Grafikerlik Kursu

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek
    Madcrazy bunu yazdı

    kurs denilen olayların hiçbir halta yaramadığını hala anlamadınızmı hocam ya

    hocam orası öylede sadece araştırılarak ne kadar öğreniceksin ve sonuçta kendin öğrenince bişey olmuyo ben grafikerim deyince  grafiker olunmuyo o kağıt parçası lazım işte


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nights_judge
    nights_judge's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Nisan/2008
    Erkek

    Ankarada gazi üniversitesi hocaları beltek kursları kapsamında veriyor grafikerlik eğitimi, kayıtlar bitti bildigim kadarıyla..ocakta aralıkta baslayacak tekrar.ben de gideceğim düşünürsen araştır 


    Yıllarca parazit gibi yaşayıp kim güçlüyse ona yakınlaşıp bizde sizdeniz pozu veren kişilik yoksunu yalaka köpekler;Bizim VATAN sevgimizi hayal bile edemezsiniz.Bizim adımız SONSUZLUĞA uzanırken; Çok ucuza sattığınız karekterlerinizi,büyük bedeller ödeyipte geri alamadığınız zaman adınızın sadece OYUNCAKÇI dükkanlarında satılan ucuz kuklalara verildiğini göreceksiniz..
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek
    nights_judge bunu yazdı

    Ankarada gazi üniversitesi hocaları beltek kursları kapsamında veriyor grafikerlik eğitimi, kayıtlar bitti bildigim kadarıyla..ocakta aralıkta baslayacak tekrar.ben de gideceğim düşünürsen araştır 

    saol hocam araştırıcam


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Daniel-Koo
    Daniel-Koo's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Ekim/2010
    Erkek

    Madem kurs (eğitim) almayı düşünüyorsan isim yapmış, alanında iyi eğitimlere yönelmen daha iyidir. 

    Önerebileceğim eğitim kurumları;

    BilgeAdam

    BaşarıSoft

    MedyaSoft

    Bilişim Merkezi (yamulmuyorsam)


    ------

    Bu eğitim kurumları seni profesyonel bir şekilde grafik tasarımcı olarak çıkarmaz. Bunu kafandan at bi kere. Nasıl olsa bana afedersin; zike zike öğreticekler kafası ile de gitme. 

    Sadece sana programı ve program üzerinden tasarım yapmayı öğretirler. Geri kalan her şey sende.. Alt yapısı olan rahatça daha iyi geliştirebilir kendini. Bu tarz kursları alt yapısı yani az biraz photoshop veya ai bilgisi olan alsın diyorum. 

    Sıfırdan gelen kişiler çok zorlanıyor çok. Tamam, yeteneği var ise çok rahat kavrar ve başarılı olur. 


    Tasarım işi, beyin zeka ve kültür işidir. Biraz da göz lazım.. Sadelik falan filan :) 

    Daniel-Koo tarafından 25/Eyl/12 20:55 tarihinde düzenlenmiştir

    ne diyon?
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek
    Daniel-Koo bunu yazdı

    Madem kurs (eğitim) almayı düşünüyorsan isim yapmış, alanında iyi eğitimlere yönelmen daha iyidir. 

    Önerebileceğim eğitim kurumları;

    BilgeAdam

    BaşarıSoft

    MedyaSoft

    Bilişim Merkezi (yamulmuyorsam)


    ------

    Bu eğitim kurumları seni profesyonel bir şekilde grafik tasarımcı olarak çıkarmaz. Bunu kafandan at bi kere. Nasıl olsa bana afedersin; zike zike öğreticekler kafası ile de gitme. 

    Sadece sana programı ve program üzerinden tasarım yapmayı öğretirler. Geri kalan her şey sende.. Alt yapısı olan rahatça daha iyi geliştirebilir kendini. Bu tarz kursları alt yapısı yani az biraz photoshop veya ai bilgisi olan alsın diyorum. 

    Sıfırdan gelen kişiler çok zorlanıyor çok. Tamam, yeteneği var ise çok rahat kavrar ve başarılı olur. 


    Tasarım işi, beyin zeka ve kültür işidir. Biraz da göz lazım.. Sadelik falan filan :) 

    bilgi için eyvallah hocam


    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    wert
    wert's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Eylül/2005
    Erkek

    bu konuya bir göz at bence

     

    http://www.tahribat.com/Forum-Bu-Zamanda-Herkes-Grafiker-163348/1/-/-/999999

    grafikerliğin kursla değil

    yetenek ile ilgili olduğunu anlarsın

     

    wert tarafından 25/Eyl/12 21:33 tarihinde düzenlenmiştir

    |sadece aptalların başarısı ders notu ile ölçülür|
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MiaD06
    MiaD06's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2012
    Erkek
    wert bunu yazdı

    bu konuya bir göz at bence

     

    http://www.tahribat.com/Forum-Bu-Zamanda-Herkes-Grafiker-163348/1/-/-/999999

    grafikerliğin kursla değil

    yetenek ile ilgili olduğunu anlarsın

     

    evet hocam öyle olduğunu bende biliyorum. zaten kendimde bazen bi kaç bişi tasarlıyorum ben sadece gitmelimiyim gitmemelimiyim diye soruyorum ama uğraşırsam başaracağımıda biliyorum! :)

    MiaD06 tarafından 25/Eyl/12 21:40 tarihinde düzenlenmiştir

    Tek isteğim MiaD'ımın dolması .. cart curt.
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    abdullahozcan
    abdullahozcan's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Haziran/2007
    Erkek

    izmirde olanlar güzelbahçe ilçesinde halk eğitim kursuna gelsinler hem ucuz hemde herşey öğretiyorlar


    Çoğu insan ömrünün en güzel yıllarını, bir apartman dairesinin odasında, televizyon seyrederek geçirir. Çoğu insan yirmi yaşında ölür ve seksen yaşında da gömülür
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    zone
    zone's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Ağustos/2009
    Erkek

    en ucuz geçerli sertifikayı nerden alabiliriz beyler o halde..

    benim çalışmalar idare eder bilenbilir bişiler karalıyoruzkendi çapımızda ama sertifika da olsa fena olmaz hani :D

     

Toplam Hit: 2123 Toplam Mesaj: 20