folder Tahribat.com Forumları
linefolder İnternet Siteleri
linefolder Greads.Net • Bilginizi Paraya Dönüştürebileceğiniz E-Kütüpane



Greads.Net • Bilginizi Paraya Dönüştürebileceğiniz E-Kütüpane

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozdemyr
    ozdemyr's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    Merhaba Tahribat.com sakinleri,

    Size yeni hayata geçirdiğim bir projeyi tanıtmak istiyorum. Projemin adı Greads ve şu an http://greads.net adresinde barınıyor.

    Greads bir dijital döküman alım-satım sitesi. E-kitap, dergi, akademik makale vb. üst düzey dökümanlar alıp-satabileceğiniz gibi ham data (örn. e-posta listeleri), blog yazısı, powerpoint ya da latex şablonları vb. şeyleri de satabilirsiniz. Yani sitenin yapısı genel itibariyla yazılı dijital dökümanlara odaklanmakla beraber farklı türdeki şeyler de satılabilir.

    Sitede "programming, hacking & security, politics, graphic design, comics, crypto-currencies, literature" vb. şeklinde onlarca topic mevcut.

    Sitenin işleyişinden biraz bahsetmek gerekirse:

    • Kullanıcılar yayınlayacakları dökümanlarını ücretsiz olarak siteye yüklerler.
    • Dökümanlarını iki lisans opsiyonuyla satabilirler: Regular License (E-kitap, makale vb. gibi bir çok kişiye satılabilir ürünler için). Complete License (Ham data, SEO makaleleri, satılık blog yazıları, özel sipariş vb. gibi bir kere satılabilen ve satıldığında tüm haklarıyla alıcıya ait olan ürünler için)
    • Alıcılar istedikleri ürünleri sepete ekleyerek satınalma işlemini PayPal ile tamamlarlar ve işlem sonrasında ürünü download etme yetkisine erişirler.
    • Tutar, ürün sahibinin Greads.net bakiyesine yüklenir ve para Greads.net havuz hesabında bekletilir.
    • Kullanıcılar site üzerindeki bakiyeleri $5 olduğunda para çekme talebinde bulunabilirler ve tutar 1 iş günü içerisinde PayPal hesaplarına aktarılır.

    Sistemin işleyişi özetle bu, yani özetle aracılık faaliyeti gösteren tüm sitelerdeki aynı rutinler.

    Tahribat.com olarak sizin de web güvenliği ve hacking konusundaki makalelerinizi ve e-kitaplarınızı "Hacking & Security" topic'i altında görmekten şeref duyarız.

    Herhangi sorularınız için contact[at]greads.net adresini kullanabilirsiniz. Teşekkürler

     

     

    ozdemyr tarafından 22/Eki/15 17:37 tarihinde düzenlenmiştir
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    angels_demos
    angels_demos's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Haziran/2006
    Erkek

    çok güzel olmuş tebrik ederim. içerik ve yaygınlığı arttırıldığında müthiş olur

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Pisibaliqi
    Pisibaliqi's avatar
    Kayıt Tarihi: 11/Aralık/2009
    Erkek

    korsana karşı bir önlem var mı hacı? 

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    makets
    makets's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Ocak/2010
    Erkek
    Hocam hayirli olsun seninle özelden konusmak isterim,
    Hatta telimi gondereyim telden konuşalım, elimde bir proje
    var senin projeyle birlestirilebilir

     

  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RockZs
    RockZs's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Haziran/2002
    Erkek

    çok güzel görünüyor. başarılar dilerim. büyük bir proje gibi duruyor. rica etsem sitenin donanım ve yazılımsal teknik altyapısı hakkında bilgi verebilir misin?

  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TheLaz
    TheLaz's avatar
    Kayıt Tarihi: 20/Aralık/2009
    Erkek

    Güzel projeye benziyor başarılar dilerim. 

  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TiThousand
    TiThousand's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Kasım/2013
    Erkek

    Aklı başında biri. Proje yolunda giderse herşey çok değişecek. 

