folder Tahribat.com Forumları
linefolder Gündem - Güncel Konular
linefolder Hakkari Çukurca"Da Mayın Patladı 6 Şehit!!!



Hakkari Çukurca"Da Mayın Patladı 6 Şehit!!!

  1. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    Hakkari'nin Çukurca ilçesi Hantepe bölgesinde operasyona giden askeri aracın geçişi sırasında mayın patladı. Saldırıda 6 asker sehit oldu.


    Not: Şimdi gelde bu adamlarla masaya otur, yemin ediyorum elimde imkan olsa başlarını gövdelerinden ayırırdım.
    Bu iradesiz iktidarın taa amk,cümlesinin ecdadını sikiim.

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  2. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    cimbomlu_15
    cimbomlu_15's avatar
    Kayıt Tarihi: 24/Eylül/2007
    Erkek

    Hani tarihi fırsat vardı,hani çözüme çok yakındık bırakın Allah aşkına ya daha bu heriflerle değil görüşmek bunların topunu alıp katletmek lazım şerefsiz köpekler....

    Not:Bu arada ölen şehitlerimize Allah'tan rahmet diliyorum....Daha sabah haberlerde 89 doğumluların askere gidişlerini gösteriyordu yazık çok yazık....

     

    http://www.youtube.com/watch?v=bRsCMGV_-3s

  3. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    SpoofU
    SpoofU's avatar
    Kayıt Tarihi: 21/Mart/2008
    Erkek
    Offffff, delirmemek elde değil :@ :@, Artık yeter!

    Sevmem yazmayı, okumayı sevdiğim kadar.
  4. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    baron_27
    baron_27's avatar
    Kayıt Tarihi: 23/Ağustos/2005
    Erkek

    Allah belalarını versin bu bölücülüğe destek verenlerin. ellerine bişey geçiyo sanki hepsi sonunda gebereceklerini biliyorlar :@

     


    ///______________
  5. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    bu sıralar teröristlerin eylem yapacağı biliniyodu. istihbarat gelmişti. bence daha bu başlangıç.

    ve bence sorunu böyle dağda çatışmayla çözülmüyor. seçimlerde istediklerini aldılar. bişey yapmayacaklarını ilan etmişlerdi. şimdi yine bişieyler isteyeceklerdir. belli ki devlette vermemiş. 

    yani arkadaşlar işlerin iç yüzünü bilmeden boşuna sövmeyin. 


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  6. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    C_e_Z_a
    C_e_Z_a's avatar
    Kayıt Tarihi: 30/Ağustos/2005
    Erkek
    hocam bence iş yüzü şu - karayılan olacak deyyus dedi ' Bize ayrı bir parlemento ve özerk bir bölge verin'. Amaç bu,ve bizim iktidarsız iktidarımız ağzı açık am delisi gibi öyle bakıyo olanlara..Ses yok,bilgilendirme yok,açıklama yok...!

    Makaleyaz.Net - Türkiye'nin Makale Alım-Satım Platformu
  7. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    onaa özgürlükkk bunaaaa özgürlükkk hadi kardeş olalım yaşasın kültürlerin kardeşliği!!!

    Bu cümleleri sarfeden beyinsizler bi siktirin gidin! hepinize kapak oluyor alın kapağınızı ve gerici kafanızı yerinden kopmadan defolun gidin bu topraklardan...

    Bu piçlerin elini sıkan karaktersizlerin bu piçlerle masaya oturmayı gündeme dahi gertiren şerefsizlerin Allah belasını versin...


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
  8. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    31 yaşında emekli
    ajan1111
    ajan1111's avatar
    Kayıt Tarihi: 25/Ağustos/2005
    Erkek

    C_e_Z_a bunu yazdı:
    -----------------------------
    hocam bence iş yüzü şu - karayılan olacak deyyus dedi ' Bize ayrı bir parlemento ve özerk bir bölge verin'. Amaç bu,ve bizim iktidarsız iktidarımız ağzı açık am delisi gibi öyle bakıyo olanlara..Ses yok,bilgilendirme yok,açıklama yok...!
    -----------------------------

    sen rahat ol. terör diye bişi kalmadı. adamlar şimdide güneydoğudaki halkı kullanmaya uğraşıyo. yani içi boş ama dolu gibi göstermeye çalışıyo. az daha sabredin. çoğu şeyde sona yaklaşılıyo.

    haa şunuda bilin. dağda artık eskisi gibi 15-20 yaş arası adam yok. alayı  20-30'un üstünde. bunlar zaten teslim olmaya niyetli. anlaşma için masaya en iyi şartlarda oturmaya uğraşıyolar.hatta ellerinden gelse kaçacaklarda gidemiyolar.


    Kayalardan kayarım yoktur benim ayarım (;
  9. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    Kumanaga
    Kumanaga's avatar
    Kayıt Tarihi: 03/Nisan/2004
    Erkek

    allah rahmet eylesin şehitlerimize :(

    not: Biz egede yunanistana karsı tatbikat yapa duralım neme lazım yunanistan bizi işgal eder filan.


    ⎝Her boku biliyorsun, "Herkes" yazmasını bilmiyorsun.⎠
  10. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    TxT
    TxT's avatar
    Kayıt Tarihi: 13/Eylül/2007
    Erkek

    Allah rahmet eylesin :( bıktık artık bunlardan ..

    Tbt den bi arkadaş 1919-2007 yılları arası güncel gazeteleri vermişti alın inceleyin arkadaşlar ve nereden nereye geldiğimizi görün. 

    Örn: Yıl 1986 sınır ötesi hava harekatı yapıyoruz pkk ya  ... Yıl 2007 yine sınır ötesi hava harekatı yapıyoruz.. 

    Biz nerde yalnış yapıyoruz ? Ya da olması gereken şeyleri yapıyormuyuz ? 

  11. KısayolKısayol reportŞikayet pmÖzel Mesaj
    rappermcs
    rappermcs's avatar
    Kayıt Tarihi: 04/Ekim/2002
    Erkek

    TxT kardeşim öncelikle yanlış kendi yaşam özgürlüğümüzden önce o şerefsizlerin özgürlük hakkını savunan beyinsizler var aramızda...


    Paslanmış bir uygulama geliştirici.. ##
Toplam Hit: 7953 Toplam Mesaj: 57