Hack Haberleri & Teknoloji Gündemi
-
Başlığı yanlış seçmiş olabilirim kusura bakmayın, bu hafta siber güvenlik konusunda bayağı bir haber niteliği taşıyan olay oldu. Normalde kendi siteme yazı yazmıştım bu konular hakkında ama buraya koymak etik olmaz diye Teknoseyir sitesinin gündem değerlendirmesini paylaşmak istedim. Teknoseyir.com sitesi bayağı iyi bir site daha önce duymamış müridlere tavsiye ederim, eğer ilgi olursa her hafta bu konuya Gündem değerlendirmelerini ekleyebilirim
İlginizi çekebilecek konular ve hangi sürede bulundukları,
00:15:05 — Rusya Merkez Bankası: Hackerler 2 Milyar Ruble çaldı.
00:16:43 — İngiltere’de istihbarat birimlerine kişilerin sanal ortamda takibi için büyük yetkiler verildi.
00:16:43 — Amerika’da FBI’a takipte olan kişilerin bilgisayarlarına nerede olurlarsa olsunlar erişim hakkı verildi.
00:18:40 — Amerika’da mahkeme, Bitcoin hizmeti sağlayan firmanın üç yıllık kullanıcı kayıtlarını vermesine karar verdi.
00:19:50 — Dünyanın en büyük siber suç ağlarından Avalanche, uluslararası operasyon ile çökertildi.
00:21:10 — Router açığından faydalanılarak yapılan saldırıda bu kez hedef Almanya. Rusya şüpheli.
00:25:25 — Meşhur Android uygulamalarından Airdroid’te önemli güvenlik açığı.
00:26:35 — Android üzerinden 1 milyon gmail hesabını çalan malware: Gooligan. (Etkilenip etkilenmediğinizi bu linkten kontrol edebilirsiniz)
00:29:55 — Internet Arşivi, kendini koruyabilmek için Kanada’ya taşınıyor.00:35:40 — Firefox’ta önemli bir güvenlik açığı bulundu ve yamalandı.
https://www.youtube.com/watch?v=pFMs6lUtlp8
JpnTr tarafından 03/Ara/16 20:24 tarihinde düzenlenmiştir -
Ben ve bir kaç mürid TeknoSeyir sosyaldeyiz. Sizde gelin. 🙂
Facebook ve forum karışımı bir arayüzleri var.
-
Türkiye de bi dönem(2006-2010) hack team ler vardı . Hem kendi aralarında savaş vardı hem de sağa sola basıyolardı , onların haberlerini okumak kadar tat vermiyor be
-
mkyb bunu yazdı
Ben ve bir kaç mürid TeknoSeyir sosyaldeyiz. Sizde gelin. 🙂
Facebook ve forum karışımı bir arayüzleri var.
Hocam ben 2014 yılından beri üyeyim uzun bir süre de takıldım sosyalde ancak akış kaldırıldıktan sonra pek girmemeye başladım.
https://teknoseyir.com/u/jpntr26 buradan takip edebilirsin, bir ara yararlı yazılar paylaşıyordum sosyalde
---------------------------------------
@Seminerist hocam o kadar çok team hatırlıyorum ki. Netdevilz, GrayWolt, Woltaj, GrayHatz, SiberAktif, SqlKingz, Sonvuruş, Askeri-Darbe, TürkDevilz, All-Starz, MasterHack vs vs vs zamanında çok sağlam insanlar ile tanışma fırsatım oldu sanal alemde sonra bu işleri bırakınca neredeyse herkesle irtibatım koptu. Ama dediğin gibi eğlenceli zamanlardı
-
JpnTr bunu yazdımkyb bunu yazdı
Ben ve bir kaç mürid TeknoSeyir sosyaldeyiz. Sizde gelin. 🙂
Facebook ve forum karışımı bir arayüzleri var.
Hocam ben 2014 yılından beri üyeyim uzun bir süre de takıldım sosyalde ancak akış kaldırıldıktan sonra pek girmemeye başladım.
https://teknoseyir.com/u/jpntr26 buradan takip edebilirsin, bir ara yararlı yazılar paylaşıyordum sosyalde
---------------------------------------
@Seminerist hocam o kadar çok team hatırlıyorum ki. Netdevilz, GrayWolt, Woltaj, GrayHatz, SiberAktif, SqlKingz, Sonvuruş, Askeri-Darbe, TürkDevilz, All-Starz, MasterHack vs vs vs zamanında çok sağlam insanlar ile tanışma fırsatım oldu sanal alemde sonra bu işleri bırakınca neredeyse herkesle irtibatım koptu. Ama dediğin gibi eğlenceli zamanlardı
Skynmastersnake , cigicigi ( muttefik ) , cehennem , savsak ;) aklima gelenler
-
THT2005 bunu yazdıJpnTr bunu yazdımkyb bunu yazdı
Ben ve bir kaç mürid TeknoSeyir sosyaldeyiz. Sizde gelin. 🙂
Facebook ve forum karışımı bir arayüzleri var.
Hocam ben 2014 yılından beri üyeyim uzun bir süre de takıldım sosyalde ancak akış kaldırıldıktan sonra pek girmemeye başladım.
https://teknoseyir.com/u/jpntr26 buradan takip edebilirsin, bir ara yararlı yazılar paylaşıyordum sosyalde
---------------------------------------
@Seminerist hocam o kadar çok team hatırlıyorum ki. Netdevilz, GrayWolt, Woltaj, GrayHatz, SiberAktif, SqlKingz, Sonvuruş, Askeri-Darbe, TürkDevilz, All-Starz, MasterHack vs vs vs zamanında çok sağlam insanlar ile tanışma fırsatım oldu sanal alemde sonra bu işleri bırakınca neredeyse herkesle irtibatım koptu. Ama dediğin gibi eğlenceli zamanlardı
Skynmastersnake , cigicigi ( muttefik ) , cehennem , savsak ;) aklima gelenler
Darkdevilz vardı, her ne kadar hack sitesi sayılmasa da rootwarez.org vardı bir zamanlar :) turkddl.us sitesi vardı
Bir ara rw ve turkdll.us sitesinde bayağı takılmıştım
https://web.archive.org/web/20090312030031/http://turkddl.us/?
https://web.archive.org/web/20110902050302/http://rootwarez.org/
nostalji :D
JpnTr tarafından 03/Ara/16 21:06 tarihinde düzenlenmiştir -
https://www.youtube.com/watch?v=vC_2LL5yq_E
JpnTr tarafından 18/Ara/16 23:47 tarihinde düzenlenmiştir -
Cigicigi :W heygidi günler...
Eski den daha azdı millet daha çok hevesle bişeyler yapmaya çalışıyordu, şimdi ortalık çöp oldu hep.
mihni tarafından 19/Ara/16 11:16 tarihinde düzenlenmiştir -
Seminerist bunu yazdı
Türkiye de bi dönem(2006-2010) hack team ler vardı . Hem kendi aralarında savaş vardı hem de sağa sola basıyolardı , onların haberlerini okumak kadar tat vermiyor be
:'((
-
Bosluk bunu yazdıSeminerist bunu yazdı
Türkiye de bi dönem(2006-2010) hack team ler vardı . Hem kendi aralarında savaş vardı hem de sağa sola basıyolardı , onların haberlerini okumak kadar tat vermiyor be
:'((
😭
-
Şimdi onların hepsi çoluğa çocuga karışmış tbt de çekiliş konularına takılıyorlar :D
