GTA V‘İn İlk Resmi Trailer‘I.
-
dakikalar kaldı..
bekliyoruz :)
bakalım Rockstar yine agızları acık bırakacak mı ?
bu arada sitede olası bir cökme bekliyorum sahsen, su an oyunun fanları kitlenmistir bilgisayar basına.
edit :
Vice City & San Andreas karısımı bir sehir olmus sanırım.
grafiklere de aldanmamak lazım yine, bana daha iyi yapılabilirmis gibi geldi.
edit 2 :
büyük ihtimalle san andreas'a dönüyoruz, hatta kesin :)

-
tam konuyu açıyodum :W beklemedeyiz 2 dk :W
editbidüt: fena değil :| -
ohaaa diyorum yuh süper olmuş
-
oyyşşş. orjinalini alıcam.
-
Rockstar yardırmıs gene vay amk.
-
ağzım açık izledim.
edit : sadece lafın gelişi. ama çok iyi.
-
minimum gereksinimi nolur ki acaba.
-
optimizasyon iyi olsunda ne olursa olsun
-
Rockstargames döktürmüş yine
Videoya bakılırsa on numara bir şey geliyor umarım göründüğü gibi olur :D
Yalnız içimden bir his sistem gereksinimleri dudak uçuklatacak gibi geliyor :S
-
Ağzım açık izledim
Fakat bir yandanda üzüldüm bunu oynayacak bir sistem olmadığı için
vay anasını ya bari internet cafede falan denk gelsekte orada oynasak :D
-
Gta4 ü kaldıran her pc bunu da kaldırır motor aynı motor. San andreas olacağı kesinleşti erken çıksa da oynasak :( rockstar yine ps3 ve xbox için önce çıkarıp pcye 1 sene sonra çıkarırsa yüzüne bile bakmam.
