

GRAFİK & ANİMASYON [AVATAR, BANNER VS.] TASARIM
-
GRAFİK & ANİMASYON [AVATAR, BANNER VS.] TASARIM
Photoshop/Freehand/Lightwave/Bryce/CorelDraw/Quark Xpress/Maya vs.
Öncelikle Grafik Animasyon tasarımcı biri olarak hemen hemen kullanmadığım grafik tasarım programının olmadığını söyleyerek başlıyım.
Bu işi meslek olarak yaptığımdan yeni başlayanlara veya öğrenmek isteyenlere yol gösterebilirim. Bilenler de vardır tabi ilerletmeleri gerektiği kadar takıldıkları yerde yardımcı olabiliril. Burdan bilgi alışverişinde bulunabiliriz tabi.
-
Ya kardes ben bişe soracam ben flash yaptım ve de bu flashı avatarımda kullanmak istiyorum bunu benım avatara koyabilmem için ne yapmam gerek benden gif yada jpeg... gibi olmasını istiyo ama bendeki flash sanırım swf. uzantılı vede kabul etmıyo bi yarıdım su kardasına ;)
-
Removed...
-
doguhan bunu yazdı:
sen o flash ı gönder bana ben sana gif olarak yollıyım.. flash ı direkt çeviremem ama önce avi veya mpg sonra gif formatına çevirir adobe image ready ile frame sayısını 40 ın altına indirirsem sana yaklasık 200 Kb lık güzel bir avatar yaratırız.. hızlı iletisim > msn
Grafik konusunda baya iddialısın yani.... kafadan "öğretirim" die girdiğine göre.. o yazsaydın bi homepage adreside aklımız uçsun.. bi gif 200 kb olmalımı sence? biraz daha sıksan 400 kb a 40x40 pixel bir istanbul masalınının bir bölümünü koyabilirsin gif olarak :D
-
Kimleri görüyorum orda :) hoşgeldin Designer ;)
-
hoşbulduk cnm :D birileri meydanı boş bulmuşta.. bakiim dedim noluyo :D
-
Designer bunu yazdı:
hoşbulduk cnm :D birileri meydanı boş bulmuşta.. bakiim dedim noluyo :D
oo Slm hoca :) -
oo rene :D a.slm abicim..
-
Kardeş O Zaman Bana Bi tane banner Yapın Size Host Vereyim. Yanlış Anlamayın Host KArşılık Değil Güzellik Olsun Diye.. www.askerialan.com sitem örnek bannerlar içinde www.askerialan.com/banner.swf www.askerialan.com/banner1.swf askerialan sitesinin renklerine göre buoyutları örneklerle aynı olacak Askeri Alan Web Group YAzacak Hacking Falan Yazmayacak Biz HAckır Değiliz.. Kırmızı ve siyah ağırlıklı olacak herkese teşekkürler. Dediğim Gibi Yapan İStesin Benden Ne İSterse..
-
thePUNISHER bunu yazdı:
Ya kardes ben bişe soracam ben flash yaptım ve de bu flashı avatarımda kullanmak istiyorum bunu benım avatara koyabilmem için ne yapmam gerek benden gif yada jpeg... gibi olmasını istiyo ama bendeki flash sanırım swf. uzantılı vede kabul etmıyo bi yarıdım su kardasına ;)
Flash içinde tasarladığın grafik açıkken
file menüsünden -> Export a gel -> eğer hareketli gif avi vs istiyorsan Export movie 'yi seç jpg png gibi resim olarak çıktı alcaksan Export image a gel sanırım bu kadar bilgiyle flashta hazırladığın herşeyi her şekilde çıkarta bilirsin dışarıya teşekkür etmene gerek yok!
-
Grafik konusunda baya iddialısın yani.... kafadan "öğretirim" die girdiğine göre.. o yazsaydın bi homepage adreside aklımız uçsun.. bi gif 200 kb olmalımı sence? biraz daha sıksan 400 kb a 40x40 pixel bir istanbul masalınının bir bölümünü koyabilirsin gif olarak :D
Ne diyeyim +1
200 kb lık gif çok iyi usta