Gürcistan Batum Gezisi
-
çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir
-
ibrahimeren bunu yazdı
çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir
Ucakla git...mumkun oldugunca eski model taksilere bin daha ucuz cunku...havalimanindan sehir merkezi 7 lari...1 lari = 1.2 Tl...batum da turk mahallesine ugrama :D
Tiflis e git mesela ama bi bok yok...batum'da gez dur...kumar oyna mesela :D
-
NuLL29 bunu yazdı
karı kız için gidiyorsan trabzonu es geçme derim :)
trabzondayım hocam biraz bilgilendir bakalım bizi :D
-
KILICH bunu yazdıibrahimeren bunu yazdı
çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir
Ucakla git...mumkun oldugunca eski model taksilere bin daha ucuz cunku...havalimanindan sehir merkezi 7 lari...1 lari = 1.2 Tl...batum da turk mahallesine ugrama :D
Tiflis e git mesela ama bi bok yok...batum'da gez dur...kumar oyna mesela :D
direk uçaka binip mi gidiyoruz, resmi evrak pasaport vs gereklimi?
-
ibrahimeren bunu yazdıKILICH bunu yazdıibrahimeren bunu yazdı
çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir
Ucakla git...mumkun oldugunca eski model taksilere bin daha ucuz cunku...havalimanindan sehir merkezi 7 lari...1 lari = 1.2 Tl...batum da turk mahallesine ugrama :D
Tiflis e git mesela ama bi bok yok...batum'da gez dur...kumar oyna mesela :D
direk uçaka binip mi gidiyoruz, resmi evrak pasaport vs gereklimi?
Hic birseye gerek yok...ucaga binip gidiyosun o kadar...yaninda kimligin olsun yeter...
-

Aklıma bu resmi getirdin"
-
KILICH bunu yazdıibrahimeren bunu yazdıKILICH bunu yazdıibrahimeren bunu yazdı
çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir
Ucakla git...mumkun oldugunca eski model taksilere bin daha ucuz cunku...havalimanindan sehir merkezi 7 lari...1 lari = 1.2 Tl...batum da turk mahallesine ugrama :D
Tiflis e git mesela ama bi bok yok...batum'da gez dur...kumar oyna mesela :D
direk uçaka binip mi gidiyoruz, resmi evrak pasaport vs gereklimi?
Hic birseye gerek yok...ucaga binip gidiyosun o kadar...yaninda kimligin olsun yeter...
eyv hocam peki türk parası geçerlimi ? dolar falan mı yaptıralım
-
e_yigit bunu yazdı
Merhaba Beyler, Mayıs ayında 3 5 kafadar Batuma gitip hem gezmek hem de rus votkası içmek istiyoruz. Deneyimi olan, bilgisi olan müritlerden yorum almak isteriz. Belki merak edenler de vardır.
Şöyle bir duyum da aldık; orda sataşan para isteyen çok oluyormuş, olurda kavgaya filan karışanları nezarete atıp zukuyolarmış. Nezaretten çıkması hem zor hemde iletişim araçlarını kullanamıyormuşsun. Sakıncalı gitmeyin diyolar... Napak gidek mi?
hocam gidin hiç birşey olmuyor ben son ses müzikle tesisatla türkiyede gibi gezdim ne sataşan oldu ne ters bi bakan :D anasını aglattım trafik kurallarına bile uymadım abartmıyorum bir kişi bile bir polis bile :D denk gelmedi
-
smnz bunu yazdı
hocam girişler ücretlendirilmiş diye biliyorum bu haftasonu zam gelmiş arabayla 60tl kişi başı ise 15tl olmuş sanırım
Artvin'in Hopa ilçesi Sarp Sınır Kapısı'ndan Gürcistan'a kimlikle geçiş ücretinin 1 TL'den 15 TL'ye yükseltilmesi ve paranın gümrük görevclilerince tahsil edilmeye başlanması nedeniyle, kapıda görev yapan 12 işçinin işine son verildi.
İki ülke arasında 31 Mayıs 2011'de imzalanan kimlikle geçiş protokolü 11 Aralık 2011'de uygulamaya konuldu. Bunun üzerine Hopa Kaymakamlığı, Sarp Sınır Kapısı'nda oluşturulan Kimlikle Geçiş İrtibat Bürosu'nda 12 kişiyi asgari ücretle işe başlattı. Sınırdan kimlikle geçiş için 1 TL bandrol ücreti alınmaya başlanması sonrasında, bölgeden çok sayıda insanın kumar için gittikleri, Batum'da çok miktarda para kaybettiği yolundaki şikayetler giderek arttı. Bir süre önce Sarp Sınır kapısında incelemelerde bulunan Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı da, Gürcistan'a kimlikle geçiş ücretinin 15 TL'ye yükseltileceğini açıkladı. Konuya ilişkin yasal düzenleme kısa süre önce resmi gazetede yayınlandı ve uygulamaya konuldu.
GÜMRÜK GÖREVLİLERİ TAHSİL EDECEK
Sarp'tan Gürcistan'a geçişlerde, yurt dışı çıkış harcı olarak alınan 15 TL'nin gümrük görevlilerince tahsil edilmeye başlanması nedeniyle, Kimlikle Geçiş İrtibat Bürosu kapatıldı ve görevli 12 personelin işine son verildi. İşlerine son verilmesi nedeniyle zor durumda kalan işçilerin Artvin Valiliği'ne dilekçelerle başvurarak yardım istediği belirtildi
-
ibrahimeren bunu yazdıKILICH bunu yazdıibrahimeren bunu yazdıKILICH bunu yazdıibrahimeren bunu yazdı
çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir
Ucakla git...mumkun oldugunca eski model taksilere bin daha ucuz cunku...havalimanindan sehir merkezi 7 lari...1 lari = 1.2 Tl...batum da turk mahallesine ugrama :D
Tiflis e git mesela ama bi bok yok...batum'da gez dur...kumar oyna mesela :D
direk uçaka binip mi gidiyoruz, resmi evrak pasaport vs gereklimi?
Hic birseye gerek yok...ucaga binip gidiyosun o kadar...yaninda kimligin olsun yeter...
eyv hocam peki türk parası geçerlimi ? dolar falan mı yaptıralım
Dolarla git orada lari yaptie...her yerde lari geciyo...dolarla kaziklanirsin...1 gel (lari) =1.2 Tl... havalimanindan cikmadan degistir parani dovizcilerde...
