GTA 4 Çıktı!
-
Pc ye çıkmayacağını söyledi yapımcılar zaten. konsollara çıktı ps3 ve xbox için. xbox zaten oyunu kaldıramıyor xbox bozuluyor :P yapımcılar konsoldan büyük gelir elde etmeyi bekliyor konsolların kanını emince az gelecek para ve pc içinde çıkaracaklar muhtemelen ama bu da 2009 u bulur heves etmeyin yani.
-
hp32 bunu yazdı:
-----------------------------
oyunda hiç hava aracı yok tamamen kalkmış
-----------------------------helikopter var :D
-
http://www.youtube.com/watch?v=TecLbWk8A3w
Videosu var grafikleri süper olmuş...
-
ps3 xbox için çıkıyor malesef pc için yok :(
-
o oyunda konsolla oynanmazki ates ederken filan gicik oluyor fare klvaye olacakki yildizlar full olsun alayini yakarim :D
-
ByKarizmaTurk bunu yazdı:
-----------------------------http://www.youtube.com/watch?v=TecLbWk8A3w
Videosu var grafikleri süper olmuş...
-----------------------------Bu oyun değil reklam.
-
bu sefer adamların parmaklarını yapmışlar heralde eskilerinde adamların parmakları birleşik ti :D
-
449.99 doları olan amazon.com dan sipariş verebilir ps3 + gta4 şeklinde http://www.amazon.com/PlayStation-Bonus-Spider-Man-Blu-ray-Grand/dp/B0017LDHT2/ref=sr_1_4?ie=UTF8&s=electronics&qid=1209495444&sr=8-4
-
Pc içinde çıkar paniğe gerek yok.
-
kendimi hem şanslı hem şanssız sayıyorum :D öncelikle ps3 üm var şanslıyım oyunu alıp oynayabilirim lakin oyunun tr satış fiyatı 174 kağıt okadar para veremem :D yine ebay dan alacağız yine 1 ayda elimize geçecek :D o değilde ebay de de teklif yok bekliyorum :D
Toplam Hit: 4217 Toplam Mesaj: 27
