

Günah Keçisi | 2011 | DVDSCR | Kaliteli Görüntü | 220Mb
-
kaç ayro? :D
-
Media Player , klite codec player , Quick Time Player ile denedim açmadı bunu neyle açıcaz müridler ses var görüntü yok
-
aktas_967 bunu yazdı:
-----------------------------
Media Player , klite codec player , Quick Time Player ile denedim açmadı bunu neyle açıcaz müridler ses var görüntü yok
-----------------------------Codec paketini tekrar kur hocam. Bende sorunsuz olarak açıldı. Bu arada görüntü pek de iyi değil ama buna da şükür :D
-
aktas_967 bunu yazdı:
-----------------------------
Media Player , klite codec player , Quick Time Player ile denedim açmadı bunu neyle açıcaz müridler ses var görüntü yok
-----------------------------Gom player sorunsuz açtı.
-
haha güzel yapmışlar
ama ailecek izlenilmez :D
-
Amatörlüğü aşırı yansıtmış filmde, bir kaç sahnesinde feci güldüm şezlongla götürüyor ya çekip :D:D
birde, abi arkandayız diyo -
- he bi oraya geçmediğiniz kaldı
diyo :D
Aşırı komik değil ama bazı yerlerindede, kendince geçmişi hakkında duygusal mesaj vermiş, ben şahsen tevbe ettiğini bir demeç izlemiştim 2006 da falan tevbe etmiş herhalde :|
Film'in ismi o sahneye çok uymuş, bir yerde başkan o bu geliyor istemiyoruz diyor, siz diyo herşeyi yapın sonra günah keçisi ben olayım diyor ki haklıda :| o film'i izlemeyen adam nerden tanısın şahin k yı ?
Önce yap sonra günahı onun boynuna de onun gibi birşey mesajlar iyi :D -
eline sağalık hocam arıyordum varya :)
-

bu sahnede yıkıldım :D bu resim herşey anlatıyo :)))))))))))))))
-
çok tırttı fılm zaman kaybı dıyebılırız
-
DJ_Alper bunu yazdı:
-----------------------------

bu sahnede yıkıldım :D bu resim herşey anlatıyo :)))))))))))))))
-----------------------------Ne anlatıyor :D Filmin ana fikrini mi :D