    Destekliyorum seni. 

  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    iKlotho
    iKlotho's avatar
    Kayıt Tarihi: 06/Haziran/2015
    Erkek
    Pisibaliqi bunu yazdı

    korsana karşı bir önlem var mı hacı? 

    Aynen başka insanların internette sattığı dokümanları bu sitede ben bedava versem ya da daha ucuz bi fiyata satsam sorun olmuyacak mı?

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ozdemyr
    ozdemyr's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Haziran/2015
    Erkek

    Yorumlarınız için çok teşekkür ederim, gerçekten bana cesaret verdiniz.


    angels_demos bunu yazdı

    çok güzel olmuş tebrik ederim. içerik ve yaygınlığı arttırıldığında müthiş olur

     Çok sağolun, inşallah desteklerinizle. Sadece site üzerinde üyeliğinizin bulunması bile benim için çok değerli şu aşamada.

    iKlotho bunu yazdı
    Pisibaliqi bunu yazdı

    korsana karşı bir önlem var mı hacı? 

    Aynen başka insanların internette sattığı dokümanları bu sitede ben bedava versem ya da daha ucuz bi fiyata satsam sorun olmuyacak mı?

     Korsana karşı sitenin kendi ekosistemi içinde otomat bir önlemi yok (zaten sanırım mümkün de değil). Bunu üçüncü parti web servisleriyle aşmayı düşünüyorum. Örneğin Copyscape tarzı denetleyiciler, arama motorları ve elektronik dökümanların yaygın olarak bulunduğu Issuu, Scribd vb. mecraalardan incelenecek ve ondan sonra yayına alınacak. Zaten ürünler editör onayından geçmeden satışa sunulmuyor. Yine sitedeki "Report This Item" özelliği sayesinde telif hakkı ihlali bildirilebiliyor. İhtimalleri sıfıra indirmek elbette imkansız. Elden geleni yaptıktan sonra her halükarda durumu garantiye almak için tüm sorumluluğu kullanıcının kendisine yüklüyorum.

    makets bunu yazdı
    Hocam hayirli olsun seninle özelden konusmak isterim,
    Hatta telimi gondereyim telden konuşalım, elimde bir proje
    var senin projeyle birlestirilebilir

     RockZs bunu yazdı

    çok güzel görünüyor. başarılar dilerim. büyük bir proje gibi duruyor. rica etsem sitenin donanım ve yazılımsal teknik altyapısı hakkında bilgi verebilir misin?

     Çok sağolun, özel mesaj atıyorum şimdi bahsettiğiniz konularla alakalı.

    Yorumlarınız ve değerlendirmeleriniz için tekrardan çok teşekkür ediyorum

    ozdemyr tarafından 11/Eki/15 00:35 tarihinde düzenlenmiştir
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    kafkavari
    kafkavari's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Şubat/2010
    Erkek

    Hocam gerçekten arkadaşlarımızın bu denli kaliteli projeler ürettiğini gormek beni çok mutlu ediyor. 

    Ordan burdan kırpma birşey degl. Bariz açık açık sağlam gumbur gumbur proje insaAllah duacinizim kısa zamanda iyi yerlere gelirseniz.

    Ek olarak yazılım yayınlama süreçleri ile ilgili sizden ve tecrubelerinizden bilgi almak isterim.

    PM atarsanz çoksevinirim.

     

    Muridemize tekrardan başarılar diliyorum.

     

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Hunter
    j4x
    j4x's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2005
    Erkek

    Hocam güzel bir proje fakat eğer yapmadıysan dosya indirmek yerine flash tarzı birşey ile bölüm bölüm okutmayı düşünmelisin. Mümkün olduğunca dumplanmasını zorlaştırmalısın. Telif hakkıyla önleniyor olsaydı bu işler internet e-kitap kaynıyor olmazdı. Bir dosyayı bir ya da birkaç defa satarsın ondan sonra korsana düşer diğer türlü.

     

     

    j4x tarafından 11/Eki/15 01:42 tarihinde düzenlenmiştir