Göze Yapılan Dövme..

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek
    oh oh sabah sabah iyi geldi mideme :|
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    Hayırdır bu saate ..yeni mi uyandın ..eğer öyle nası becerdin merak ettim :\

    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    blue_dream
    blue_dream's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Mart/2007
    Erkek

    noel_baba bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hayırdır bu saate ..yeni mi uyandın ..eğer öyle nası becerdin merak ettim :\

    -----------------------------

    saat 1-5 arası uyuyom geri kalan zaman sistem acık canum :D

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    CodeMaster bunu yazdı:
    -----------------------------

    noel_baba bunu yazdı:
    -----------------------------
    Hayırdır bu saate ..yeni mi uyandın ..eğer öyle nası becerdin merak ettim :\

    -----------------------------

    saat 1-5 arası uyuyom geri kalan zaman sistem acık canum :D


    -----------------------------

    Bende yapmak istiyorum :\ :D

    Ayrıca şuan ben 13-15 saat arası afedersin balta gibi uyurum sora 1-2 gün sistem açık canum :D


    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DjBarky
    DjBarky's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    noel_baba bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben sana yorum bile yapmam ..hıH :))

    Ya hocam ben bu olayın sempatizanı falan değilim..

    Beleşe yapalım deseler ..ay siyzZ ciddiyy mısınız AyeolLL demem.

    Ama yapanlara da ..millet dağda nöbet bekliyo ..millet aç ..30-40 sene sonra hepimiz toprak olucaz demem, diyemem :))

    Ama yani önyargılarınız kaynağını merak etmekle birlikte

    neden kişilerin özeline saygı gösteremiyosunuz onu merakımdan sordum.


    -----------------------------

    ön yargımın tek nedenı hem fizik olarak hemde ruhanı olarak hiçbir yararı olmuyan olgular bunlar. isteyen yapar herkez kendı haklarında özgürdür. insan vardır yanında kömür götürür insan vardır yanında su götürür anlıyabilene. yanı önyargımız sadece kendı ıc dunyamızdakı dusunce kalıpları kımseye sen nıye böyle şöyle yapıyon filan falan demeyede hakkımız yok hanı ona mensuben :)


    Hayat, cinsel ilişkiyle bulaşan ölümcül bir hastalıktır. http://www.youtube.com/watch?v=qd4O2AtXYSo
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    noel_baba
    noel_baba's avatar
    Kayıt Tarihi: 02/Ocak/2006
    Erkek
    Codißody bunu yazdı:
    -----------------------------
    noel_baba bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben sana yorum bile yapmam ..hıH :))

    Ya hocam ben bu olayın sempatizanı falan değilim..

    Beleşe yapalım deseler ..ay siyzZ ciddiyy mısınız AyeolLL demem.

    Ama yapanlara da ..millet dağda nöbet bekliyo ..millet aç ..30-40 sene sonra hepimiz toprak olucaz demem, diyemem :))

    Ama yani önyargılarınız kaynağını merak etmekle birlikte

    neden kişilerin özeline saygı gösteremiyosunuz onu merakımdan sordum.


    -----------------------------

    ön yargımın tek nedenı hem fizik olarak hemde ruhanı olarak hiçbir yararı olmuyan olgular bunlar. isteyen yapar herkez kendı haklarında özgürdür. insan vardır yanında kömür götürür insan vardır yanında su götürür anlıyabilene. yanı önyargımız sadece kendı ıc dunyamızdakı dusunce kalıpları kımseye sen nıye böyle şöyle yapıyon filan falan demeyede hakkımız yok hanı ona mensuben :)


    -----------------------------

    Hocam ruhani diyosun ya ..eğer psikoloji ve felsefe ( düşünce/düşünme tarzı ) ruhaniyete giriosa bu adamlar o yönlü bir yarar görüyolar demek ki.. bi tatminlik hissedebiliteleri var. Fizikende kendi tercihleri ..bu şekilde daha estetik görüyolar demekki kendilerini

    ..Ha bide odun ..kömür ..su mevsusu ile cennet cehenneme gelmişsin sanırım ..o adamların dinle (müslamanlıkla ) ilgisi bilgisi olduğunu sanmıyorum. Herneyse pc başında otura otura zombileşme evresine geçmeden evvel ben duş alıp ..bisiklet binmeyi deneyeceğim ..belki zombiliğe ii gelir niyetine. Hoşçakal :)

    Selam ve dua ile :D


    Kral nerde diye Sorma. SENde ..BENde ..SİZde ..Onda Çıplak giyen kral olur ..Taç giyen oturur tahtına::. Emeğe Saygı ..kürtaja hayır!! Soruya bak: Dünyaya Tekrar Gelseniz Ne Yaparsınız ? E dedim ben; Eminim herkez yine aynı şeyi yapar aynı şeyi yaşardı... Hani sözüm ona; ..Ben siktiğim eşşeğin huyunu bilmem mi? die ...E sen söyle bilmem mi usta :)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    u235
    u235's avatar
    Kayıt Tarihi: 31/Mart/2008
    Erkek
    noel_baba bunu yazdı:
    -----------------------------

    Ben sana yorum bile yapmam ..hıH :))

    Ya hocam ben bu olayın sempatizanı falan değilim..

    Beleşe yapalım deseler ..ay siyzZ ciddiyy mısınız AyeolLL demem.

    Ama yapanlara da ..millet dağda nöbet bekliyo ..millet aç ..30-40 sene sonra hepimiz toprak olucaz demem, diyemem :))

    Ama yani önyargılarınız kaynağını merak etmekle birlikte

    neden kişilerin özeline saygı gösteremiyosunuz onu merakımdan sordum.


    -----------------------------

    Böle sokakda gezerek çolu çocugu korkutan tiplere bide saygı mı göstercem ? :)

    Yolda önüme cıkarsalar  satırla kovalarım :)

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Ax2n
    Ax2n's avatar
    Kayıt Tarihi: 09/Nisan/2007
    Erkek
    valla gelseydi b elaman bana ben daha güzel yapardım gözüne dowmeyi 2 yumruk caktımmıydı tamamdı orjinal renk Mor :D Hem kaliteli olurdu.

    su metrisin önü bir uzun aman bi sana koyamadım gerisi yalan xD
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Thelordmax
    Thelordmax's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek
    sokiim gözüne kör olda aklın başına gelsin.
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    hasansabah
    hasansabah's avatar
    Kayıt Tarihi: 01/Ekim/2007
    Erkek
    facamı la gögsündekiler ohha

    C E N S O R E D b y G O V E R N M E N T
Toplam Hit: 15800 Toplam Mesaj: 82