Görüntülü Pc Remote Veya Pc Hack Diebiliriz

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    dur laa kafamı bi toplimde dalıcam şimdi bu işe

    ... sorcerer & musket ...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    tmm len koka :d antisözel sende saol kardeş

    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kokainman
    kokainman's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ocak/2006
    Erkek
    ulan catlax harikasın bee bunu bizle paylaştığın için çok teşekkürler minnettarım sana.
    arkadaşlar bu dalga sayesinde biraz önce kız arkadaşımın pc sine girdim.catlax kardeşte sağolsun msn den yardımcı oldu.kızı kandırdık ve pcsine kolaylıkla girdik.
    gerçekten çok teşekkürler.
    hadi şimdi işim var şu pc nin altını üstüne getirimde bi:D

    ... sorcerer & musket ...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tako
    tako's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Ekim/2005
    Erkek
    Şimdi Biz Bunu başka pcde yedirirsek o kişiye başka bir pcden remote edebilecez mi? yane birde Burdaki Şifre Nedir ? Üye olduğumuz yerin şifresimi yoka başka bir şifremi sorularımın cevaplarını bekliyorum ...

    Selametle

    THT sıkıysa yakala
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    catlax
    catlax's avatar
    Kayıt Tarihi: 10/Eylül/2005
    Erkek
    bak kardeş ilk önce üye oluyorsun sonra oturduğun bilgisayara programcık yükleniyor yani bağlantı için ordaki mavi ekrandaki şifre benim windows kullanıcı adı ve şifresi oke sende öle bişey yoksa istemiyor varsa zaten girer geçersin ;) kolay gelsin.

    Ne zaman kendini yenilmiş hissedersen hatırla; kazanan sperm sensin, doğuştan savaşcısın!!
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    metalati
    metalati's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2005
    Erkek
    selam arkadaşlar program ii ama galiba deneme sürümü 30 day felan yazıyo?
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Quetzalcoatl
    Quetzalcoatl's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mayıs/2006
    Erkek
    hocam harika bişey bu yaw eline koluna sağlık...

    Özgürlüğü anladıkça ona daha az sahip olursun.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    devasa24
    devasa24's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Temmuz/2005
    Erkek
    paylasım ıcın saol ben bunu daha once kulandım ama bilgisayarın sag alt kosesınde logmeın ısaretı cıkıyor o işaret eger baslangıctan kaldırılırsa baglantınız kesılır ve siz karsı tarafın bilgisayarın baglandıgınızda karşı tarafın bilgisayarının sag alt kosesınde uyarı verıyor kulanıcı adınız neyse onu yazıyor logın dıye oda karsı tarafta suphe uyandırıyor ama karsı taraf pc nın sag alt kosesınde kı logmeın ısaretını kaldırırda yada sag tıklayıp dısable derse baglantınız kopar boyle bır sorunu var ha baslangıctan kalmdırıp aktif halde olmasını saglayan bırı varsa cevap yazsın hepımız faydalanalım ben denedım ama olmadı sag alt koseden kaldırısanız devre dısı kalıyor
Toplam Hit: 2967 Toplam Mesaj: 19