Grip İçin Doğal Formülünüz
-
Merhaba arkadaşlar grip için sogukalgınlıgı için dogal olarak ney yapıyonuz formulunu paylaşssın herkezde yararı dokunsun deniyelim :D
-
Sahsen ozel bir sey yapmiyorum, o kendi kendine geciyor.
-
cezve veya çaydanlık içine;
ıhlamur, kekik, reyhan, elma kabuğu, limon kabuğu, tarçın, karabiber, şeker, nane.
bunların hepsini karıştırıp kaynatıyoruz. ardından limon suyunu bardağa koyup üzerine bu karışımı süzerek ekliyoruz.
bal varsa bal da ekleyin. sonra afiyetle için karışımın tadı güzel ve etkilidir. günde 1 kez içmeniz kafi olacaktır.
-
pessimist bunu yazdı:
-----------------------------cezve veya çaydanlık içine;
ıhlamur, kekik, reyhan, elma kabuğu, limon kabuğu, tarçın, karabiber, şeker, nane.
bunların hepsini karıştırıp kaynatıyoruz. ardından limon suyunu bardağa koyup üzerine bu karışımı süzerek ekliyoruz.
bal varsa bal da ekleyin. sonra afiyetle için karışımın tadı güzel ve etkilidir. günde 1 kez içmeniz kafi olacaktır.
-----------------------------
deniyicem bunu yokmu daha farklı şeyler :) -
en iyisi doğal.ilaç içme hacı.1 yararı varsa 10zararı var.benim midemi ilaçlar mahv etdi.vitamini hap olarak bile içme.
-
hocam doktora gidersen 1 haftada gitmessen 7 günde iyileşirsin :D yani iki türlüde 7 gün max beklersin. Tabi insan vucuduna göre değişiyor. Şu anda bu yazıyı okurken bi yanda tylolhot içiyorum :D bendede var o mübarek hastalık ve üzerimde kazak sanki soba yanındaymışım gibi. Güzel bi terledikten sonra hastalığının büyük bi yüzdesini atarsın
-
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------hocam doktora gidersen 1 haftada gitmessen 7 günde iyileşirsin :D yani iki türlüde 7 gün max beklersin. Tabi insan vucuduna göre değişiyor. Şu anda bu yazıyı okurken bi yanda tylolhot içiyorum :D bendede var o mübarek hastalık ve üzerimde kazak sanki soba yanındaymışım gibi. Güzel bi terledikten sonra hastalığının büyük bi yüzdesini atarsın
-----------------------------
, hocam tylahot u içdigim zaman kalp çarpıntısı bı sıcaklama kafaya yapıyo yani bildigin kafa :D ondan içmiyorum ama etkli diyorlar onada -
Explosive bunu yazdı:
-----------------------------
HanDsomE bunu yazdı:
-----------------------------
hocam doktora gidersen 1 haftada gitmessen 7 günde iyileşirsin :D yani iki türlüde 7 gün max beklersin. Tabi insan vucuduna göre değişiyor. Şu anda bu yazıyı okurken bi yanda tylolhot içiyorum :D bendede var o mübarek hastalık ve üzerimde kazak sanki soba yanındaymışım gibi. Güzel bi terledikten sonra hastalığının büyük bi yüzdesini atarsın
-----------------------------
, hocam tylahot u içdigim zaman kalp çarpıntısı bı sıcaklama kafaya yapıyo yani bildigin kafa :D ondan içmiyorum ama etkli diyorlar onada
-----------------------------şu anda o kafa bende de yaptı :D bide midemde bozuk sanırım bulantı vs de var her sene çeşitli vürüsler dolaşıyo piyasada:D
-
battaniyeye sarıl yat bol bol terle. Yatamıyosanda ayaklarını sıcak tut kalın bişeyler giy ayagına herbişey ayaklardan başlıyor.
Ayrıyetten sıcak çorba veya çay vb şeyler iç.
-
başım ağrıyosa parol içiyorum sinüzit var başka bişi işe yaramıyo.
Boğaz ağrıyosa çok iğrençtir ama sıvı yağ içiyorum.
Kalan herşey için ölümüne ıhlamur limon :D
-
Sarımsak tabiki en iyisi :) http://tr.wikipedia.org/wiki/Sarımsak Burdan bakabilirsin. grip, nezle, ses kısıklığı, astım rahatsızlıklarına, bademcik, romatizma ve eklem enfeksiyonlarına, öksürük ve bronşite iyi geldiği soylenmekte.
