Günaydın Ey Müridler
-
Tüm müridlere günaydın :) aslında öyle canlı ve süpersonik mutlu değilim ancak bi günaydın demek istedim herkese... Birbirinize günaydın diyin ki gününüz aydın olsun... Birbirinize günaydın diyin, ateistlerede günaydın, Müslümanlarada günaydın, sağcılarada solcularada günaydın... Hep tartışma hep küfür nereye kadar, illaki birilerine bi başlık altında küfür etmişsinizdir bugüne kadar, ya hiç günaydın dediniz mi? Alayınıza günaydın ulan :D hadi işe gidecek olana hayırlı işler, okula gidecek olana iyi dersler, kahvaltı yapana afiyet olsun, benim gibi işsiz güçsüzlerde gitsin uyumaya devam etsin...
not: çok içimden geldi diye yazdım, tutup hergün yapsak ban yeriz :F ama bugünlük bi günaydın diyin herkese bu konuda...
not2: kendimi sabah programı yapan radyocular gibi hissettim :D hadi iyi günler cümleten,esen kalın sağlıcakla kalın =)
-
günaydım hacım..
saat olmuş 6.40 :D gidip bende yatayım artık :D
-
esSelamun Aleykum
-
BarisYigit bunu yazdı
günaydım hacım..
saat olmuş 6.40 :D gidip bende yatayım artık :D
Aynen akşama doğru uyanırım artık:D Şimdiden iyi akşamlar herkese:D
-
GoldenBoy bunu yazdı
esSelamun Aleykum
bu da kapak olsun konuyu açana =P
edit
konu sahibine not : imana gel putperest pezevenk
Prometheus tarafından 09/Eki/12 07:17 tarihinde düzenlenmiştir -
Sosyal demokratından komünistine her çeşit solcular ve koyu dindar yobaz müslümanlar hariç günaydın herkese :)
Fatih tarafından 09/Eki/12 07:11 tarihinde düzenlenmiştir -
bu neyin kafası amk.
-
SABAH'EL HAYR . . .
-
Ulan çok içimden geldi bugün de böyle bişey yapayım dedim, milletle birlikte bikere olsun ben de sövmeyeyim de iyi bişey yapayım dedim bi günaydın dedim yine din+siyaset tartışması çıktı amk :D
@prometheus:uff snne be slk .s.sedit: arabistanda da sabah olmuş,onlarında sabah şerifleri hayrolsun =)
aliyk bunu yazdıSABAH'EL HAYR . . .
ekleme: vidyoyu izlememiştim ama ahmet hoca her ne kadar saçmalıyor olsada haklılık payı da mevcut, adam doğru diyor millet birbirine yabancılaştı. İşte bu yüzden herkese,hepinize günaydın (:
@gizemli: bişeyin kafası değil, illa küfretmek için muhalefet olmak için yahut birşeyler sormak ya da öğretmek için mi yazmak gerekir? Bir sabah da günaydın diyeyim de millet şu forumda bi kere olsun bigününü aydın geçirsin birbirine giydirmeden tartışmadan diye düşündüm ama olmadı, yine gol değil...
wasd tarafından 09/Eki/12 07:40 tarihinde düzenlenmiştir -
günaydin taho ailesi ,
-
s.a günaydın..
