Hadi Biriniz Bana Androidli Telefon Satsın...
-
Şu ana kadar akıllı telefon furyasına girmemek için çok direndim ama artık farz oldu gibi. 2. el ve 250-300 lirayı aşmayacak bütçeli telefon satan mürit varsa iletişime geçelim.
Daha pahalı bir cihaz için Mayıs'ı beklemem gerekebilir.
Aradığım şartlar;
- Aktif olarak çalışır durumda olması,
- 2-3 sonra elimde patlamayacak olması,
- Tercihen android işletim sistemli olması,
- Markasının Samsung OLMAMASI
Saygılar sevgiler efenim...
-
Sony xperia tipo.Babama sıfırını doğu bank tan 410 liraya aldık.Tam fiyat performans telefonu.
-
ama artık farz oldu gibi.
zone tarafından 03/Nis/13 23:02 tarihinde düzenlenmiştir
derken o ne demek hocam :| öyle bir kelime not found yani .s .s :D
edit bu arada senin lugatta yaani bizim lugatta hala mevcut :) ( lugat bile arapça kökenli ona da dikkat )
__
htc al raaad edersin :) tam istediğin tarzda hem -
htc wildfire s var hocam daha sifir kutusunda sarz makinasinin kulakliginin poseti fln bile acilmamis bir kere dahi simkart takilmadi, garantili ocak ayinda islendi garantisi düsünürsen pm at.
-
mctatlises bunu yazdı
htc wildfire s var hocam daha sifir kutusunda sarz makinasinin kulakliginin poseti fln bile acilmamis bir kere dahi simkart takilmadi, garantili ocak ayinda islendi garantisi düsünürsen pm at.
fiyatı nedır hocam
-
htc desire hd var hocam içinde 16 gb en pahalısından hafıza kartı. Ama şuan yurtdışındayım yazı beklemen lazım :l
-
zone bunu yazdı
ama artık farz oldu gibi.
derken o ne demek hocam :| öyle bir kelime not found yani .s .s :D
__
htc al raaad edersin :) tam istediğin tarzda hembence konu başlığı daha enteresan inşallah satan çıkar istediğin telefeonu kolay gelsin
-
Samsung S 5360 Galaxy y var.
-
Telefon önerenlere genel mesaj; Hav maç?
-
İstanbuldaysan hiç zorlama bi Doğubank turu at, bütçene göre 2. el temiz bir cihaz bulursun muhtemelen
-
htc sensation vardi hocam 500 TL cikabilirsen verebilirim.
