folder Tahribat.com Forumları
linefolder Genel
linefolder Gürcistan Batum Gezisi



Gürcistan Batum Gezisi

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek

    çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek
    ibrahimeren bunu yazdı

    çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir

    Ucakla git...mumkun oldugunca eski model taksilere bin daha ucuz cunku...havalimanindan sehir merkezi 7 lari...1 lari = 1.2 Tl...batum da turk mahallesine ugrama :D 

    Tiflis e git mesela ama bi bok yok...batum'da gez dur...kumar oyna mesela :D 


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Bulusma Fatihi
    Baracuda
    Baracuda's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Temmuz/2010
    Erkek
    NuLL29 bunu yazdı

    karı kız için gidiyorsan trabzonu es geçme derim :)

    trabzondayım hocam biraz bilgilendir bakalım bizi :D


    adam bana çay verdi çay. bana çay verdi. çay veren adam kötü olur mu hiç?
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    KILICH bunu yazdı
    ibrahimeren bunu yazdı

    çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir

    Ucakla git...mumkun oldugunca eski model taksilere bin daha ucuz cunku...havalimanindan sehir merkezi 7 lari...1 lari = 1.2 Tl...batum da turk mahallesine ugrama :D 

    Tiflis e git mesela ama bi bok yok...batum'da gez dur...kumar oyna mesela :D 

    direk uçaka binip mi gidiyoruz, resmi evrak pasaport vs gereklimi?


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek
    ibrahimeren bunu yazdı
    KILICH bunu yazdı
    ibrahimeren bunu yazdı

    çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir

    Ucakla git...mumkun oldugunca eski model taksilere bin daha ucuz cunku...havalimanindan sehir merkezi 7 lari...1 lari = 1.2 Tl...batum da turk mahallesine ugrama :D 

    Tiflis e git mesela ama bi bok yok...batum'da gez dur...kumar oyna mesela :D 

    direk uçaka binip mi gidiyoruz, resmi evrak pasaport vs gereklimi?

    Hic birseye gerek yok...ucaga binip gidiyosun o kadar...yaninda kimligin olsun yeter...


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanLev
    DanLev's avatar
    Banlanmış Üye
    Kayıt Tarihi: 01/Temmuz/2007
    Erkek

     

    Aklıma bu resmi getirdin"


    kontrol edebilir olduğum savaş, kontrolüm dışında ki barıştan her zaman daha iyidir...
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nereodi
    nereodi's avatar
    Kayıt Tarihi: 17/Haziran/2006
    Erkek
    KILICH bunu yazdı
    ibrahimeren bunu yazdı
    KILICH bunu yazdı
    ibrahimeren bunu yazdı

    çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir

    Ucakla git...mumkun oldugunca eski model taksilere bin daha ucuz cunku...havalimanindan sehir merkezi 7 lari...1 lari = 1.2 Tl...batum da turk mahallesine ugrama :D 

    Tiflis e git mesela ama bi bok yok...batum'da gez dur...kumar oyna mesela :D 

    direk uçaka binip mi gidiyoruz, resmi evrak pasaport vs gereklimi?

    Hic birseye gerek yok...ucaga binip gidiyosun o kadar...yaninda kimligin olsun yeter...

    eyv hocam peki türk parası geçerlimi ? dolar falan mı yaptıralım


    canısı| Keser gibi olma; hep bana, hep bana. Testere gibi ol Bir sana bir bana...
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    e_yigit bunu yazdı

    Merhaba Beyler, Mayıs ayında 3 5 kafadar Batuma gitip hem gezmek hem de  rus votkası içmek istiyoruz. Deneyimi olan, bilgisi olan müritlerden yorum almak isteriz. Belki merak edenler de vardır. 

