Hadi Baklım Gıda Artık E-Ticarette
-
CEO bunu yazdı
wordpress çamkası gibi göründü bir anda benim gözüme.
tutacağını pek sanmıyorum..
insanlar organik ürün için ölüyor hocam gördükleri yerde saldırıyorlar
-
Mycity bunu yazdı
insanlar organik ürün için ölüyor hocam gördükleri yerde saldırıyorlar
evet Mycity'nin dediği aynı zamanda ürünleri pahalı bulan arkadaşlara da cevap oluyor. Bizim için pahalı çünkü organik-doğal-hakiki vesaire diye tabir edilen tüm ürünlerin çok geniş bir kitlesi ve potansiyeli var ve bu kitle; çokta yüksek olmayan belli bir gelir düzeyinin üzerinde ve organik-doğal-hakiki şeyleri yemeye ciddi bütçe arıyan tiplerden oluşuyor. ve bu alışverişi devamlı yapıyorlar. sonuç olarak, fiyat bir çok zaman bir işin yürümesi için pazarlama karması öğesi değildir. okullar yalan söylüyor :)
bence nicejob!
kurdo tarafından 05/Şub/13 23:29 tarihinde düzenlenmiştir -
Ne kadar saçma olmuş ya.Peynirin tadını beğenmedik diyelim ''Bu peynir çok tuzlu'' diyip geri verebilecek miyiz?
-
tutmaz bu proje
-
adamlar çok güzel proje yapmış , çatır çatır satacağına inanıyorum zaten yemeksepeti böyle bir işi düşünmeden yapmazdı
orda önemli olan fiyat değil bir çok ürünü eve sipariş edebilmeniz ve ürünlerde büyük ihtimal A kalitedir. oyüzden de bu fiyatların olması normal.
Herkez bilir mesela TubaKuruyemiş pahalıdır , ancak mal sağlamdır aynen onun gibi.
Organik okuyan biri olarak biz bu ürünleri orta-üst ve üst tabakaya üretiyoruz zaten.
