Göze Yapılan Dövme..
-
oh oh sabah sabah iyi geldi mideme :|
-
Hayırdır bu saate ..yeni mi uyandın ..eğer öyle nası becerdin merak ettim :\
-
noel_baba bunu yazdı:
-----------------------------
Hayırdır bu saate ..yeni mi uyandın ..eğer öyle nası becerdin merak ettim :\
-----------------------------saat 1-5 arası uyuyom geri kalan zaman sistem acık canum :D
-
CodeMaster bunu yazdı:
-----------------------------noel_baba bunu yazdı:
-----------------------------
Hayırdır bu saate ..yeni mi uyandın ..eğer öyle nası becerdin merak ettim :\
-----------------------------saat 1-5 arası uyuyom geri kalan zaman sistem acık canum :D
-----------------------------Bende yapmak istiyorum :\ :D
Ayrıca şuan ben 13-15 saat arası afedersin balta gibi uyurum sora 1-2 gün sistem açık canum :D
-
noel_baba bunu yazdı:
-----------------------------Ben sana yorum bile yapmam ..hıH :))
Ya hocam ben bu olayın sempatizanı falan değilim..
Beleşe yapalım deseler ..ay siyzZ ciddiyy mısınız AyeolLL demem.
Ama yapanlara da ..millet dağda nöbet bekliyo ..millet aç ..30-40 sene sonra hepimiz toprak olucaz demem, diyemem :))
Ama yani önyargılarınız kaynağını merak etmekle birlikte
neden kişilerin özeline saygı gösteremiyosunuz onu merakımdan sordum.
-----------------------------ön yargımın tek nedenı hem fizik olarak hemde ruhanı olarak hiçbir yararı olmuyan olgular bunlar. isteyen yapar herkez kendı haklarında özgürdür. insan vardır yanında kömür götürür insan vardır yanında su götürür anlıyabilene. yanı önyargımız sadece kendı ıc dunyamızdakı dusunce kalıpları kımseye sen nıye böyle şöyle yapıyon filan falan demeyede hakkımız yok hanı ona mensuben :)
-
Codißody bunu yazdı:
-----------------------------
noel_baba bunu yazdı:
-----------------------------Ben sana yorum bile yapmam ..hıH :))
Ya hocam ben bu olayın sempatizanı falan değilim..
Beleşe yapalım deseler ..ay siyzZ ciddiyy mısınız AyeolLL demem.
Ama yapanlara da ..millet dağda nöbet bekliyo ..millet aç ..30-40 sene sonra hepimiz toprak olucaz demem, diyemem :))
Ama yani önyargılarınız kaynağını merak etmekle birlikte
neden kişilerin özeline saygı gösteremiyosunuz onu merakımdan sordum.
-----------------------------ön yargımın tek nedenı hem fizik olarak hemde ruhanı olarak hiçbir yararı olmuyan olgular bunlar. isteyen yapar herkez kendı haklarında özgürdür. insan vardır yanında kömür götürür insan vardır yanında su götürür anlıyabilene. yanı önyargımız sadece kendı ıc dunyamızdakı dusunce kalıpları kımseye sen nıye böyle şöyle yapıyon filan falan demeyede hakkımız yok hanı ona mensuben :)
-----------------------------Hocam ruhani diyosun ya ..eğer psikoloji ve felsefe ( düşünce/düşünme tarzı ) ruhaniyete giriosa bu adamlar o yönlü bir yarar görüyolar demek ki.. bi tatminlik hissedebiliteleri var. Fizikende kendi tercihleri ..bu şekilde daha estetik görüyolar demekki kendilerini
..Ha bide odun ..kömür ..su mevsusu ile cennet cehenneme gelmişsin sanırım ..o adamların dinle (müslamanlıkla ) ilgisi bilgisi olduğunu sanmıyorum. Herneyse pc başında otura otura zombileşme evresine geçmeden evvel ben duş alıp ..bisiklet binmeyi deneyeceğim ..belki zombiliğe ii gelir niyetine. Hoşçakal :)
Selam ve dua ile :D
-
noel_baba bunu yazdı:
-----------------------------Ben sana yorum bile yapmam ..hıH :))
Ya hocam ben bu olayın sempatizanı falan değilim..
Beleşe yapalım deseler ..ay siyzZ ciddiyy mısınız AyeolLL demem.
Ama yapanlara da ..millet dağda nöbet bekliyo ..millet aç ..30-40 sene sonra hepimiz toprak olucaz demem, diyemem :))
Ama yani önyargılarınız kaynağını merak etmekle birlikte
neden kişilerin özeline saygı gösteremiyosunuz onu merakımdan sordum.
-----------------------------Böle sokakda gezerek çolu çocugu korkutan tiplere bide saygı mı göstercem ? :)
Yolda önüme cıkarsalar satırla kovalarım :)
-
valla gelseydi b elaman bana ben daha güzel yapardım gözüne dowmeyi 2 yumruk caktımmıydı tamamdı orjinal renk Mor :D Hem kaliteli olurdu.
-
sokiim gözüne kör olda aklın başına gelsin.
-
facamı la gögsündekiler ohha
