folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Göz Ağrısı ?



Göz Ağrısı ?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    Arkadaşlar bir süredir ara sıra gözümde kanlanma oluyordu doktor alerji dedi ilaç verdi ama bugnde gözüm ağrıdı biraz.Galiba pcyi biraz fazla kaçırıyoruz.Aynı şekilde göz ağrısı veya kanlanma yaşayanlar varmı ?

    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Artek
    Artek's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2007
    Erkek
    göz ağrısı geçtikten sonra başın ağrıyomu ?

    http://www.indirbe.com - Hep indir Full indir - - 2010
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    yok ya öyle birşey değil gözümde hafif bir ağrı :S

    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Esconda
    Esconda's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Eylül/2007
    Homo

    Allergan Refresh

    Ara sira agridigini hissedersen bu ilacdan birer damla aliyorsun aynen devam.Soyle bi olay var bazen goz suyu kurur bilgisayara cok bakarsan.Sulanmasi lazim bu yuzden bu ilaci arada bir damlat yeter.


    Madem bu dünyanın hem başı hem sonu hiç,Bu iki hiç arasında varlık olur mu hiç
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    mektepli
    mektepli's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Şubat/2005
    Erkek
    pc başında çok mu oturuyosun? bende de aynı sıkıntı var ağrıyo gözlerim bu aralar

    We can be more, we can be much more.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    4eye
    4eye's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Kasım/2008
    Erkek
    Kanlanma bende oldu bi ara arkadaşın parmağı girdi gözüme :F Damla damlattım geçti. Gözün ağrıdıktan sonra başında ağrıyorsa döte gelmişin demektir dokora git derim :) 2 gün önce gittim dpoktora A B C yazıyormuş ben 6 7 8 9 die okudum :S Kör olma yolundayım :)

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Desiqner
    Desiqner's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Haziran/2008
    Erkek
    konpicyus bunu yazdı:
    -----------------------------
    pc başında çok mu oturuyosun? bende de aynı sıkıntı var ağrıyo gözlerim bu aralar
    -----------------------------
    evet hocam babamda artık kör olacan az bak şu alete diyor :D Doktora gidecem galiba.Kesinlikle göz doktoruna git normal hekime gitme sende...

    Anladım işi, sanat Allah'ı aramakmış; Marifet bu, gerisi yalnız çelik-çomakmış...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Roronoa
    Kreyzi
    Kreyzi's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2007
    Erkek

    kanlanma oluorsa visine dağıtır ama 

    eczacı olmama rağmen göz ilacı tavsiye etmem şakaya gelmeyecek bişidir

    hiçbirşey kullanma ve direk git doktora 


    Eğer hayatım bir film olsaydı, ya uyuyakalır ya da yarısında çıkardım.
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    eray
    eray's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Nisan/2007
    Erkek
    Bende de aşırı kaşıntı we kanlanma oluyor. Kaşıntı tarif edilemez xD su yasima kadar hc doktora gtmedim ama gtcem galiba bu yuzden. İş gucten fırsat bulamıyorum ki amk kör mu olcam yoksa :)

    Nihayet kendimle başbaşa kalabileceğim günler geldi..
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    american
    mizahi
    mizahi's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Haziran/2007
    Erkek

    gözümde alerji vardı benim de.

    doktor, "sabah güneş doğarken direk olarak güneşe bak. bunu hergün yapmaya çalış." demişti.

    baktıkça beynime kan gittigini hissediyordum. gerçekten harika bi duygu.gözüm de geçti ama ondan olduğuna emin degilim. bi dene istersen 


    All I need is a possibility.
  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Holyzone
    Holyzone's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 13/Ekim/2008
    Erkek
    benimde gözlerim kurumuşmuydu ne olmuştu gözlerimi çeviremiyodum :D limon damlattım geçti
Toplam Hit: 2894 Toplam Mesaj: 15