folder Tahribat.com Forumları
linefolder Hertürlü Web tabanlı Saldırı Taktik ve Stratejileri
linefolder Hackerları Buraya Alalım | Kevgir Vulnerable VM



Hackerları Buraya Alalım | Kevgir Vulnerable VM

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo

    up olsun

  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    RETRET
    RETRET's avatar
    Kayıt Tarihi: 16/Eylül/2007
    Erkek

    virtualbox da denemek istiyorum hata veriyor. vmware kuracak makinem yok şu anda. nasıl çalıştırabiliriz?

    Sonuç Kodu:

    VBOX_E_FILE_ERROR (0x80BB0004)

    Bileşen:

    ApplianceWrap

    Arayüz:

    IAppliance {8398f026-4add-4474-5bc3-2f9f2140b23e}


    ulan hepiniz yaşlanmışlınız size inat ben yaşlanmayacam saç da ektirecem pilates de yapacam, götümü yiyin.
  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    RETRET bunu yazdı

    virtualbox da denemek istiyorum hata veriyor. vmware kuracak makinem yok şu anda. nasıl çalıştırabiliriz?

    Sonuç Kodu:

    VBOX_E_FILE_ERROR (0x80BB0004)

    Bileşen:

    ApplianceWrap

    Arayüz:

    IAppliance {8398f026-4add-4474-5bc3-2f9f2140b23e}

    Herhangi bi sorun vermiyor hocam bizim tarafta :(

  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    O Şimdi Astek
    deja-vu
    deja-vu's avatar
    Kayıt Tarihi: 07/Aralık/2007
    Erkek

    dalın :D


    Almanya Fatihi
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    crystalmeth
    crystalmeth's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2014
    Erkek

    hocam ? :D


    “Fortes Fortuna Adiuvat”
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Fikibok
    KaptaN
    KaptaN's avatar
    Üstün Hizmet Madalyası
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    crystalmeth bunu yazdı

    hocam ? :D

    Default username:pass => user:resu

     

    ilk mesajda var

     

    KaptaN tarafından 02/Mar/16 15:40 tarihinde düzenlenmiştir
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek

    metasploitable ile benzer yapida mi ? yoksa tamamen kendi isciliginiz mi? bi de sey, OS u ne?


    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    Milamber bunu yazdı

    metasploitable ile benzer yapida mi ? yoksa tamamen kendi isciliginiz mi? bi de sey, OS u ne?

    Benzer yapıda mı derken hocam ? Debian var arkaplanda kendi işçiliğimiz.

  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Milamber
    Milamber's avatar
    Kayıt Tarihi: 27/Mayıs/2009
    Erkek
    0x656e bunu yazdı
    Milamber bunu yazdı

    metasploitable ile benzer yapida mi ? yoksa tamamen kendi isciliginiz mi? bi de sey, OS u ne?

    Benzer yapıda mı derken hocam ? Debian var arkaplanda kendi işçiliğimiz.

    bilader yanlis anlama kotu anlamda soylemiyorum ama, arkadaslarin login oldugu ekran goruntusunde ubuntu yaziyor. ubuntu her ne kadar apt-get kullaniyor olsa da paket yonetimi icin. artik debian demek yanlis. 

     

    Metasploitable i incelediysen ne demek istedigimi bilirdin. elinize saglik. is yerinden firsat bulursam bir ara alip detayli bir inceleme cakabilirim.


    Fırtına koparmaktır işim... Uzaklar Yolcusu
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    nick6
    0x656e
    0x656e's avatar
    Kayıt Tarihi: 19/Mayıs/2012
    Homo
    Milamber bunu yazdı
    0x656e bunu yazdı
    Milamber bunu yazdı

    metasploitable ile benzer yapida mi ? yoksa tamamen kendi isciliginiz mi? bi de sey, OS u ne?

    Benzer yapıda mı derken hocam ? Debian var arkaplanda kendi işçiliğimiz.

    bilader yanlis anlama kotu anlamda soylemiyorum ama, arkadaslarin login oldugu ekran goruntusunde ubuntu yaziyor. ubuntu her ne kadar apt-get kullaniyor olsa da paket yonetimi icin. artik debian demek yanlis. 

     

    Metasploitable i incelediysen ne demek istedigimi bilirdin. elinize saglik. is yerinden firsat bulursam bir ara alip detayli bir inceleme cakabilirim.

    Yok yanlış anlamadım hocam ekran görüntüsüne bakmadım . ubuntu 14.04 olabilir evet haklısın.Debian olarak hatırlıyordum ve mobilden ekran görüntülerine bakmadan bunu yazdım neyse s.et :) İncelemenin sonuçlarını bekliyoruz.

    Bu arada bilader demez isen sevinirim hocam.

    aptitude :)

    0x656e tarafından 02/Mar/16 22:36 tarihinde düzenlenmiştir
Toplam Hit: 13693 Toplam Mesaj: 22
vulnerable vm kevgir canyoupwn