Grafikerlik Kursu
-
Madcrazy bunu yazdı
kurs denilen olayların hiçbir halta yaramadığını hala anlamadınızmı hocam ya
hocam orası öylede sadece araştırılarak ne kadar öğreniceksin ve sonuçta kendin öğrenince bişey olmuyo ben grafikerim deyince grafiker olunmuyo o kağıt parçası lazım işte
-
Ankarada gazi üniversitesi hocaları beltek kursları kapsamında veriyor grafikerlik eğitimi, kayıtlar bitti bildigim kadarıyla..ocakta aralıkta baslayacak tekrar.ben de gideceğim düşünürsen araştır
-
nights_judge bunu yazdı
Ankarada gazi üniversitesi hocaları beltek kursları kapsamında veriyor grafikerlik eğitimi, kayıtlar bitti bildigim kadarıyla..ocakta aralıkta baslayacak tekrar.ben de gideceğim düşünürsen araştır
saol hocam araştırıcam
-
Madem kurs (eğitim) almayı düşünüyorsan isim yapmış, alanında iyi eğitimlere yönelmen daha iyidir.
Önerebileceğim eğitim kurumları;BilgeAdam
Daniel-Koo tarafından 25/Eyl/12 20:55 tarihinde düzenlenmiştir
BaşarıSoft
MedyaSoft
Bilişim Merkezi (yamulmuyorsam)
------
Bu eğitim kurumları seni profesyonel bir şekilde grafik tasarımcı olarak çıkarmaz. Bunu kafandan at bi kere. Nasıl olsa bana afedersin; zike zike öğreticekler kafası ile de gitme.
Sadece sana programı ve program üzerinden tasarım yapmayı öğretirler. Geri kalan her şey sende.. Alt yapısı olan rahatça daha iyi geliştirebilir kendini. Bu tarz kursları alt yapısı yani az biraz photoshop veya ai bilgisi olan alsın diyorum.
Sıfırdan gelen kişiler çok zorlanıyor çok. Tamam, yeteneği var ise çok rahat kavrar ve başarılı olur.
Tasarım işi, beyin zeka ve kültür işidir. Biraz da göz lazım.. Sadelik falan filan :) -
Daniel-Koo bunu yazdı
Madem kurs (eğitim) almayı düşünüyorsan isim yapmış, alanında iyi eğitimlere yönelmen daha iyidir.
Önerebileceğim eğitim kurumları;BilgeAdam
BaşarıSoft
MedyaSoft
Bilişim Merkezi (yamulmuyorsam)
------
Bu eğitim kurumları seni profesyonel bir şekilde grafik tasarımcı olarak çıkarmaz. Bunu kafandan at bi kere. Nasıl olsa bana afedersin; zike zike öğreticekler kafası ile de gitme.
Sadece sana programı ve program üzerinden tasarım yapmayı öğretirler. Geri kalan her şey sende.. Alt yapısı olan rahatça daha iyi geliştirebilir kendini. Bu tarz kursları alt yapısı yani az biraz photoshop veya ai bilgisi olan alsın diyorum.
Sıfırdan gelen kişiler çok zorlanıyor çok. Tamam, yeteneği var ise çok rahat kavrar ve başarılı olur.
Tasarım işi, beyin zeka ve kültür işidir. Biraz da göz lazım.. Sadelik falan filan :)bilgi için eyvallah hocam
-
bu konuya bir göz at bence
http://www.tahribat.com/Forum-Bu-Zamanda-Herkes-Grafiker-163348/1/-/-/999999
grafikerliğin kursla değil
yetenek ile ilgili olduğunu anlarsın
wert tarafından 25/Eyl/12 21:33 tarihinde düzenlenmiştir -
wert bunu yazdı
bu konuya bir göz at bence
http://www.tahribat.com/Forum-Bu-Zamanda-Herkes-Grafiker-163348/1/-/-/999999
grafikerliğin kursla değil
yetenek ile ilgili olduğunu anlarsın
evet hocam öyle olduğunu bende biliyorum. zaten kendimde bazen bi kaç bişi tasarlıyorum ben sadece gitmelimiyim gitmemelimiyim diye soruyorum ama uğraşırsam başaracağımıda biliyorum! :)
MiaD06 tarafından 25/Eyl/12 21:40 tarihinde düzenlenmiştir -
izmirde olanlar güzelbahçe ilçesinde halk eğitim kursuna gelsinler hem ucuz hemde herşey öğretiyorlar
-
en ucuz geçerli sertifikayı nerden alabiliriz beyler o halde..
benim çalışmalar idare eder bilenbilir bişiler karalıyoruzkendi çapımızda ama sertifika da olsa fena olmaz hani :D
