Güzel Bir Çalıcı Lazım....
-
Şimdi arkadişler baba güzel bir çalıcı lazım winamp a karşı benim pc nin alerjisi var format attım hala hata veriyo hersey hayalbir ara vermiştin o olabilir yada pc yi kasmıyacak tasarımı güzel olcak bütün müzik ve video farmatlarını çalacak bişi varsa yardım.... ??
:(..... -
windows media Player 10
-
Kelv1n
hadi ya ciddimin lem baba onu biliyoz altarnetif istiyolar media player hayvan gibi estetik bişiler arıyom yaaa -
Bsplayer war belki işine yarayabilir türkce dil destegi falanda war eger istersen link werebılırım. ama daha cok film izlemek icin kullanilio
-
baba ver linki
-
winapmın a.q ben la bi poha yaramaz bendede hata weriyor mecburen win media player kullanıyorum
-
http://ftp.freenet.de/pub/filepilot/windows/multimedia/video/bsplayer/bsplayer140.830.exe
buyur :)) -
dostum saollasın ama daha başka birşeyler arıyorum
-
Selamlar;
eJay MP3 Station 2
Ya da
eJay Free Player -
baba link de versen?? :(.. HErseyhayal baba yap bi güzellik sen bulursun geçenlerdede vermiştin bişi format attım gitti ALOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO :))
-
bende de bi program var ama genellikle film için kullanılıyor
Toplam Hit: 3024 Toplam Mesaj: 24
