folder Tahribat.com Forumları
linefolder Bilim Teknik Teknoloji
linefolder Güneş"İn Bir Parçasını Çalabilir Miyiz?



Güneş"İn Bir Parçasını Çalabilir Miyiz?

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek

    sıkıyosa yaklassinlar. insansiz gönderecekler ve geri gelmeyecek. sadece lekelerine yaklasmak bilmem kac mega büyüklükte atom patlamasini bile geciyor. sacmalamis bir proje. ayrica ellemedikleri günes kalmisti onuda elleyin rahatlayin a.q..

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    ShockMan
    ShockMan's avatar
    Kayıt Tarihi: 29/Eylül/2004
    Erkek
    cagatay09 bunu yazdı:
    -----------------------------

    sıkıyosa yaklassinlar. insansiz gönderecekler ve geri gelmeyecek. sadece lekelerine yaklasmak bilmem kac mega büyüklükte atom patlamasini bile geciyor. sacmalamis bir proje. ayrica ellemedikleri günes kalmisti onuda elleyin rahatlayin a.q..


    -----------------------------
    Hacım rahat ol, Elleyemezler, Evrende belkide Her şeye elleyecek insan ama bir tek yıldızlara Elleyemeyecekler buna emin olabilirsin, Çünkü evrende bilinen hiç bir madde O yükseklikte Isıya dayanamaz, Hiç ama hiç bir madde ve sistem o ısıyı yenemez, Bu Açıdan dokunulmaz ve bakir kalacak olan her daim Yıldızlar olacaktır.

    Onlar Evrenin Tek bakir kalacak varlıklarıdır.


    Net ortamı, tek tük de olsa iyi dostluklar sağlamışsa bile, vefasızlığı ile ünlüdür..!
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    FOXXLY
    FOXXLY's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Haziran/2006
    Erkek

    cyrpt bunu yazdı:
    -----------------------------
    alakasız olacak ama FOXXLY AVATARINA NE OLDU ::)
    -----------------------------

    bunca zaman boşu boşuna aqp ye küfretmişsim :|

    buılutun dediği gibi : " akp ye oy verdik sizi skmeye hak verdik " :D

     

     

    şaka şaka :D espirik :D geçen garfiyıldın çizgi filmini izledim oradan aklıma geldi sewiyom bu kediyi :D

     

    bide bu kediyi sewiyom, tam benim tipim, ye iç yat :D 


    kelimeler albayım bazı anlamlara gelmiyor.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    jannissary
    jannissary's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Eylül/2007
    Erkek

    her eve bi güneş parçası iyi olurdu lan aslında :|

    behlül:şükrü şu güneşi yakta g*tümüz donmasın ev soğuk

    şükrü:hemen abi!

     

    pakize:necati güneşi içime kaçtı

    necati:boşver dursun orda daha ateşli olursun:|

    vs vs vs


    15-17 yaşları arasında ham bünyeli,cahil,karanlık beyinler tarafından yetişmiş geleceğin statükocu elitleriyle bayağı ve gereksiz tartışmalardan sıkıldığımdan dolayı artık siyasi tartışmalarda boy göstermeyeceğim. o konulara yazanlara dışardan bakıp cahilliklerini nasıl kustuklarını son derece iyi görebiliyorum.size kolay gelsin. isteyen herkes üstüne alınabilir. gocunduysanız pm atabilirsiniz.
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cagatay09
    cagatay09's avatar
    Kayıt Tarihi: 15/Haziran/2006
    Erkek
    shockman bunu yazdı:
    -----------------------------
    cagatay09 bunu yazdı:
    -----------------------------

    sıkıyosa yaklassinlar. insansiz gönderecekler ve geri gelmeyecek. sadece lekelerine yaklasmak bilmem kac mega büyüklükte atom patlamasini bile geciyor. sacmalamis bir proje. ayrica ellemedikleri günes kalmisti onuda elleyin rahatlayin a.q..


    -----------------------------
    Hacım rahat ol, Elleyemezler, Evrende belkide Her şeye elleyecek insan ama bir tek yıldızlara Elleyemeyecekler buna emin olabilirsin, Çünkü evrende bilinen hiç bir madde O yükseklikte Isıya dayanamaz, Hiç ama hiç bir madde ve sistem o ısıyı yenemez, Bu Açıdan dokunulmaz ve bakir kalacak olan her daim Yıldızlar olacaktır.

    Onlar Evrenin Tek bakir kalacak varlıklarıdır.


    -----------------------------
    su anda öyle görünüyor. karbon-karbon muhabbetide sacma geldi. 1000leri bulan isiyi hadi zapdetti diyelim milyonu bulan isi derecesini zapdetmeleri imkansiz. ya uzak dursunlar günesden arastirma arastirma derken bokunu cikaracaklar. su yasam kaynagi aha iste yazin gördük suyu..! hava dediler onunda a.koyduk.. toprak zaten iyice verimsizlesti kimyasallardan.. bi günes kaldi.. onuda rahat bırakinsinlar yaws...
Toplam Hit: 2381 Toplam Mesaj: 16