Güneş Panelleri Arıyorum
-
müridler ist de oturuyorum büyükçekmece tarafları bildiğiniz güneş panelleri saten dükkanlar var mı büyük değil küçük araba motoru çalıştıracak kadar falan ?
-
İstanbulu bırak internnette bile gani gani var. Yalnız araba motoru kaç volt ve ne kadar akım çeker.? Ayrıca yolverme ve şarj devrelerini de bulman gerekir.
-
http://www.gunes-pili.com/
-
oyuncak araba motorundan bahsediyorsun heralde.Dc motor anlamında.ufak orta çaplı bir parça işini görür az biraz heralde.Çok atmayayım ama ençok 50TLye halledersin gibi panel olayını.istanbulda rahat bulursun karaköy civarlarında felan heralde.istanbullular adres verebilir.
-
Walla benimde klima var klimayı çalıstırıcak kadar olursa bende düşünüyorum bu şekilde bi panel .
-
HiyarliBaba bunu yazdı:
-----------------------------
Walla benimde klima var klimayı çalıstırıcak kadar olursa bende düşünüyorum bu şekilde bi panel .
-----------------------------klimaya büyük bir panel lazım. anca uzun vadede kar edersin onla da
-
PoLLBuLL bunu yazdı:
-----------------------------
HiyarliBaba bunu yazdı:
-----------------------------
Walla benimde klima var klimayı çalıstırıcak kadar olursa bende düşünüyorum bu şekilde bi panel .
-----------------------------klimaya büyük bir panel lazım. anca uzun vadede kar edersin onla da
-----------------------------+ olarak pahalı.2000 + XXXX lirayı felan gözden çıkarman lazım tamamen sistem için hocam.
-
internetten araştır bence iyice direk mağazaya dalma düdüklerler
-
müridler bende biliyorum interneti 15 20 liralık şey için kargo masrafı değmez ikincisi 8 v 750 mAh olsa yeter zaten ben tek parça aramorum küçük küçük oluyor 5x5 şeklinde falan
-
Küçük birşey arıyorsun. www.DealExtreme.com dan bulabilirsin. Hem kesinlikle daha ucuz hemde kargo bedava. 8V 0.75A demek teoride 6W, pratikte başım ağrımasın dersen 15W lık panel ister.Ayrıca 8V motoru sağlıklı sürmen icin en az 11-12V çıkışlı panel bulmalısın zira kayıplar ve yolverme devrelerindeki eksilmelerle anca 8V alırsın.
-
dealextreme de var bayağı :D
incele istersen site sağlamdır yolluyorlar dolandırıcılık gibi bişey başıma gelmedi gelende duymadım
bişey sipariş etmiştim pakette yoktu bizimle irtibata geçin diyorlardı bende geçmedim :D adamlarda 4$ rım kaldı :D
