Günün Fotoğrafı -2
-
fotoshop
-
efrasyap bunu yazdı:
-----------------------------fotoshop
-----------------------------sen bu resimden bunumu anladın.
-
Kişisel seçim desem herkes küfredicek en iyisi allah akıl fikir versin..
-
Bu ne alaka anlamadım ?
Türbanı sözde dinin emri olduuğu için konuşuyoruz. Ama bunla ne ilgisi warki? :|
Yine giymek weya giymemek adamın kendi elinde. Görürsem kıçımla gülerim. Çünkü ahlaki değerler denen bişey war.
Bu şekilde giyinen insanlar, BU ÇAĞDA genellikle normal karşılanmaz. -
Fuzulli bunu yazdı:
-----------------------------
Araya kaçmış la pantalon - sort fecii
-----------------------------ahahahah ayrintilara takilmayin hoca ))))
-
Seni piyasaya sürenin .... Neyse.....
-
-
c0der bunu yazdı:
-----------------------------
sakallı top lan bu sakallı *pne.
-----------------------------Ne diyodu recep ivedik kamyoncuya Şakirin Gelini ha bu o işte :))
-
kartalkethuda bunu yazdı:
-----------------------------
bunu da sakallı diye mi koydun :)
-----------------------------
SÜPERSİN HOCAM :D -
Tam Şempanze lavuk yaa :D AMK. GORİLİ :)
Toplam Hit: 6118 Toplam Mesaj: 40
