Grafiker Arayanlar ( Stajer )
-
up - işin görülsün hocam
-
@ evet beyler bi kaç arkadaşımız pm'den ulaştı, biz işimizi sağlam kazığa bağlayalım :)
iş sebebi ile adaya gideceğimden dolayı biraz yoğun olacağım, pm ile ulaşırsanız cok iyi olur :) -
konu up yardım bekleniyor.
-
lan angara olaydı dakkada ayarladıydık gardaşşş
-
DevilKingtr bunu yazdı:
-----------------------------lan angara olaydı dakkada ayarladıydık gardaşşş
-----------------------------sağolasın kardeşim :)
-
Abi star tv için epeyi uğraştım iç yapıma ama ileri tarihli sözleşme olunca durum duraksadılar. Staj tarihinde gelmesini istediler, sözlü bir anlaşmadan fazlasını yapamayacaklarını söylediler.. Yoksa uğraştım koşturdum epeyi yani yanlış anlama :)
-
Antalya olsaydı hemn bizim şirkete aldırıdık
-
up - işin görülsün hocam
-
VideoJockey bunu yazdı:
-----------------------------Abi star tv için epeyi uğraştım iç yapıma ama ileri tarihli sözleşme olunca durum duraksadılar. Staj tarihinde gelmesini istediler, sözlü bir anlaşmadan fazlasını yapamayacaklarını söylediler.. Yoksa uğraştım koşturdum epeyi yani yanlış anlama :)
-----------------------------paşam benim çok teşekkür ettim (:
@nevropat sağolasın hocam :)
@u235 eyv kardeşim.
-
son up.
