

Hackerları Buraya Alalım | Kevgir Vulnerable VM
-
up olsun
-
virtualbox da denemek istiyorum hata veriyor. vmware kuracak makinem yok şu anda. nasıl çalıştırabiliriz?
Sonuç Kodu:
VBOX_E_FILE_ERROR (0x80BB0004)
Bileşen:
ApplianceWrap
Arayüz:
IAppliance {8398f026-4add-4474-5bc3-2f9f2140b23e}
-
RETRET bunu yazdı
virtualbox da denemek istiyorum hata veriyor. vmware kuracak makinem yok şu anda. nasıl çalıştırabiliriz?
Sonuç Kodu:
VBOX_E_FILE_ERROR (0x80BB0004)
Bileşen:
ApplianceWrap
Arayüz:
IAppliance {8398f026-4add-4474-5bc3-2f9f2140b23e}
Herhangi bi sorun vermiyor hocam bizim tarafta :(
-
dalın :D
-
hocam ? :D

-
crystalmeth bunu yazdı
hocam ? :D

Default username:pass => user:resu ilk mesajda var
KaptaN tarafından 02/Mar/16 15:40 tarihinde düzenlenmiştir -
metasploitable ile benzer yapida mi ? yoksa tamamen kendi isciliginiz mi? bi de sey, OS u ne?
-
Milamber bunu yazdı
metasploitable ile benzer yapida mi ? yoksa tamamen kendi isciliginiz mi? bi de sey, OS u ne?
Benzer yapıda mı derken hocam ? Debian var arkaplanda kendi işçiliğimiz.
-
0x656e bunu yazdıMilamber bunu yazdı
metasploitable ile benzer yapida mi ? yoksa tamamen kendi isciliginiz mi? bi de sey, OS u ne?
Benzer yapıda mı derken hocam ? Debian var arkaplanda kendi işçiliğimiz.
bilader yanlis anlama kotu anlamda soylemiyorum ama, arkadaslarin login oldugu ekran goruntusunde ubuntu yaziyor. ubuntu her ne kadar apt-get kullaniyor olsa da paket yonetimi icin. artik debian demek yanlis.
Metasploitable i incelediysen ne demek istedigimi bilirdin. elinize saglik. is yerinden firsat bulursam bir ara alip detayli bir inceleme cakabilirim.
-
Milamber bunu yazdı0x656e bunu yazdıMilamber bunu yazdı
metasploitable ile benzer yapida mi ? yoksa tamamen kendi isciliginiz mi? bi de sey, OS u ne?
Benzer yapıda mı derken hocam ? Debian var arkaplanda kendi işçiliğimiz.
bilader yanlis anlama kotu anlamda soylemiyorum ama, arkadaslarin login oldugu ekran goruntusunde ubuntu yaziyor. ubuntu her ne kadar apt-get kullaniyor olsa da paket yonetimi icin. artik debian demek yanlis.
Metasploitable i incelediysen ne demek istedigimi bilirdin. elinize saglik. is yerinden firsat bulursam bir ara alip detayli bir inceleme cakabilirim.
Yok yanlış anlamadım hocam ekran görüntüsüne bakmadım . ubuntu 14.04 olabilir evet haklısın.Debian olarak hatırlıyordum ve mobilden ekran görüntülerine bakmadan bunu yazdım neyse s.et :) İncelemenin sonuçlarını bekliyoruz.
Bu arada bilader demez isen sevinirim hocam.
aptitude :)
0x656e tarafından 02/Mar/16 22:36 tarihinde düzenlenmiştir