Hadi Ev Yıkalım
-
yıkıcı değil yapıcı olalım
-
edit geçtim
-
sevdim bunu :D
-

-
cok zor lan. 2 bölümü gecemedim daha.
-
5te takildim yav napcaz orda hic bisi yok oyun basinda
-
daha önceden bitirmiştim zevkli bi oyun
-
anubisx bunu yazdı:
-----------------------------
ya daha güzel patlatıp yıkma oyunları yok mu
-----------------------------http://armorgames.com/play/4611/demolition-city-2
-
hocalar 20i geçemedim yahu ne acayip bi bölümdür
-
25 de tıkandım :S
Toplam Hit: 6679 Toplam Mesaj: 35