    Şöyle bir duyum da aldık; orda sataşan para isteyen çok oluyormuş, olurda kavgaya filan karışanları nezarete atıp zukuyolarmış. Nezaretten çıkması hem zor hemde iletişim araçlarını kullanamıyormuşsun. Sakıncalı gitmeyin diyolar... Napak gidek mi?

    hocam gidin hiç birşey olmuyor ben son ses müzikle tesisatla türkiyede gibi gezdim ne sataşan oldu ne ters bi bakan :D  anasını aglattım trafik kurallarına bile uymadım abartmıyorum bir kişi bile bir polis bile :D  denk gelmedi


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    DanqerLine
    DanqerLine's avatar
    Kayıt Tarihi: 22/Mayıs/2012
    Erkek
    smnz bunu yazdı

    hocam girişler ücretlendirilmiş diye biliyorum bu haftasonu zam gelmiş arabayla 60tl kişi başı ise 15tl olmuş sanırım 

    Artvin'in Hopa ilçesi Sarp Sınır Kapısı'ndan Gürcistan'a kimlikle geçiş ücretinin 1 TL'den 15 TL'ye yükseltilmesi ve paranın gümrük görevclilerince tahsil edilmeye başlanması nedeniyle, kapıda görev yapan 12 işçinin işine son verildi.

    İki ülke arasında 31 Mayıs 2011'de imzalanan kimlikle geçiş protokolü 11 Aralık 2011'de uygulamaya konuldu. Bunun üzerine Hopa Kaymakamlığı, Sarp Sınır Kapısı'nda oluşturulan Kimlikle Geçiş İrtibat Bürosu'nda 12 kişiyi asgari ücretle işe başlattı. Sınırdan kimlikle geçiş için 1 TL bandrol ücreti alınmaya başlanması sonrasında, bölgeden çok sayıda insanın kumar için gittikleri, Batum'da çok miktarda para kaybettiği yolundaki şikayetler giderek arttı. Bir süre önce Sarp Sınır kapısında incelemelerde bulunan Gümrük ve Ticaret Bakanı Hayati Yazıcı da, Gürcistan'a kimlikle geçiş ücretinin 15 TL'ye yükseltileceğini açıkladı. Konuya ilişkin yasal düzenleme kısa süre önce resmi gazetede yayınlandı ve uygulamaya konuldu.

    GÜMRÜK GÖREVLİLERİ TAHSİL EDECEK

    Sarp'tan Gürcistan'a geçişlerde, yurt dışı çıkış harcı olarak alınan 15 TL'nin gümrük görevlilerince tahsil edilmeye başlanması nedeniyle, Kimlikle Geçiş İrtibat Bürosu kapatıldı ve görevli 12 personelin işine son verildi. İşlerine son verilmesi nedeniyle zor durumda kalan işçilerin Artvin Valiliği'ne dilekçelerle başvurarak yardım istediği belirtildi

     


    ABONE OLUN BEYLER PARA KASACAZ : https://www.youtube.com/gecehayatimiz
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    KILICH
    KILICH's avatar
    Kayıt Tarihi: 28/Haziran/2010
    Erkek
    ibrahimeren bunu yazdı
    KILICH bunu yazdı
    ibrahimeren bunu yazdı
    KILICH bunu yazdı
    ibrahimeren bunu yazdı

    çizik yazın sonunda bende gitmeyi düşünüyorum şöyle bilenler detaylı anlatırsa makbule geçer gitmek için ne yapmak lazım, gidince hangi şehirlere gidelim araçlamı yoksa otobüs, uçakla mı gitmek daha iyidir

    Ucakla git...mumkun oldugunca eski model taksilere bin daha ucuz cunku...havalimanindan sehir merkezi 7 lari...1 lari = 1.2 Tl...batum da turk mahallesine ugrama :D 

    Tiflis e git mesela ama bi bok yok...batum'da gez dur...kumar oyna mesela :D 

    direk uçaka binip mi gidiyoruz, resmi evrak pasaport vs gereklimi?

    Hic birseye gerek yok...ucaga binip gidiyosun o kadar...yaninda kimligin olsun yeter...

    eyv hocam peki türk parası geçerlimi ? dolar falan mı yaptıralım

    Dolarla git orada lari yaptie...her yerde lari geciyo...dolarla kaziklanirsin...1 gel (lari) =1.2 Tl... havalimanindan cikmadan degistir parani dovizcilerde...


    Senden Ölürcesine Kaçan,Başkasına Hayat Gibi Gider...
Toplam Hit: 8157 Toplam Mesaj: 25