Gta 5'İ En Ucuz Nereden Alabilirim ?
-
mkyb bunu yazdı
http://www.greenmangaming.com/s/tr/en/pc/games/action/grand-theft-auto-v-sa/
(SA) demiş nedir ? Ayrıca oyunu steam üstünden mi veiriyor nasıl oluyor ?
oyunu nuvemden aldım bıtırdım offlıne ı onlınde da gorev yaptım bır suru fakat bır sure sonra onlıne oyun secenegını oyuna gırerken goremedım otomatık olarak offlıne story e gırdı offlıneda sorun yok ıken oradan karakter secımı ıle onlıne gırmeye her denedıgımde hata aldım oyun kapandı.Gecen gun tekrar sıldım oyunu kurdum. Ilk nısanda olmamıstı sıldım yenıden ındırdıgımde olmustu . Fakat su anda offlıne a bıle gıremıyorum amk hashlerde sorun yok almanca olan ufak bır uygulama ıle kontrol edıyorum sorun yok ama oyun acılmıyor amk .offline da razıyım ama cılmıyor.
Bu arada oyun dırekt steamdan ınmıyor sanırım rockstar ıle ındırıyorsun . ben oyle ındırdım gercı nuveemden aldım ama. satmayı dusunuyorum 100 lıraya .765k usd var kruma armored vs arabalar var 2 tane ev var onlarda 1.5 mılyon usd eder sanırım
-
Benden alabilirsin dsfdsf.
-
uygun bi fiyattan social club hesabımı satabilirim arkadaşlar ilgilenenler özel mesaj yollayabilir
-
Cracklerde sorun yok abi Reloaded ın crackini dene ben o şekilde bitirdim oyunu :)
