Gta 4 Kaldırırmı?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Emrow
    Emrow's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 17/Mart/2007
    Erkek

    crack değiştirceksin.

    Grafik sürücülerini update et.Physx ve DirectX güncelle.

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    MrRankeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    win 7 64 bit işletim sistemi

    AMD athlon(tm) II X4 620 Processor 2.6Ghz
    Gigabyte GA-MA74GM-S2H anakart
    4gb ddr2 800mhz ram
    NVIDIA GeForce 9600 GT 1 gb 256

    bu sistemle sorunsuz oynadım 2 defa bitirdim.

    senin sistemin bundan daha iyi ama ilk zamanlar ram hatası alıyordum çözünürlükle oynadım biraz sonra düzeldi

    bence sende grafik ayarlarına bi bak altta zaten durum çubuğu var kalite seçimine bağlı olarak ne kadar ram kullanacağı falan gösteriyor ona falan dikkat et mutlaka çalışır.

     

    edit: Ben şunuda uygulamıştım:


    oyuna girdikten sonra ESC ye basın
    yukardaki menüden Game i seçin
    Son olarak Clip Capture ayarını Off a getirin


    -----------------------------

    arkadaşım çok sağol cevapların için ama bide nasıl yapıcamı anlatırsan minnettar olurum nasıl oynarın ram ayarları ile


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    MrRankeR
    MrRankeR's avatar
    Kayıt Tarihi: 12/Nisan/2010
    Erkek

    bak yapacağın işlem şu

    oyunu normal bir şekilde başlat

    oyuna girdikten sonra ESC ye bas
    yukardaki menüden Game i seç en sağdadır
    Son olarak Clip Capture ayarını Off a getir

    off yaptıktan sonra bir önceki menüye dön ve Graphics e gir

    burada video mode, view distance gibi ayarlar vardır, anlamıyorsan video mode haricindeki ayarları kurcalama illede kurcalıcaksanda orjinal halini not al :)

    neyse video mode ayarlarını ekran kartının destekleyeceği şekilde değiştir senin için 1024x768 75 mhz uygun olur

    bunu seçince altta resourche usage diye bir gösterge var o gösterge kırmızı olursa ekran kartında yetersizlik var demektir, yeşilse problem yoktur,

    kırmızı ise daha düşük video ayarları yapman gerekir, video modeden bunu değiştirebilirsin kolay gelsin.

    yinede anlışılmayan bişey olursa pmdende yardımcı olurum, ama bu yazdığım ayarlarla rahat bir şekilde oynatır.


    Hayat; nefes aldıgımız anların toplamı degil nefesimizi kesen anların toplamıdır.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    MrRankeR bunu yazdı:
    -----------------------------

    bak yapacağın işlem şu

    oyunu normal bir şekilde başlat

    oyuna girdikten sonra ESC ye bas
    yukardaki menüden Game i seç en sağdadır
    Son olarak Clip Capture ayarını Off a getir

    off yaptıktan sonra bir önceki menüye dön ve Graphics e gir

    burada video mode, view distance gibi ayarlar vardır, anlamıyorsan video mode haricindeki ayarları kurcalama illede kurcalıcaksanda orjinal halini not al :)

    neyse video mode ayarlarını ekran kartının destekleyeceği şekilde değiştir senin için 1024x768 75 mhz uygun olur

    bunu seçince altta resourche usage diye bir gösterge var o gösterge kırmızı olursa ekran kartında yetersizlik var demektir, yeşilse problem yoktur,

    kırmızı ise daha düşük video ayarları yapman gerekir, video modeden bunu değiştirebilirsin kolay gelsin.

    yinede anlışılmayan bişey olursa pmdende yardımcı olurum, ama bu yazdığım ayarlarla rahat bir şekilde oynatır.


    -----------------------------

    çok sağol arkadşım da bide yükledikten sonra adamı taşırken ilk bölümde bi yerden sonra yol gözükmüyor sadece trafik aydınlatmaları gözüküyor neden acaba


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    hocam o bilgisayarda kaldırmazsa  artık hangi bilgisayar kaldırır düşünmek gerek tabiki kaldırır :D kaldırma kuvveti yüksektir emin ol :):)


    🥒
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam o bilgisayarda kaldırmazsa  artık hangi bilgisayar kaldırır düşünmek gerek tabiki kaldırır :D kaldırma kuvveti yüksektir emin ol :):)


    -----------------------------

    SAĞOL ARKADAŞIM AMA Bİ OYNAYAMADIM VALLA


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    tahref156
    tahref156's avatar
    Kayıt Tarihi: 08/Ekim/2009
    Erkek

    hocam oyunların grafik kart ayarlarıda vardır biraz uğraş googleden forumlara bak vardır elbet seninle aynı sorunu olan.


    🥒
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    YasamaK
    YasamaK's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 29/Ağustos/2010
    Erkek

    tahref156 bunu yazdı:
    -----------------------------

    hocam oyunların grafik kart ayarlarıda vardır biraz uğraş googleden forumlara bak vardır elbet seninle aynı sorunu olan.


    -----------------------------

    CRYSİS DE OYNAYAMIYORUM YA AMA ONUN NEDENİ SANIRIM 64 BİT OLMASINDAN İŞLETİM SİSTEMİMİN


    SEVİŞİRKEN EN ZEVKLİ OLAN ŞEY.. tamam, dikkatinizi çektim. ne kadar meraklısınız böyle şeylere terbiyesizliğin lüzumu yok yani :D (, sessizce öldürüyor.)
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DaSpOnGe
    DaSpOnGe's avatar
    Kayıt Tarihi: 05/Nisan/2008
    Erkek

    şuan deli oldum oyun yüzünden i7 / 4 gb ram / 1gb nvidia geforce 335m ekran kartım var lowdada kasıyo highdada highda o dediğniz yer kırmızı değil yeşil ama kasıyo oyun nedenini bilen varmıdır?


    You think you've travelled far and never seen the stars :)))
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    7-19
    7-19's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 26/Haziran/2007
    Erkek

    physx yukle


    la liberte ne meurt jamais.
Toplam Hit: 5813 Toplam Mesaj: 33