocam 


    https://open.spotify.com/playlist/23XNoEDF9D23pojmlqnUWV?si=BiCIFFwARDW4egNxtWCSNw
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozgrer
    ozgrer's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2011
    Erkek

    Lise zamanında tahtadaki yazıları böyle görüyordum. Sonra bi gideyim doktora dedim.

    Mixt astigmat çıktı. Gözlük verdi meğer ben körmüşüm demiştim.

    Tabi o normal devletin verdiği filtresiz gözlüktü ve pc başında 3-4 saatten sonra gözlerde kanlanma ve batma yapıyordu.

    Filtresi düzgün sağlam bi gözlük aldım 24 saat pc başında bile olsam gözler jilet.


    Koşarsın, aşarsın, coşarsın Anadol'um benim.
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    NaZi_
    NaZi_'s avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Şubat/2010
    Erkek


    Ben bu şekilde görüyorum.

     

    NaZi_ tarafından 20/Eki/21 18:27 tarihinde düzenlenmiştir

    Kendimi bir akşam toplumun ete kemiğe bürünmüş hali ile yemeğe çıkarken hayal ediyorum şimdi; yemekler gelmiş ve çiğnemeye devam ediyoruz. Tam o sırada topluma doğru bakıyorum, ben aseksüel olmaya karar verdim, diyorum ve toplumun yüzü düşüyor. Başlıyor neden ve sonuçlarını sorgulamaya, felaket senaryoları anlatmaya ve yer yer yaftalamaya. Hayal ediyorum, yerimden kalkıyorum ve masanın etrafında bir yarım tur atıyorum, artık toplumun yanı başında, tabiri caizse ensesindeyim. Bir kolumu masaya dayıyorum ve kısa kollu tişörtümden uzanan kollarım yılların emeği sonucu bir kas yığını şeklinde, tam da toplumun bakacağı yerde duruyor. Kulağına doğru eğiliyorum ve şöyle diyorum; desene sen her bi sikimi çok iyi biliyorsun lan ?!
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    saku
    saku's avatar
    Kayıt Tarihi: 14/Nisan/2018
    Erkek
    ozgrer bunu yazdı

    Lise zamanında tahtadaki yazıları böyle görüyordum. Sonra bi gideyim doktora dedim.

    Mixt astigmat çıktı. Gözlük verdi meğer ben körmüşüm demiştim.

    Tabi o normal devletin verdiği filtresiz gözlüktü ve pc başında 3-4 saatten sonra gözlerde kanlanma ve batma yapıyordu.

    Filtresi düzgün sağlam bi gözlük aldım 24 saat pc başında bile olsam gözler jilet.

    Sağlam gözlükten bahseder misin camları nerede yaptırdın? ben de günün büyük çoğunluğunda ekrena bakıyorum. Her ne kadar parlaklıklar sıfıra yakın olup, gece modu ya da flux gibi uygulamalar açık olsa da gözlerde yanma batma vs. çok oluyor bir türlü kurtulamadım. Gözleri çizdirecektim ama bu yanma batma daha da artar diye çekiniyorum.

     

    Bu arada 20/20/20 muhabbetini bilmeyenler varsa tekrar etmiş olayım. 20 dakikada bir 20 metre uzaklıktaki bi yere en az 20 saniye bakın. Az da olsa rahatlatıyor gözleri.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Tnrsk
    Tnrsk's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ağustos/2005
    Erkek
    NaZi_ bunu yazdı


    Ben bu şekilde görüyorum.

     

    İste burada bende merhaba yazisi yukari dogru kayma yapiyor ve gozlerimi kistigimda yazi yukari dogru uzuyor, diger arkadaslar buna gore yorum yaparsa iyi olur direkt baktiklarinda yada gozlerini kistiklarinda bir kayma var mi yazida


    Defne hifa
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    end
    end's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Ekim/2016
    Erkek

    Hazır konusu açılmışken sorayım.

    Benim gözler 3'e dayanmış. Blue light + inceltmeye 5k fiyat çıkarttılar. En ucuza nasıl kapatırız bu işi?

     

    Astigmat + miyop 🤭


    0x0480 takilin madem ﷽﷽﷽
Toplam Hit: 2082 Toplam Mesaj: 38
göz testi