Gta 4 Kaldırırmı?
-
crack değiştirceksin.
Grafik sürücülerini update et.Physx ve DirectX güncelle.
-
MrRankeR bunu yazdı:
-----------------------------
win 7 64 bit işletim sistemi
AMD athlon(tm) II X4 620 Processor 2.6Ghz
Gigabyte GA-MA74GM-S2H anakart
4gb ddr2 800mhz ram
NVIDIA GeForce 9600 GT 1 gb 256bu sistemle sorunsuz oynadım 2 defa bitirdim.
senin sistemin bundan daha iyi ama ilk zamanlar ram hatası alıyordum çözünürlükle oynadım biraz sonra düzeldi
bence sende grafik ayarlarına bi bak altta zaten durum çubuğu var kalite seçimine bağlı olarak ne kadar ram kullanacağı falan gösteriyor ona falan dikkat et mutlaka çalışır.
edit: Ben şunuda uygulamıştım:
oyuna girdikten sonra ESC ye basın
yukardaki menüden Game i seçin
Son olarak Clip Capture ayarını Off a getirin
-----------------------------arkadaşım çok sağol cevapların için ama bide nasıl yapıcamı anlatırsan minnettar olurum nasıl oynarın ram ayarları ile
-
bak yapacağın işlem şu
oyunu normal bir şekilde başlat
oyuna girdikten sonra ESC ye bas
yukardaki menüden Game i seç en sağdadır
Son olarak Clip Capture ayarını Off a getiroff yaptıktan sonra bir önceki menüye dön ve Graphics e gir
burada video mode, view distance gibi ayarlar vardır, anlamıyorsan video mode haricindeki ayarları kurcalama illede kurcalıcaksanda orjinal halini not al :)
neyse video mode ayarlarını ekran kartının destekleyeceği şekilde değiştir senin için 1024x768 75 mhz uygun olur
bunu seçince altta resourche usage diye bir gösterge var o gösterge kırmızı olursa ekran kartında yetersizlik var demektir, yeşilse problem yoktur,
kırmızı ise daha düşük video ayarları yapman gerekir, video modeden bunu değiştirebilirsin kolay gelsin.
yinede anlışılmayan bişey olursa pmdende yardımcı olurum, ama bu yazdığım ayarlarla rahat bir şekilde oynatır.
-
MrRankeR bunu yazdı:
-----------------------------
bak yapacağın işlem şu
oyunu normal bir şekilde başlat
oyuna girdikten sonra ESC ye bas
yukardaki menüden Game i seç en sağdadır
Son olarak Clip Capture ayarını Off a getiroff yaptıktan sonra bir önceki menüye dön ve Graphics e gir
burada video mode, view distance gibi ayarlar vardır, anlamıyorsan video mode haricindeki ayarları kurcalama illede kurcalıcaksanda orjinal halini not al :)
neyse video mode ayarlarını ekran kartının destekleyeceği şekilde değiştir senin için 1024x768 75 mhz uygun olur
bunu seçince altta resourche usage diye bir gösterge var o gösterge kırmızı olursa ekran kartında yetersizlik var demektir, yeşilse problem yoktur,
kırmızı ise daha düşük video ayarları yapman gerekir, video modeden bunu değiştirebilirsin kolay gelsin.
yinede anlışılmayan bişey olursa pmdende yardımcı olurum, ama bu yazdığım ayarlarla rahat bir şekilde oynatır.
-----------------------------çok sağol arkadşım da bide yükledikten sonra adamı taşırken ilk bölümde bi yerden sonra yol gözükmüyor sadece trafik aydınlatmaları gözüküyor neden acaba
-
hocam o bilgisayarda kaldırmazsa artık hangi bilgisayar kaldırır düşünmek gerek tabiki kaldırır :D kaldırma kuvveti yüksektir emin ol :):)
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam o bilgisayarda kaldırmazsa artık hangi bilgisayar kaldırır düşünmek gerek tabiki kaldırır :D kaldırma kuvveti yüksektir emin ol :):)
-----------------------------SAĞOL ARKADAŞIM AMA Bİ OYNAYAMADIM VALLA
-
hocam oyunların grafik kart ayarlarıda vardır biraz uğraş googleden forumlara bak vardır elbet seninle aynı sorunu olan.
-
tahref156 bunu yazdı:
-----------------------------
hocam oyunların grafik kart ayarlarıda vardır biraz uğraş googleden forumlara bak vardır elbet seninle aynı sorunu olan.
-----------------------------CRYSİS DE OYNAYAMIYORUM YA AMA ONUN NEDENİ SANIRIM 64 BİT OLMASINDAN İŞLETİM SİSTEMİMİN
-
şuan deli oldum oyun yüzünden i7 / 4 gb ram / 1gb nvidia geforce 335m ekran kartım var lowdada kasıyo highdada highda o dediğniz yer kırmızı değil yeşil ama kasıyo oyun nedenini bilen varmıdır?
-
physx yukle
