Güzel Bir Dizi İzleme Sitesi
-
bu aralar dizileri buradan takip ediyorum adamların tasarımları çalışmaları filan çok güzel. altyazı çalışmaları için not bölümleri var bilinmeyenleri açıkladıkları. kullandıkları script çok kullanışlı. sanırım 1 alternatif olarak kendi sunucularından yada özel bi upload yerinden veriyor ki donma sıkıntısı filan olmuyor sevdim onu. şu an beta imiş ama bunlar piyasayı götürür gibi geliyor bana.
hatta yaptıkları çok prof bi işe benziyor ve hemen çeviri grupları ile anlaşmışlar. aklıma direk "dizimag" ekibi geldi onların bir parmağı var mı bilmiyorum ama herifler işini şu an iyi yapıyor ki böyle götürürler umarım. hatta dizi izlerken izledim gibi bi butonları yok sanırım player üzerinden süreye göre otomatik atıyor ki bu özelliği dizimag hariç görmemiştik diğer sitelerde. uzun lafın kısası site güzel bi inceleyin uzun zaman sonra güzel kalite bi site bulmuş olabiliriz.
site: dizilab.com
-
Böyle özgün sitelere bayılıyorum ya..
-
güzel sisteme benziyor. Sağolasın hocam
-
Çoğu site bu tür görünümlü şekle geçti dil seçimli filan moda herhal
-
Bu adamlar baya iyi, video playerlarını kendileri yazmışlar yamulmuyorsam. Alt yazılar gömülü değil player üzerinden oynatılıyor, kaldığın yerden devam ediyor vs. Epeydir takip ediyorum kendilerini, videoları g+'a yüklüyolar sanırım nasıl yapıyorlarsa henüz patlamadı ellerinde :)
Şahsen script kalitesi olarak dizimagdan kat kat iyi, resimleri bile dinamik çekiyor.. :) -
Bir süredir kullandığım sitelerden bir tanesi. Bazı dizi bölümlerinin eksik olması ya da bazen altyazıların oldukça geç çıkması nedeniyle başka yerlere yönelsem de genelde bu siteden seyrediyorum dizileri. En güzel özelliği sayfayı yenilediğinde kaldığın yerden devam etmesi. En kötü özelliği diziyi önbelleğe alsın diye beklediğinde bir süre sonra hata verip sayfayı yenilemesi.
Bir de reklam koydular son günlerde. Zorunlu olarak 10-15 saniye seyrediyorsun ama olsun diğer siteler gibi bir rahatsız ediciliği yok.
-
1049 bunu yazdı
Bir süredir kullandığım sitelerden bir tanesi. Bazı dizi bölümlerinin eksik olması ya da bazen altyazıların oldukça geç çıkması nedeniyle başka yerlere yönelsem de genelde bu siteden seyrediyorum dizileri. En güzel özelliği sayfayı yenilediğinde kaldığın yerden devam etmesi. En kötü özelliği diziyi önbelleğe alsın diye beklediğinde bir süre sonra hata verip sayfayı yenilemesi.
Bir de reklam koydular son günlerde. Zorunlu olarak 10-15 saniye seyrediyorsun ama olsun diğer siteler gibi bir rahatsız ediciliği yok.
reklam bende 5sn oynatıyor youtube gibi. bi kez çıkınca site kapatana kadar tekrar gelmiyor :/
player için yazmışlar sanırım uğraşıyorlar çözerler gibi. ekip her kimse sağlam olarak ilerliyorlar prof. olarak iş yapıyorlar ki böyle yaparlarsa ekmek yerler.
-
İbrahimin sitesi bu l4netly olan
-
digitalocean'dan 5 dolarlık hesap alıyorsun ubuntu kuruyorsun
- apache2
- transmission (webui özelliğini açıyorsun)
indirilenler klasörü olarak /var/www/html/senin oluşturdugun bi klasör
seçiyorsun
http://ip:port (kendi belirlediğin port) ile tranmission ui açıyorsun
torrentleri sıralıyorsun
"http://ip/senin oluşturdugun bi klasör" buradan direk linki alıp ister indirmeye başlayıp altyazıyı aynı klasöre koyarak izliyorsun
ister vlc player ile online izliyorsun (3 mbit bağlantıyla veya stabil olmayan bağlantı ile önerilmez, onun yerine üsttekini kullan)
uzun süredir bu şekilde izliyorum
3 mbit bağlantı ile 30-50 mb inmesini bekleyip 720p izliyorum
online dizi izleme sitelerindeki HD yazan ama çamur gibi olan görüntüleri izlemektense :)
5 dolarcık veremiyorsanız çamur izlemeye devam
YekteranBaymedir tarafından 27/Oca/15 01:48 tarihinde düzenlenmiştir -
-
trampfd bunu yazdı
Sevdim ben bunu. güncel tutuluyor belli ki daha bugün gelen dizilere baktım hepsi var
@Düzenleme : Dizilerin çoğunda 720p olmaması kötü olmuş ama umarım onu da yaparlar.
ndmylmz tarafından 27/Oca/15 12:30 tarihinde düzenlenmiştir
