Güneş"İn Bir Parçasını Çalabilir Miyiz?
-
sıkıyosa yaklassinlar. insansiz gönderecekler ve geri gelmeyecek. sadece lekelerine yaklasmak bilmem kac mega büyüklükte atom patlamasini bile geciyor. sacmalamis bir proje. ayrica ellemedikleri günes kalmisti onuda elleyin rahatlayin a.q..
-
cagatay09 bunu yazdı:
-----------------------------sıkıyosa yaklassinlar. insansiz gönderecekler ve geri gelmeyecek. sadece lekelerine yaklasmak bilmem kac mega büyüklükte atom patlamasini bile geciyor. sacmalamis bir proje. ayrica ellemedikleri günes kalmisti onuda elleyin rahatlayin a.q..
-----------------------------
Hacım rahat ol, Elleyemezler, Evrende belkide Her şeye elleyecek insan ama bir tek yıldızlara Elleyemeyecekler buna emin olabilirsin, Çünkü evrende bilinen hiç bir madde O yükseklikte Isıya dayanamaz, Hiç ama hiç bir madde ve sistem o ısıyı yenemez, Bu Açıdan dokunulmaz ve bakir kalacak olan her daim Yıldızlar olacaktır.Onlar Evrenin Tek bakir kalacak varlıklarıdır.
-
cyrpt bunu yazdı:
-----------------------------
alakasız olacak ama FOXXLY AVATARINA NE OLDU ::)
-----------------------------bunca zaman boşu boşuna aqp ye küfretmişsim :|
buılutun dediği gibi : " akp ye oy verdik sizi skmeye hak verdik " :D
şaka şaka :D espirik :D geçen garfiyıldın çizgi filmini izledim oradan aklıma geldi sewiyom bu kediyi :D
bide bu kediyi sewiyom, tam benim tipim, ye iç yat :D
-
her eve bi güneş parçası iyi olurdu lan aslında :|
behlül:şükrü şu güneşi yakta g*tümüz donmasın ev soğuk
şükrü:hemen abi!
pakize:necati güneşi içime kaçtı
necati:boşver dursun orda daha ateşli olursun:|
vs vs vs
-
shockman bunu yazdı:
-----------------------------
cagatay09 bunu yazdı:
-----------------------------sıkıyosa yaklassinlar. insansiz gönderecekler ve geri gelmeyecek. sadece lekelerine yaklasmak bilmem kac mega büyüklükte atom patlamasini bile geciyor. sacmalamis bir proje. ayrica ellemedikleri günes kalmisti onuda elleyin rahatlayin a.q..
-----------------------------
Hacım rahat ol, Elleyemezler, Evrende belkide Her şeye elleyecek insan ama bir tek yıldızlara Elleyemeyecekler buna emin olabilirsin, Çünkü evrende bilinen hiç bir madde O yükseklikte Isıya dayanamaz, Hiç ama hiç bir madde ve sistem o ısıyı yenemez, Bu Açıdan dokunulmaz ve bakir kalacak olan her daim Yıldızlar olacaktır.Onlar Evrenin Tek bakir kalacak varlıklarıdır.
-----------------------------
su anda öyle görünüyor. karbon-karbon muhabbetide sacma geldi. 1000leri bulan isiyi hadi zapdetti diyelim milyonu bulan isi derecesini zapdetmeleri imkansiz. ya uzak dursunlar günesden arastirma arastirma derken bokunu cikaracaklar. su yasam kaynagi aha iste yazin gördük suyu..! hava dediler onunda a.koyduk.. toprak zaten iyice verimsizlesti kimyasallardan.. bi günes kaldi.. onuda rahat bırakinsinlar yaws...
